Fitness Seller

biceps na rug

Muis

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Hoi,

Als ik biceps na rug train (voorheen deed ik armen op 1 dag) dan merk ik dat ik aanzienlijk minder gewicht kan dan als ik armen apart doe omdat na het trainen van rug m'n armen al vermoeid zijn.

Is dit dan nog wel effectief aangezien ik dan minder gewicht kan pakken?
(borst/triceps zelfde verhaal, wel minder)

kijk wat voor jou het beste werkt, ik doe zelf ook armen op 1 dag zijn echt verbeterd.

Probeer het anders eens andersom, borst + bi en rug + tri.
Works for me :)

ik doe hetzelfde als Dani , en gaat wat beter , kan meer pakken
maar normaal deed ik dus

Ma: borst en bi
Di : rug en tri

nu heb ik de rug en tri naar Vrij gezet , genoeg rust nu :P

ciao

Ik zelf doe eerst biceps en daarna rug, en eerst borst en dan triceps. works for me :)

Laatst bewerkt:
sinds wanneer is bankdrukken een spiergroep ? ;)

hmmmmm ik moet toegeven dat na de rug dat je biceps minder zwaar kan pakken . omdat ze ook al vol zijn van de rug trainig.. maar dat zegt niks over het feit .dat je de biceps niet meer goed kunt pakken ... ik doe het zelf ook en mijn biceps blijven niet achter... maar ik varier wel van tijd tot tijd (even je lichaam laten shocken)

Als je biceps na rug doet kan je wat setjes minder doen. Je hebt ze bij rug al flink meegetraind dus de opwarmsetjes kan je zo ie zo al weglaten.

Mij intereseren de kilo's niet zoveel...
m'n rug training omvat ook een heel deel voor m'n biceps.
Dus ik hoef alleen maar un finishing toutch (of hoe schijf je da)
te doen

zwaar is maar net wat je er zelf van maakt. je biceps zullen echt niet in zoverre weten hoeveel kilo je curlt. zolang je biceps t maar zwaar hebben

doch doe ik ook armen apart:D

• Topic Starter Topic Starter
dat dacht ik dus ook,

het maakt niet uit hoe zwaar, als je maar tot het uiterste gaat...
na rug kan ik minder pakken maar de inspanning is hetzelfde omdat ze al voorvermoeid zijn...? dus toch resultaat?

armen op 1 dag deed ik al en ik wil nu iets totaal anders doen om de boel weer tot groei aan te zetten dus: (voor biceps)

1 keer secundair + 1 keer primair ---> secundair+primair op 1 dag (wel terug in gewicht)

dus minder gewicht maar wel weer een totaal andere prikkel naar biceps (en triceps als ik die na borst doe)...

Laatst bewerkt:
Ik doe ook eerst mijn rug en dan mijn biceps.

Dit doe ik vooral omdat ik mijn rug op dit moment belangrijker vind dan mijn biceps.

Dani zei:
Probeer het anders eens andersom, borst + bi en rug + tri.
Works for me :)

Indien je bedoelt Maandag, Dinsdag, lijkt me dit niet goed voor 't herstel, aangezien ik althans de volgende dag nog spierpijn heb in me biceps.

dan gooi je de dagen toch ook door elkaar.

persoonlijk vind ik de combi rug+biceps ook niet echt geslaagd. Het maakt voor je spier weldegelijk uit welke gewichten je hanteerd en dat ze vermoeid zijn door gebruik tijdens de rug training.

Je zegt bij je benen toch ook niet ik ga eerst hardlopen want dan hoef ik minder gewicht te gebruiken met squats.

Grootste nadeel van de rug/biceps combi vind ik trouwens niet eens dat je lichter moet trainen, maar het feit dat je vaak gewoon geen "gevoel" in je biceps kan krijgen. (En dit is iets wat ik al van veel mensen gehoord heb)

3XL zei:
persoonlijk vind ik de combi rug+biceps ook niet echt geslaagd. Het maakt voor je spier weldegelijk uit welke gewichten je hanteerd en dat ze vermoeid zijn door gebruik tijdens de rug training.

Je zegt bij je benen toch ook niet ik ga eerst hardlopen want dan hoef ik minder gewicht te gebruiken met squats.

Grootste nadeel van de rug/biceps combi vind ik trouwens niet eens dat je lichter moet trainen, maar het feit dat je vaak gewoon geen "gevoel" in je biceps kan krijgen. (En dit is iets wat ik al van veel mensen gehoord heb)
Poos terug eens geprobeerd, slecht idee. Mijn hele rugtraining verkloot.

Ik doe wel altijd bicpes na rug. Heb ook een tijd armen appart getrained maar ik krijg dan gewoon geen goede pomp in mijn armen. Als ik ze train na rug heb ik altijd een super lekkere pomp en een lekkerder gevoel in mijn armen.

Maybe toch eens armen appart gaan trainen want ik train wel altijd met een redelijk laag gewicht.

• Topic Starter Topic Starter
wat is dan een goed schema met borst/bi en rug/tri ?

zoiets : ?

zo bort/bi
ma ham/qua/buik
di rust
wo rug/tri
do schou/kuit
vr rust
za rust

3XL zei:

Juist ja, en dat je een veel zwakkere grip hebt in de onderarmen/polsen zodat je voor biceps niet de gewichten kan gebruiken die je zou moeten gebruiken.

Terug
Naar boven