Fitness Seller

Biceps

Spierbal24

Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,

Heb paar oefeningen voor de triceps en biceps. ben pas jongen van 13 en weet niet of dit goede zijn?
:( : Staand met je armen langs je heupen en je handpalmen richting je lichaam dan doe je je arm omhoog en terwijl je dat doet draai je je handpalm zodat als je arm in maximale aanspanning is je handpalm richting je hoofd is.Dan laat je hem zakken en doe je je andere arm.

Wat vinden jullie van deze oefeningen? Allemaal zelf uitgezocht en van site's afgeplukt. En hoevaak vinden jullie dat je dit moet doen?

Groetjess, Spierbal24.

PS: Ik moest een nieuw topic maken voor alleen Biceps, omdat het andere topic anders te groot zou zijn !

Zijn dit genoeg oefeningen ? of zou ik er meer moeten doen?

waarom niet gewoon pull/chin ups?

Met pull/chin ups train je ook je rug en borst (en schouders denk ik ook, weet het niet zeker)
met de meeste van jouw oefeningen zijn het enkel je biceps.

Tja dat zijn prima biceps oefeningen, en afhankelijk van je schema kan dat genoeg zijn. Gewoon 1 keer per week doen, of eventueel 2 keer als je schema dat toe laat. Meer is niet altijd beter! Hoe train je verder 'Spierbal24'?

Je lichaam bestaat uit meer dan biceps he ;)

squatten, benchen, deadliften, optrekken en voorslaan.
Zou ik sowieso in je schema opnemen.
Verder goeie oefeningen

• Topic Starter Topic Starter
Tja dat zijn prima biceps oefeningen, en afhankelijk van je schema kan dat genoeg zijn. Gewoon 1 keer per week doen, of eventueel 2 keer als je schema dat toe laat. Meer is niet altijd beter! Hoe train je verder 'Spierbal24'?
Train momenteel niet, heb een zware elleboog blessure, en word er a.s vrijdag ook aan geopereerd, maar wil als ik hersteld ben een volledig programma maken, daarom ben ik nu oefeningen bij elkaar aan het zoeken. Om daar later een programma van te maken !

een volledig programma gaat niet zonder de sportschool
maar succes met operatie, kan helaas een tijdje gaan duren voordat je daarvan herstelt bent

een volledig programma gaat niet zonder de sportschool
maar succes met operatie, kan helaas een tijdje gaan duren voordat je daarvan herstelt bent
Waarom zou een volledig programma niet gaan zonder de sportschool?
Denk dat er hier veel mensen zitten die thuis trainen.

Hallo allemaal,

Heb paar oefeningen voor de triceps en biceps. ben pas jongen van 13 en weet niet of dit goede zijn?
:( : Staand met je armen langs je heupen en je handpalmen richting je lichaam dan doe je je arm omhoog en terwijl je dat doet draai je je handpalm zodat als je arm in maximale aanspanning is je handpalm richting je hoofd is.Dan laat je hem zakken en doe je je andere arm.

12/14 x 3 series.

Wat vinden jullie van deze oefeningen? Allemaal zelf uitgezocht en van site's afgeplukt. En hoevaak vinden jullie dat je dit moet doen?

Laat ff weten.

Groetjess, Spierbal24.

PS: Ik moest een nieuw topic maken voor alleen Biceps, omdat het andere topic anders te groot zou zijn !

Zijn dit genoeg oefeningen ? of zou ik er meer moeten doen?

kleine jongetjes worden groot. Hier heb je nog een vroege beginner. Houd wel rekening met later, fitness is aangeraden voor 16 plussers

Ik zei enkel dat je ze meetraind.
Dat het zo niet enkel de biceps is dat je traint.
Ik bedoelde niet dat een pull up een volwaardige borstoefening is hé;)

Terug
Naar boven