MuscleMeat

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Tonijn in de blender?

BAAARRRFFFFFFFFFFF nee dat kan ik echt niet aan, ik krijg met moeite mijn favo shake weg.

Niet teveel zorgen om die kcal inname die laag is, je neemt niet voor niets eiwitsparende middelen erbij :)

Voor het moment zou ik moorden om geen eetlust meer te hebben, had daarstraks 1kg kip gebakken om 2 porties te hebben. heb het allemaal in 1 keer opgesnoept :(

Loop echt al hele dagen te verhongeren terwijl mijn eiwitinname op +-400gr per dag ligt (geen shakes).

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.045
Net weer gefietst hoor! +350Kcals weer weg.
Nu douchen en naar werk. Dan rug vanmiddag afmaken en uurtje zwemmen.
En door dat verminderde honger gevoel, eet ik alleen wat rozijnen, ananas en wat magere kwark (met moeite). Eiwit inname ligt lang niet zo hoog al dat het zou moeten zijn. Maar ik moet nu maar eens gewoon een keuze maken. Of zo doorblijven gaan met goed eten en redelijk veel vet aankomen (en massa) of nu gewoon eens extreem laag gaan, kijken hoe ripped ik kan worden en aan de hand daarvan mijn echte massa zien.
Dan kan ik eens kijken wat voor verdere plannen ik ga maken.

Tis ff een moeilijke keuze (mentaal) want het liefst prop ik mezelf ook vol met eiwitten, maar het lukt gewoon niet door dat spul!

Tot later vrienden!

Tis ff een moeilijke keuze (mentaal) want het liefst prop ik mezelf ook vol met eiwitten, maar het lukt gewoon niet door dat spul!

Zo herkenbaar dit, uberhaubt als ik in de cut zit. Iedere dag mezelf de vraag stellen of ik niet teveel massa inlever, haha

Hoe lang wil je het cutten doortrekken? Of heb je voor jezelf een doel qua vet %?

Werk ze trouwens

je kunt toch gewoon hoog in de eiwitten en laag in de koolhydraten gaan, zo ben ik nu al een paar mnd bezig , je levert qua gewicht niets in en wodt steeds droger. Beter dan te weinig eten, dan verbrandt je ook spierweefsel

Gewoon lekker zo min mogelijk eten ... je wordt toch beschermd door je 'vails' imo.
Ik vind dit wel een super experiment eigenlijk :D

Misschien moet je eens bijhouden wat je nu eigenlijk net eet op een dag?
En wat je anders zou eten ... geeft een beetje weer hoeveel je zou kunnen zakken dan

rob ga anders een maandje op de speed, is ook een goed experiment,kun je pakken wat je wil afvallen zul je. Hoofd kaal scheren kun je meteen gabberen:D

ik ken het ook, werkt goed voor het ver percentage:D

Ik weet et et fokt wel een beetje met je hoofd boris.. Ik ga nu ook steeds meer richting de 100.. Word gewoon eng.. Maar eindelijk word ik is een keer droog!! Nu met keto lukt et eindelijk.. Vanaf maandag komt er bij mij ook Io in.. Dan hou ik et nog 2weekjes vol denk ik en dan weer rustig opbouwen..

Succes bro.. Ik volg je..

Vloeibare aminozuren ouwe, works like a charm.

• #2.054
Vloeibare aminozuren ouwe, works like a charm.

Juist! Dt moet ik idd nog hebben. Kee het zijn niet de eiwitten en bla bla bla die je nodig hebt, maar door de amino's breek je gelukkig ook niet totaal af!
Ja deze keuze moet maar ff, ik kamp al lang met dat rug/zijvet.

Waarom denk je dat ik NU al ruim een half uur aan het fietsen ben? Hehe

• #2.057
Iedereen loopt altijd te zeiken van, ja maar het is geen vis of kip of ei of whey.
Vandaag ben ik ff niet aanwezig. Last van een roid-rage.
Mazzel

Iedereen loopt altijd te zeiken van, ja maar het is geen vis of kip of ei of whey.
Vandaag ben ik ff niet aanwezig. Last van een roid-rage.
Mazzel

nee klopt, maar ik heb een maandje alleen EAS genomen (dus geen whey) door mn lactose intolerantie en ging er best lekker op.

succes, roidrage lijkt me de ideale mood om naar sepultura te komen vanmiddag :D

• #2.059
sorry maar het enigste wat nu relaxed is i de roidrage is cradle. napalm of slayer en er zoveel mogelijk opzettelijk de t*fus slaan...

tja keer zijde van AAS mag ook wel eens vermeld worden...

sorry maar het enigste wat nu relaxed is i de roidrage is cradle. napalm of slayer en er zoveel mogelijk opzettelijk de t*fus slaan...

tja keer zijde van AAS mag ook wel eens vermeld worden...

denk dat je je wel vermaakt had :)

maar shit happens bro, komt wel goed :kiss:

Terug
Naar boven