ik zeg toch ook niet dat hij zich ladderzat moet zuipen, maar indien een goeie fysiek een van je prioriteiten is en je op zen tijd eens een beetje tipsy wil zijn dan is een glaasje sterke drank idd een betere optie dan bier.
Op 15 jarige leeftijd?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zeg toch ook niet dat hij zich ladderzat moet zuipen, maar indien een goeie fysiek een van je prioriteiten is en je op zen tijd eens een beetje tipsy wil zijn dan is een glaasje sterke drank idd een betere optie dan bier.

Laten we ook maar zeggen dat alle 15-jarigen prima aan de AAS kunnen. Want ja, af en toe 1 winny tab kan ook geen kwaad toch?
Voordat het bashen begint over dat deze vergelijking nergens op slaat. Alcohol is niet voor niks 18+. Net als hier op het forum een regel is dat AAS gebruik onder de 21 ook niet kan. Beide middelen kunnen schade toebrengen, afhankelijk van de manier waarop het gebruikt wordt. Maar het kan nooit de bedoeling zijn dat je tegen een 15-jarige zegt dat hij prima alcohol kan drinken.

, gebaseerd op een waargebeurd verhaal over een groep mensen die basically jarenlang hebben geleefd voor de gym in de veronderstelling dat met een goed fysiek de rest van de successen van het leven (chicks, geld, status etc etc.) wel zou komen. Natuurlijk is de film wat geromantiseerd maar het slaat in sommige gevallen wel de spijker op z'n kop. Er is meer dan alleen fitness en je moet achteraf geen spijt krijgen dat je niet genoten hebt van je jeugd/leven. Nou wil ik niets afdoen aan welke levensstijl beter is of welke keuzes goed of slecht zijn, t is natuurlijk allemaal persoonlijk, maar interessant om over na te denken...so what? alsof je op je 15 jaar geen glaasje zou mogen drinken![]()
Nee dat mag inderdaad niet..18+ he, of heb je onder een steen gelegen?
Nee dat mag inderdaad niet..18+ he, of heb je onder een steen gelegen?
in mijn jonge jaren gingen we ook vaak als vijftien, zestienjarigen een pintje drinken onder de middag, en het is al bij al goedafgelopen wat zogenaamde mentale en fysische schade betreft. Wat minder betutteling zou de jeugd meer goed doen.hoohoo want een preutse wetgeving is heilig zekerin mijn jonge jaren gingen we ook vaak als vijftien, zestienjarigen een pintje drinken onder de middag, en het is al bij al goedafgelopen wat zogenaamde mentale en fysische schade betreft. Wat minder betutteling zou de jeugd meer goed doen.
Nee, je snapt er niks van..Het gaat niet om het wel of niet doen, het gaat om het feit dat volwassenen hier het een 15 jarige jongen gaan aanraden.
En het ging jou ook over sterke drank. Een pintje is geen sterke drank.
)