XXL Nutrition

Gesloten between a rock and a hard place.

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Elkaars spullen afpakken, gooien met speelgoed, kleuren op speelgoed you name it🤣
Haha dat eerste hebben we niet, maar de puber creëert ook nog extra veel rommel😂 En ja elke avond is het netjes en rond dit tijdstip ligt alweer overal speelgoed van de jongste😂

Heb ook een 6-jarige rondlopen, gisteren vond ik zelfs sokken op de vensterbank :bang:

• Topic Starter Topic Starter
De kleinste at graag potgrond uit de plantenpotten, ook leuk.

Nu heeft ie een nieuw trucje, gasknoppen opendraaien😶

Dus na het koken moeten we de kraan achter het fornuis uitzetten tegenwoordig

Laatst bewerkt:

Nu heeft ie een nieuw trucje, gasknoppen opendraaien😶😶😵

Dus na het koken moeten we de kraan achter het fornuis uitzetten tegenwoordig😕
oei, idd best de hoofdkraan dicht want dat kan totaal verkeerd lopen ook

Nu heeft ie een nieuw trucje, gasknoppen opendraaien😶😶😵

Dus na het koken moeten we de kraan achter het fornuis uitzetten tegenwoordig😕
Potgrond eten?? Is ie daar ziek van geworden?

• Topic Starter Topic Starter

Ik gister , vlagkeuze is een grappig onderonsje wat we al jaar en dag hebben. Ben kwart marokkaans maar we hebben er maar van gemaakt dat ik italiaans ben( omdat mn moeder zich vroeger bij mn opa als italiaanse had voorgesteld omdat ie een hekel had aan marokkanen) zodoende hebben we dat als grap onder elkaar ontwikkeld.🤣

Ik gister , vlagkeuze is een grappig onderonsje wat we al jaar en dag hebben. Ben kwart marokkaans maar we hebben er maar van gemaakt dat ik italiaans ben( omdat mn moeder zich vroeger bij mn opa als italiaanse had voorgesteld omdat ie een hekel had aan marokkanen) zodoende hebben we dat als grap onder elkaar ontwikkeld.🤣
Haha das een leuke. Gefeliciteerd pik:pressing:

Gefeliciteerd met gisteren dan nog :D

Gefeliciteerd man!

Nog gefeliciteerd Mike 🏋️‍♂️

Ahh half Marokkaans. Nu vallen bepaalde dingen op zijn plek. :trollface:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven