Typisch een vrouw, altijd het laatste woord willen hebben en dan nog is het niet goed
Ok" mam" jij je zin ja
Van 3 biertjes per week ga je helemaal kapot, loop je permanente schade op, zul je depressief en angstig worden en ga je comazuipen. Dus niet drinken tot je 18 bent, dan zul je gezond zijn, superintelligent en fucking buff worden.
Wees gewaarschuwd yall, ik trek er iig zometeen ook eentje open. Doei hersencellen, doei masterstudie aan de uni!
Je moet echt constant erbij zeggen dat je een master studie aan de universiteit doet he
Ik hoef niet per se he laatste woord, ook nu niet. Jij geeft een reactie welke uitlokt tot een reactie terug. Waarom noem je mij mam? Om maar gewoon nog even duidelijk te maken dat je niks beters weet?
Het gaat niet om 3 biertjes per week opzich, het gaat om 3 biertjes per week (elke week dus, vandaar de PER week) voor een 15 jarige.
Toch ga je hier wederom niet op in..begin daar eens mee.
Wanneer je het verschil weet tussen 15 jarige en volwassenen icm alcohol en erachter bent dat wat je allemaal gepost hebt over dat het allemaal geen fl**ker uitmaakt, dikke onzin is, dan mag je advies komen geven over alcohol voor een 15 jarige.

Gelukkig zijn er meer in dit topic die wel normaal kunnen nadenken en het niet eens zijn met jouw idiote stelling dat je er NIETS van gaat merken. Echt, haal die plaat voor je kop weg..