Gurotan
Cool Novice
- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m93
Nee dat mag inderdaad niet..18+ he, of heb je onder een steen gelegen?
Het is een verkoopverbod, dus hij mag als minderjarige zoveel drinken als hij zelf goed acht.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee dat mag inderdaad niet..18+ he, of heb je onder een steen gelegen?
Het is een verkoopverbod, dus hij mag als minderjarige zoveel drinken als hij zelf goed acht.

ajoh af en toe een biertje kan geen kwaad, veel alcohol blijft slecht, of je nou 15 of 68 bent.

Goed advies man
Alleen blijft het vaak niet bij een biertje

ik heb op mn 14e mn eerste biertje gedronken. Deed dit mischien 1 keer per maand en dan 2 biertjes. Ben in mn leven nog maar 2 keer dronken geweest (was toen ik 17 was) en hou het meestal gewoon bij 2 biertjes. Kan best hoor![]()
ik heb op mn 14e mn eerste biertje gedronken. Deed dit mischien 1 keer per maand en dan 2 biertjes. Ben in mn leven nog maar 2 keer dronken geweest (was toen ik 17 was) en hou het meestal gewoon bij 2 biertjes. Kan best hoor![]()
sommige zijn beter dan alcohol voor je, dus het is een degelijk op stapje

gewoon lekkker zuipen doe ik ook en word er echt niet dikke je groeit langzamer als je drinkt meer niet sommige doen net alsof je 24 bier weg zuipt je die dag erna 1 kilo vet erbij heb ik train alleen het weekend en zuiip me klem en wordt nog steeds droger ook dus allemaal dikke bullshit