Spierbal24
Novice
- Waardering
- 0
Hallo allemaal,
Heb paar oefeningen voor de triceps en biceps. ben pas jongen van 13 en weet niet of dit goede zijn?
: Staand met je armen langs je heupen en je handpalmen richting je lichaam dan doe je je arm omhoog en terwijl je dat doet draai je je handpalm zodat als je arm in maximale aanspanning is je handpalm richting je hoofd is.Dan laat je hem zakken en doe je je andere arm.
Wat vinden jullie van deze oefeningen? Allemaal zelf uitgezocht en van site's afgeplukt. En hoevaak vinden jullie dat je dit moet doen?
Groetjess, Spierbal24.
PS: Ik moest een nieuw topic maken voor alleen Biceps, omdat het andere topic anders te groot zou zijn !
Zijn dit genoeg oefeningen ? of zou ik er meer moeten doen?
Heb paar oefeningen voor de triceps en biceps. ben pas jongen van 13 en weet niet of dit goede zijn?
: Staand met je armen langs je heupen en je handpalmen richting je lichaam dan doe je je arm omhoog en terwijl je dat doet draai je je handpalm zodat als je arm in maximale aanspanning is je handpalm richting je hoofd is.Dan laat je hem zakken en doe je je andere arm. Wat vinden jullie van deze oefeningen? Allemaal zelf uitgezocht en van site's afgeplukt. En hoevaak vinden jullie dat je dit moet doen?
Groetjess, Spierbal24.
PS: Ik moest een nieuw topic maken voor alleen Biceps, omdat het andere topic anders te groot zou zijn !
Zijn dit genoeg oefeningen ? of zou ik er meer moeten doen?