MikeAKA
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.660
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 14%
Elkaars spullen afpakken, gooien met speelgoed, kleuren op speelgoed you name it🤣
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha dat eerste hebben we niet, maar de puber creëert ook nog extra veel rommel😂 En ja elke avond is het netjes en rond dit tijdstip ligt alweer overal speelgoed van de jongste😂Elkaars spullen afpakken, gooien met speelgoed, kleuren op speelgoed you name it🤣
Als dat het ergste is dan mag je van geluk spreken.Heb ook een 6-jarige rondlopen, gisteren vond ik zelfs sokken op de vensterbank![]()
zijn er nog wel enkele, maar heb er absoluut geen last van, laten we maar zwijgen over hoe wij warenAls dat het ergste is dan mag je van geluk spreken.

oei, idd best de hoofdkraan dicht want dat kan totaal verkeerd lopen ookDe kleinste at graag potgrond uit de plantenpotten, ook leuk.
Nu heeft ie een nieuw trucje, gasknoppen opendraaien😶😶😵
Dus na het koken moeten we de kraan achter het fornuis uitzetten tegenwoordig😕
Potgrond eten?? Is ie daar ziek van geworden?De kleinste at graag potgrond uit de plantenpotten, ook leuk.
Nu heeft ie een nieuw trucje, gasknoppen opendraaien😶😶😵
Dus na het koken moeten we de kraan achter het fornuis uitzetten tegenwoordig😕
Wie is r jarig?Beetje oefenen met poses.Bekijk bijlage 553910
Lastiger als ik dacht...
Zal is op internet kijken wat er is en hoe het moet.
Italie klaarblijkelijk

Haha das een leuke. Gefeliciteerd pikIk gister , vlagkeuze is een grappig onderonsje wat we al jaar en dag hebben. Ben kwart marokkaans maar we hebben er maar van gemaakt dat ik italiaans ben( omdat mn moeder zich vroeger bij mn opa als italiaanse had voorgesteld omdat ie een hekel had aan marokkanen) zodoende hebben we dat als grap onder elkaar ontwikkeld.🤣

Let op asymmetrie, schouderblad rechts komt makkelijker naar buiten.Beetje oefenen met poses.Bekijk bijlage 553910
Lastiger als ik dacht...
Zal is op internet kijken wat er is en hoe het moet.
Nog gefeliciteerd Mike 🏋️♂️Ik gister , vlagkeuze is een grappig onderonsje wat we al jaar en dag hebben. Ben kwart marokkaans maar we hebben er maar van gemaakt dat ik italiaans ben( omdat mn moeder zich vroeger bij mn opa als italiaanse had voorgesteld omdat ie een hekel had aan marokkanen) zodoende hebben we dat als grap onder elkaar ontwikkeld.🤣
Ahh half Marokkaans. Nu vallen bepaalde dingen op zijn plek.Ik gister , vlagkeuze is een grappig onderonsje wat we al jaar en dag hebben. Ben kwart marokkaans maar we hebben er maar van gemaakt dat ik italiaans ben( omdat mn moeder zich vroeger bij mn opa als italiaanse had voorgesteld omdat ie een hekel had aan marokkanen) zodoende hebben we dat als grap onder elkaar ontwikkeld.🤣