AndroidHealthClinic

Beursgang Facebook

Ik las net dat je via eTrade wel de aandelen kan kopen, maar volgens jou nooit aan de introductieprijs? Omdat ik las dat het vandaag wel flink zou kunnen stijgen, en misschien daarna niet meer als alles weer op de markt gegooid wordt. Dus eigenlijk die eerste dag meepakken was het plan, maar dat kan zelfs niet???

ze worden door FB verkocht voor $38, dat is een vaste prijs, het probleem is echter dat wij nooit voor $38 eraan komen, grote banken en vermogende investeerders krijgen altijd de eerste kans tot kopen.

Als het dan te koop is voor ons particulier dan kan dat voor 40 dollar zijn als de vraag meevalt en veel banken direct door verkopen.. Heb je pech dan kan het zomaar zijn dat ze 50 dollar of meer kosten bij vrijgeven van de handel.

Ik zou het niet durven om dan nog te kopen en te hopen op een stijging.. Want veel hoger is niet logisch, al zie ik die idiote amerikanen er wel voor aan om de bel nog meer lucht in te blazen..

Eerlijk is anders. :/ Maar tnx.

waar zie je dat? ik kan nog niks vinde

Ik zie ook niets, maar dat is het gemiddelde van de orders nu volgens nasdaq. Er worden ook al bedragen genoemd en orders van $70 dollar geplaatst hoor ik.. Dat zou gekkenwerk zijn! Direct 100% over de kop..

Kreeg net een mailtje van Markie:
A Letter From Mark Zuckerberg
MENLO PARK, CA

Dear Potential Investor,
For years, you've wasted your time on Facebook. Now here’s your chance to waste your money on it, too. Now is the Facebook’s IPO, and I know what some of you are thinking. How will Facebook be any different from the dot-com bubble of the early 2000’s?

For one thing, those bad dot-com stocks were all speculation and hype, and weren’t based on real businesses. Facebook, on the other hand, is based on a solid foundation of angry birds and imaginary sheep. Second, Facebook is the most successful social network in the world, enabling millions to share information of no interest with people they barely know.

Third, every time someone clicks on a Facebook ad, Facebook makes money. And while no one has ever done this on purpose, millions have done it by mistake while drunk. We totally stole this idea from iTunes.
Finally, if you invest in Facebook, you’ll be far from alone. As a result of using Facebook for the past few years, over 900 million people in the world have suffered mild to moderate brain damage, impairing their ability to make reasoned judgments. These will be your fellow Facebook investors.

With your help, if all goes as planned tomorrow, Facebook’s IPO will net $100 billion. To put that number in context, it would take JP Morgan four or five trades to lose that much money.

One last thing: what will, I, Mark Zuckerberg, do with the $18 billion I’m expected to earn from Facebook’s IPO? Well, I’m considering buying Greece, but that would still leave me with $18 billion. LOL.

Friend me,
Mark

+10%.. Magertjes..

---------- Post toegevoegd Fri 18 May 2012 om 17:29 ----------

nog maar +7%.. gaat lekker

Ik vind het werkelijk waar een wonder dat je miljardair kunt worden met een website die eigenlijk bestaat uit domme sletjes die volspammen met hoe ze zich voelen en met wie ze naar welk terrasje gaan.
(inclusief pics van het eten)

Rijk worden doe je met de raarste en simpelste dingen die niemand anders kan bedenken.

Een man vlak bij mij in Noordwijk woont in een huis van €6.000.000 aan zee, hij heeft ooit vroeger het klipje bedacht om een frisdrank blikje te openen, generaties lang zullen zijn kinderen miljoenen hebben!

Wie heeft er nu aandelen gekocht? En hoeveel, voor hoeveel?

helemaal niets!

+2,5%.. straks duiken we nog in het rood!

38 dollar nu, lol veel mensen balen.. maar misschien schiet hij vanavond wel weer omhoog. Who knows

linkedin twitter en groupon dalen gelijk hahah

alles daalt, ruim -1% op de Nasdaq 100

Ze konden eigenlijk ook geen slechtere tijd gekozen hebben voor de IPO. Einde van Operation Twist door de federal reserve is al in zicht en dit is een belangrijke driver voor de op consumptie gebaseerde economie in de VS. Sinds het ingrijpen van de fed is elk jaar rond deze tijd de beurs afgezwakt, dat lijkt dit jaar niet anders te zijn.

Terug
Naar boven