Fitness Seller

Biertje: ja/nee?

Haha hem moet je niet geloven joh. Je hoort altijd of ik zit op de uni, of ik volg een master aan de ... Niemand gebruikt beide in 1 zin, is totaal overbodig. Master kun je niet op de hoge school volgen xD

OT: 90 van de studenten drinken, als je met mate drinkt zal hersenschade wel heel erg meevallen. Heeft misschien wel een slechte invloed op je test. Drinken omdat je vrienden drinken is wel kansloos. ;)

Hierzo, ik had je net al gequote. Je zegt het niet letterlijk nee, maar wellicht begrijp ik jou verkeerd.
Je zegt OT = On Topic. Het On Topic verhaal is dat een 15 jarige wilt drinken. Dat jij aangeeft dat 90 procent van de studenten drinken, maakt totaal niks uit ten overstaande van een 15 jarige.

Met andere woorden: waarom gebruik je het voorbeeld studenten?
Kan je net zo goed zeggen: 50 procent van alle volwassenen drinken..

Jezus DBB wordt steeds meer Nederlands Grootste Verzameling mong*len-forum. Wat een debiele discussie waar mensen elkaar proberen te pakken op wat ze zeggen.

TS, zuip lekker als je bij je vriendjes wilt horen. Zuip niet als je geen zin hebt in bier. Klaar.

Hierzo, ik had je net al gequote. Je zegt het niet letterlijk nee, maar wellicht begrijp ik jou verkeerd.
Je zegt OT = On Topic. Het On Topic verhaal is dat een 15 jarige wilt drinken. Dat jij aangeeft dat 90 procent van de studenten drinken, maakt totaal niks uit ten overstaande van een 15 jarige.

Studenten is int algemeen h, geef als voorbeeld aan dat bijna iedereen drinkt terwijl hun hersenen niet zijn uitgegroeid. We hebben het ondertussen over de voor- en nadelen van bier. Past dus prima bij het onderwerp:) Probeer bier altijd te laten staan want int weekend pak ik mijn rust, wil mn test dan hoog houden:p

Nja al met al, volgens mij heeft TS zijn keuze al wel een beetje gemaakt gezien zijn pm's erover :)

• Topic Starter Topic Starter
Doel is om een mooi, droog lichaam te hebben om mijn 17/18de.

zo min mogelijk maar van 1tje zul je zkr niet doodgaan. probeer dit op je junkdag te doen, waarbij je andere dingen laat

Zorg dat het binnen je kcal inname past en pak daarom bij voorkeur iets met weinig kCals. Is 1 van de redenen dat ik altijd sterke drank drink.

Ja.

Een biertje of twee kan geen kwaad. Het is vooral het weinig slapen terwijl je lichaam door en door uitgedroogd is dat zo slecht is.

Biertje op ze tijd kan prima joh. Waarom geen biertje maar wel bijvoorbeeld een cheat meal in de cut. Je bent ook jong dus geniet er af en toe lekker van;)

• Topic Starter Topic Starter
Sterke drank is ook aanwezig, eigenlijk is het allemaal gek op deze leeftijd, toch sta ik er niet raar van te kijken als mijn vrienden met sterke drank komen..

Sterke drank is ook aanwezig, eigenlijk is het allemaal gek op deze leeftijd, toch sta ik er niet raar van te kijken als mijn vrienden met sterke drank komen..

Helaas dat er toch nog mensen van die leeftijd bestaan dat ze er uberhaupt mee aankomen zetten. Jij zou er van af blijven toch?

Wat heel slim is natuurlijk

Jullie adviseren hem dus sterke drank te nemen in plaats van bier?

Jullie denken echt alleen in kcals en macro's he?

ik zeg toch ook niet dat hij zich ladderzat moet zuipen, maar indien een goeie fysiek een van je prioriteiten is en je op zen tijd eens een beetje tipsy wil zijn dan is een glaasje sterke drank idd een betere optie dan bier.

Voor mij was het een makkelijke keuze, ik geef niks om alcohol (Bier vind ik sowieso niet te zuipen dus zat dan, als ik al dronk, aan de mix of sterke drank). Dus ik laat mooi alles staan en heb nu al zeker een jaar geen alcohol meer op.

Terug
Naar boven