MuscleMeat

Biceps kantelen naar binnen - welke oefening doen?

probeer het eens met smalle greep.zult het wel voelen dan.
eerste oef bovenhandse greep curlen rechte stang
2de smalle greep curlen
3de hammer curls.
laat me weten hoe het was

Erwin heeft gelijk hoor. Wider is buitenkant en dichter is binnenkant. Dat mensen nog steeds niet geloven na zo een bewijs. Bewijst hoe koopig je niet bent. Mcdo waar haal jij het vandaan dat close grip buitenkant traint. Rot toch op met broscience en niet onderbouwde posts. Breng dan tenminste bewijs voor het gezever dat je uitkraamt.

@OP: laat je niks wijsmaken: wide grip is buitenkant en close is binnenkant.

Doe de drag curl.
Voel je enorm aan de "buitenkant" van je biceps.

Probeer zoiezo bij iedere dumbbell bicep oefening je polsen naar buiten te draaien wanneer je je bicep aanspant. Zo krijg je maximale contraction.

Erwin heeft gelijk hoor. Wider is buitenkant en dichter is binnenkant. Dat mensen nog steeds niet geloven na zo een bewijs. Bewijst hoe koopig je niet bent. Mcdo waar haal jij het vandaan dat close grip buitenkant traint. Rot toch op met broscience en niet onderbouwde posts. Breng dan tenminste bewijs voor het gezever dat je uitkraamt.

@OP: laat je niks wijsmaken: wide grip is buitenkant en close is binnenkant.

[Link niet meer beschikbaar] had deze link er op de vorige pagina al bij gezet.was de eerste die ik vond over grepen.is me ook zo aangeleerd door een bodybuildster.heb het nooit in vraag gesteld.ben zeker niet koppig,als het tegendeel bewezen wordt geloof ik het.maar blijkbaar zijn er echt veel verschillende meningen.zou het wel eens zeker willen weten eigelijk.als iemand er iets over vind laat het me weten.

@ OP en alle verwarden zie deze link

http://www.bodybuilding.com/fun/two-heads-are-better-than-one-5-moves-for-biceps.html

Bovenstaande link geeft een overzicht van isolatie-oefeningen voor de twee koppen, smalle grip is buitenkant, brede grip binnenkant.

The standing barbell curl can emphasize the long head as long as you use a narrow grip and don't allow your elbows to come forward from your body

Had op mn vorige post verkeerd genoteerd. Je moet eigenlijk voelen welke spier je traint bij welke oefening, niet blind oefeningen kopiëren.

Long head=buitenste kop
Short head= binnenste kop
230.png

Supinatie is het naar buiten draaien vd hand, onthoud supinatie --> vasthouden soepkom
Pronatie is het naar binnen draaien vd arm

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

adult_wrist_fx_anatomy05.jpg

Terug
Naar boven