Beukwood
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 13
Sorry voor de radiostilte lieve mensen!! Ik was inderdaad met de kerst alvast maar begonnen met mijn eetniveau weer op orde brengen!
Laatste 2 weekies van het oude jaar toch nog maar even van god los gegaan! Eigenlijk niet getraint vanwege alle mogelijke k*tredenen! Echter mijn motivatie is wel weer 100%!!
Doelen:
- bodyfat op dit niveau houden (denk procentje of 12 nu! Lekker afgevallen van het niet sporten
Lang leve mijn gruwelijk snelle stofwisseling)
- 8 kilo gainen voor de zomer (2kg erbij in vergelijking met mijn topweight van vorig jaar! dus we gaan voor de 82kg!)
Komende 3 maanden:
-Geen alcohol
-Weer een 4500 kcal dieet! (en meer)
-4x in de week naar de sportschool, splitschema
Wil het eigenlijk zo doen dat ik met 3x in de week mijn hele lichaam aan spiergroepen pak en de 4e keer in de week is dus weer beginnen met de eerste training. Op die manier max 5 dagen tussen 2x eenzelfde spiergroep pakken.
Serie 1: 12 herhalingen
Ma: Borst, voorkant schouders, biceps
Di: Benen, buik
Wo: Rug, achterkant schouders, triceps
Serie 2: 8 herhalingen
Vr: Borst, voorkant schouders, biceps
Ma: Benen, buik
Di: Rug, achterkant schouders, triceps
Serie 3: 4 herhalingen
Wo: Borst, voorkant schouders, biceps
Vr: Benen, buik
Ma: Rug, achterkant schouders, triceps
Morgen weer eerste training om half 9 in de ochtend! Ritme van 's ochtends trainen gaan we weer oppakken want dat werkte altijd het beste voor mij, mijn fitnessmaatje is eindelijk verlost van zijn ex en heeft nu weer een eigen huis boven zijn hoofd en ik heb sinds 3 weekies echt het allerallerleukste vriendinnetje dat hier op de planeet rondloopt en die me ook nog eens support in alles wat ik doe! Wat kan er misgaan?!! Morgen update met hoe trainingsschema qua oefeningen eruit gaat zien!!
Laatste 2 weekies van het oude jaar toch nog maar even van god los gegaan! Eigenlijk niet getraint vanwege alle mogelijke k*tredenen! Echter mijn motivatie is wel weer 100%!!
Doelen:
- bodyfat op dit niveau houden (denk procentje of 12 nu! Lekker afgevallen van het niet sporten
Lang leve mijn gruwelijk snelle stofwisseling)- 8 kilo gainen voor de zomer (2kg erbij in vergelijking met mijn topweight van vorig jaar! dus we gaan voor de 82kg!)
Komende 3 maanden:
-Geen alcohol
-Weer een 4500 kcal dieet! (en meer)
-4x in de week naar de sportschool, splitschema
Wil het eigenlijk zo doen dat ik met 3x in de week mijn hele lichaam aan spiergroepen pak en de 4e keer in de week is dus weer beginnen met de eerste training. Op die manier max 5 dagen tussen 2x eenzelfde spiergroep pakken.
Serie 1: 12 herhalingen
Ma: Borst, voorkant schouders, biceps
Di: Benen, buik
Wo: Rug, achterkant schouders, triceps
Serie 2: 8 herhalingen
Vr: Borst, voorkant schouders, biceps
Ma: Benen, buik
Di: Rug, achterkant schouders, triceps
Serie 3: 4 herhalingen
Wo: Borst, voorkant schouders, biceps
Vr: Benen, buik
Ma: Rug, achterkant schouders, triceps
Morgen weer eerste training om half 9 in de ochtend! Ritme van 's ochtends trainen gaan we weer oppakken want dat werkte altijd het beste voor mij, mijn fitnessmaatje is eindelijk verlost van zijn ex en heeft nu weer een eigen huis boven zijn hoofd en ik heb sinds 3 weekies echt het allerallerleukste vriendinnetje dat hier op de planeet rondloopt en die me ook nog eens support in alles wat ik doe! Wat kan er misgaan?!! Morgen update met hoe trainingsschema qua oefeningen eruit gaat zien!!
Laatst bewerkt:

succes man

moesten daar nog ff wat tijd aan besteden dus!