AndroidHealthClinic

Beukito is going 2 B(Build) like a machine

als het voor jou werkt gewoon blijven doen ik spreek gewoon vanuit mijn persoonlijke referentiekader;)

lekker gewerkt beest!

nais training Ruub ;)

Wat heeft het voor zin om cable flyes op 4 reps te doen? Doe dan nog een press..

Hoe lang ben je trouwens nu volgens deze manier aan de gang?

• Topic Starter Topic Starter
Wat heeft het voor zin om cable flyes op 4 reps te doen? Doe dan nog een press..

Hield me aan mijn trainingsschema! Maar ben het idd met je eens dat het beetje dubieuze oefening werd op 4 reps, hebben nu 20 sec rust tussen de setjes gedaan om het zo nog ff wat zwaarder te maken...

Hoe lang ben je trouwens nu volgens deze manier aan de gang?

3 weekies! Weet nog niet of we het bij deze trainingsmethode gaan houden maar aangezien ik een maand niks had gedaan werkt deze maand alles wat ook maar een beeeetje op trainen lijkt! Dus effect hebben we zowieso van alles wat we doen in de sportschool!

• Topic Starter Topic Starter
Deze week klein griepje opgelopen dus rustig aangedaan, maar er is gister wel nog getraind:

Vrijdag 29 januari 2010: Benen:

Lunges
8x 44kg
8x 60kg
8x 72kg
8x 72kg
8x 72kg

Leg press:
8x 110kg
8x 150kg
8x 180kg
8x 202,5kg (fullstack)
8x 202,5kg

Stiff leg Deadlift:
8x 47,5kg
8x 87,5kg
8x 97,5kg
8x 107,5kg

Daarna heb ik nog ongeveer 200kg aan ijzer 2 trappen omhoog moeten tillen want ik heb nu een homegym!! :D (oud fitnessmaatje van me had nog een hele hoop thuisstaan en wilde er vanaf!) Komt erop neer dat ik Borst, schouders en armen zowieso effectief kan trainen, rug weet ik nog niet zeker en benen niet maar sportschoolabbo houden we toch nog gewoon! Fijn weekend peops!!

Waarom laat je je e-vrienden in de steek :sad:

Hey gappie.... waar ben je bro?

Terug
Naar boven