- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MS, JPM en GS zijn ook wel een stel koekebakkers, MS is nu gewoon de pineut zolang ze de koers moeten ondersteunen. Snap niet waarom ze zo hoog ingezet hebben, iedereen met een beetje verstand wist dat 38 way out the money was.
Iemand zin om de prospectus door te lezen?
ik zie orders van 1 aandeel voorbij komendat is toch ook te treurig voor woorden als je gaat handelen in 1 aandeel
![]()
OH MY GOD, i BOUGHT 10,000 SHARES AT $42 AND DIDNT TELL MY WIFE
My 401K is now 80% facebook, I just got a margin call from my broker and I owe the dentist $$$$ for my daughters braces.
What do I do? Help, can someone lend me $100,000..
MY WIFE JUST CALLED AND WANTS A DIVORCE! 21-May-12 10:01 am
says unless facebook goes back to 45 (where I bought on Fri) she is taking the kids and filing divorce papers?
Any suggestions?
What do I tell my wife? 21-May-12 09:51 am
I invested all my savings in this stock. Now, I'm down big. My wife isn't aware that a good chunk of the money is gone. What do I tell her?

welke fout?Arme beleggers. Wie had dit verwacht? Ik heb 10 jaar terug niet bewust meegemaakt als belegger, maar hoe kan je dezelfde fout nu weer maken?
Mark Suckerberg.

As an indication of the cost, had Morgan Stanley bought all of the shares traded around $38 in the final 20 minutes of the day, it would have spent nearly $2 billion. Underwriters are not obligated to prop up a stock on debut, but typically do.
Van waar komen deze reacties? Sarcasme mag ik hopen?

Van waar komen deze reacties? Sarcasme mag ik hopen?
Maar zoals al gezegd een simpel rekensommetje had iedereen kunnen leren dat het enorm overgewaardeerd was en vooral bedoeld om de 1% van de 1% van de 1% nog rijker te maken. Maar volgens mij hebben ze bij FB ook hun eigen ruiten hiermee ingegooid. Of ze moeten de komende tijd echt met innovaties komen die nieuwe inkomsten kunnen genereren, maar met zo'n overwaardering moet dat al erg indrukwekkend zijn. Nee, zie hier geen waarde in, misschien wel om te shorten.