Fitness Seller

Biertje: ja/nee?

Het is een verkoopverbod, dus hij mag als minderjarige zoveel drinken als hij zelf goed acht.

behalve ergens anders dan 'thuis' en dan alleen met toestemming van ouders

(als we het officieel houden)

ik zeg, kappen met die onzin.. ik dronk dan wel wat op me 16e.. rode wodka red bull bende.. en ik kan zeggen dat het toen weinig toegevoegde waarde had en je later beter van een pilsje of wijntje kan genieten

Het is een verkoopverbod, dus hij mag als minderjarige zoveel drinken als hij zelf goed acht.

Klopt, ze mogen het drinken in huis ja.
Ze mogen ook geen alcohol bij zich hebben in openbare gelegenheden of op straat, dus gaat iets verder dan alleen kopen.
Maar dan alsnog heb ik het de hele tijd over de gezondheid en dat het belachelijk is dat mensen hier zeggen dat het kan ivm gezondheid, en als laatste pas dat hij het niet mag (niet kopen en bij zich hebben en drinken in openbare gelegenheden en op straat)

Gelukkig zijn er ook mensen die de risico's WEL snappen :)

Ja jou heeft drinken heel goed gedaan ViperGQ!

Niet doen, ik heb verschillende PhD's gehaald in België.

bier is een opstapje naar andere drugs

Je bent 15 en maar 60 KG. Ik zou me er niet druk om maken en je jeugd jaren vooral genieten en lol maken..

ajoh af en toe een biertje kan geen kwaad, veel alcohol blijft slecht, of je nou 15 of 68 bent.

Neem vooral je doelstelling niet TE serieus, van een biertje ga je niet je leven verpesten en een glas sterke drank ook niet.
Maar toch onderschat drank niet
Als je dat niet gewend bent kun je soms al van een 2 tal biertjes redelijk zat raken.
Zeker 1 glas sterke drank kan al helemaal inslaan soms :D
Iedereen gaat zijn mening hierover hebben maar punt is kies gewoon wat je zelf wil .

Goed advies man

Alleen blijft het vaak niet bij een biertje

ik heb op mn 14e mn eerste biertje gedronken. Deed dit mischien 1 keer per maand en dan 2 biertjes. Ben in mn leven nog maar 2 keer dronken geweest (was toen ik 17 was) en hou het meestal gewoon bij 2 biertjes. Kan best hoor :p

ik heb op mn 14e mn eerste biertje gedronken. Deed dit mischien 1 keer per maand en dan 2 biertjes. Ben in mn leven nog maar 2 keer dronken geweest (was toen ik 17 was) en hou het meestal gewoon bij 2 biertjes. Kan best hoor :p

Vind het altijd wel knap dat mensen het bij twee biertjes kunnen laten... De drang is bij mij veel te groot om eens flink los te gaan, wat meestal ook wel gebeurd dan... Gevolg: dikke kater, geen honger de dag erna en kut prestaties met het trainen.
Maar een paar biertjes op een avond mag best hoor, je moet ook nog kunnen genieten.

bier haha

echte bodybuilders gebruiken ghb

Lekker 1x in de week een paar biertjes kan geen kwaad, je bent geen bodybuilder die strijd om die laatste 1% droger te worden voordat je het podium op moet.

op jouw level, 174cm en 60kg. zit 80% van jouw voorruitgang in je voeding, die paar biertjes gaan dat echt niet om zeep helpen.

Ga lekker trainen en eten, en als je wilt wordt dan lekker lam in het weekend. Je moet gewoon aan de slag gaan en volhouden. op je 15e mag je best nog wel plezier hebben als je toch niet de nieuwe arnold wilt worden

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:33 ----------

bier is een opstapje naar andere drugs
sommige zijn beter dan alcohol voor je, dus het is een degelijk op stapje:p

gewoon lekkker zuipen doe ik ook en word er echt niet dikke je groeit langzamer als je drinkt meer niet sommige doen net alsof je 24 bier weg zuipt je die dag erna 1 kilo vet erbij heb ik train alleen het weekend en zuiip me klem en wordt nog steeds droger ook dus allemaal dikke bullshit

gewoon lekkker zuipen doe ik ook en word er echt niet dikke je groeit langzamer als je drinkt meer niet sommige doen net alsof je 24 bier weg zuipt je die dag erna 1 kilo vet erbij heb ik train alleen het weekend en zuiip me klem en wordt nog steeds droger ook dus allemaal dikke bullshit

zo te lezen komt het je IQ iig niet ten goede

Terug
Naar boven