Fitness Seller

Biertje: ja/nee?

Typisch een vrouw, altijd het laatste woord willen hebben en dan nog is het niet goed :roflol:
Ok" mam" jij je zin ja
Van 3 biertjes per week ga je helemaal kapot, loop je permanente schade op, zul je depressief en angstig worden en ga je comazuipen. Dus niet drinken tot je 18 bent, dan zul je gezond zijn, superintelligent en fucking buff worden.
Wees gewaarschuwd yall, ik trek er iig zometeen ook eentje open. Doei hersencellen, doei masterstudie aan de uni!

Je moet echt constant erbij zeggen dat je een master studie aan de universiteit doet he :roflol:
Ik hoef niet per se he laatste woord, ook nu niet. Jij geeft een reactie welke uitlokt tot een reactie terug. Waarom noem je mij mam? Om maar gewoon nog even duidelijk te maken dat je niks beters weet?

Het gaat niet om 3 biertjes per week opzich, het gaat om 3 biertjes per week (elke week dus, vandaar de PER week) voor een 15 jarige.

Toch ga je hier wederom niet op in..begin daar eens mee.

Wanneer je het verschil weet tussen 15 jarige en volwassenen icm alcohol en erachter bent dat wat je allemaal gepost hebt over dat het allemaal geen fl**ker uitmaakt, dikke onzin is, dan mag je advies komen geven over alcohol voor een 15 jarige.

er is ook zoiets als alcohol vrij bier.

Ik denk dat TS, na het zien van de discussie tussen 2 idioten die allebei 'vroeger wel een paar biertjes hebben gedronken' nooit van z'n leven meer aan alcohol denkt, laat staan het durft te drinken.

man man man wat een gedoe ook allemaal weer

• Like
Waarderingen: Ot92
Ik zoek nog een master heeft iemand die toevallig
zoek me (stel dat ik contact lenzen had) me eigen lens

Ik ben benieuwd hoe jij erover denkt als jouw zoon of dochter later op zijn/haar 15e 3-4 biertjes per week drinkt. Wellicht ben je tegen die tijd wel volwassener en minder naief ;) Gelukkig zijn er meer in dit topic die wel normaal kunnen nadenken en het niet eens zijn met jouw idiote stelling dat je er NIETS van gaat merken. Echt, haal die plaat voor je kop weg..

http://www.nu.nl/binnenland/3624692/veel-meer-jongeren-in-ziekenhuis-alcoholgebruik.html

Het gedrag neemt toe, zie de link. Vandaar dat er iets aan gedaan moet worden. Jouw inzicht helpt daar niet bij aangezien je zelf nog de naieve houding van een 15 jarige hebt.

Maak je niet zo druk joh. Paar biertjes per week op 15 jaar kan geen kwaad

Jezus christus man, groeiachterstand van sporadisch een keer een paar biertjes. Blijf vooral geloven wat de overheid je door de strot douwt.

Ik heb op mn 15e ook wat gezopen, pillen gebruikt en hier en daar wat speed. Ben inmiddels bezig met mn master aan de uni, zo ken ik er ZAT die dezelfde pad hebben bewandeld.

Stel je toch niet zo aan man

Ahja, wordt me compleet duidelijk waar die aanstellerij dus vandaan komt, te maken met een vrouw, zou me niet verbazen als ze ook nog eens moeder is. Btw ik ben bezig met mijn master aan de universiteit, dusja daar gaat je argument al :)
En die regel is ingesteld btw omdat steeds meer jongeren gingen coma zuipen, dus zichzelf binnen 3-4uur compleet laveloos zuipen. Verder gaan de onderzoeken over excessief alcohol gebruik. Echt wat een betuttelende houding begint er steeds meer te heersen. Ik snap wel dat jongeren zich niet laveloos moeten zuipen. Maar als een 16 jarige knul 3-4 biertjes op een avond wegdrinkt met vrienden, moet hij dat gewoon lekker doen.
Aanstellerige gezeik als je het mij vraagt

Maargoed topicstarter je moet het lekker zelf weten bro

Typisch een vrouw, altijd het laatste woord willen hebben en dan nog is het niet goed :roflol:
Ok" mam" jij je zin ja
Van 3 biertjes per week ga je helemaal kapot, loop je permanente schade op, zul je depressief en angstig worden en ga je comazuipen. Dus niet drinken tot je 18 bent, dan zul je gezond zijn, superintelligent en fucking buff worden.
Wees gewaarschuwd yall, ik trek er iig zometeen ook eentje open. Doei hersencellen, doei masterstudie aan de uni!

Doe jij toevallig ook een master studie aan de uni? Gewoon even een vraagje voor de duidelijkheid.

@TS drink lekker je biertje!

[/B]

Doe jij toevallig ook een master studie aan de uni? Gewoon even een vraagje voor de duidelijkheid.

Haha hem moet je niet geloven joh. Je hoort altijd of ik zit op de uni, of ik volg een master aan de ... Niemand gebruikt beide in 1 zin, is totaal overbodig. Master kun je niet op de hoge school volgen xD

OT: 90 van de studenten drinken, als je met mate drinkt zal hersenschade wel heel erg meevallen. Heeft misschien wel een slechte invloed op je test. Drinken omdat je vrienden drinken is wel kansloos. ;)

Haha hem moet je niet geloven joh. Je hoort altijd of ik zit op de uni, of ik volg een master aan de ... Niemand gebruikt beide in 1 zin, is totaal overbodig. Master kun je niet op de hoge school volgen xD

OT: 90 van de studenten drinken, als je met mate drinkt zal hersenschade wel heel erg meevallen. Heeft misschien wel een slechte invloed op je test. Drinken omdat je vrienden drinken is wel kansloos. ;)

Een 15 jarige is geen student he :o

Wil jij echt zelf drinken of komt dat uit je vriendengroepje wat bijvoorbeeld commentaar/opmerkingen heeft over het feit dat jij in eerste instantie niet wil drinken? Dat laatste is namelijk heel wat schadelijker voor jou dan een paar biertjes, los van alle redenen die je standaard kan verzinnen om het niet te doen.

Terug
Naar boven