- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
ja, vaag wel ... normaal press je meer in de smith .. ach ja, maakt eigenlijk ook niet uit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sommige smith's geven best veel weerstand, is op mijn sportschool toevallig ook zo..
ja? OK, ik zou het niet weten... heb hem nooit gebruikt. was aan het bluffenOnze smith geeft juist veel weerstand.
Ik merk wel degelijk een verschil tussen bv plat 40k banken in de smith of op de normale bench. Ook zo met MP in de smith of los in 't Sq rack. Tis gewoon zwaarder in de smith.

3 caps aromasin = 60 mg per dag, is dit niet een beetje veel ?

wat ik me ook afvraag he, misschien snap ik het wel niet
maar..je verhoogt steeds het gewicht met iedere set maar het aantal reps blijft gelijk, is het dan niet zo dat alle sets opwarmsets zijn behalve de laatste?
ik bedoel, het lijkt me dat hooguit de laatste set echt zwaar kan zijn dan..

FF beetje onderdrukken man. Krijg last van gyno en 60mg aro is vele malen veiliger dan paar mg letro
---------- Toegevoegd om 18:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:41 ----------
Ik snap je eigenlijk ook niet helemaal
Bedoel je dat ik en mijn gewicht en mijn reps moet verhogen? Nou dan kan ik na sets 3 wel inpakken hahaha.
Just for the record, ik ben niet zo extreem krachtig als sommigen hier. Ik train lekkerder op focus en langzame, geconcentreerde herhalingen.
Ik ben iig geen Sisevano trainer
Alles voelt bij mij 10x lekkerder als ik het keihard aanspan en echt een zo vol mogelijke en langzame rom maak. En ja, dan train je niet met uber gewichten.
Maar ik vind het niet erg, zolang ik blijf groeien doe ik imo niets fout![]()

Oasis fitclub. In Den Haag.
Dumbbells tot 60kg en bijna alles wat je maar nodig hebt staat er. Alleen 2 hele belangrijke dingen missen helaas.
Een Hacksquat en een 45gr legpress waar makkelijk 600kg op kan, niet dat ik dat nu press, maar de huidige legpress gaat geloof ik maar tot 300/350kg.
En dat is voor sommigen een belemmering...
Ik zal van de weer wat meer progressie foto's erop gooien met benen en de rest. Maar dan scherper! Morgen benen man, vorige week wel mooi 3x140 full gepakt. Gaat steeds beter!!
maar ik kan er alleen naar kijken hahahaha is veels te zwaar, ow dumbbell row kan nog wel.ja? OK, ik zou het niet weten... heb hem nooit gebruikt. was aan het bluffen![]()

Wij hebben morgen ook dumbbell's van 60 kgmaar ik kan er alleen naar kijken hahahaha is veels te zwaar, ow dumbbell row kan nog wel.

we missen een powerrack en een boom... maar er staat toch een hacksquat?Dumbbells tot 60kg en bijna alles wat je maar nodig hebt staat er. Alleen 2 hele belangrijke dingen missen helaas.
Een Hacksquat en een 45gr legpress waar makkelijk 600kg op kan, niet dat ik dat nu press, maar de huidige legpress gaat geloof ik maar tot 300/350kg.
En dat is voor sommigen een belemmering...
goed te horen maat, nog best snel hersteld danzal van de weer wat meer progressie foto's erop gooien met benen en de rest. Maar dan scherper! Morgen benen man, vorige week wel mooi 3x140 full gepakt. Gaat steeds beter!!
dat noem ik niet eens squatten
Ga eens voor de grap in de smith squatten
Ik zit wel eens op te letten als anderen in de smith gaan squatten tot hoever ze gaan(is meer kniebuigen omdat ze niet te laag durven gaan omdat 't anders te zwaar wordt).

verstandig want ik ga je keihard voorbijMaar de tijd van de sterke bink uithangen op de gym is voorbij.

CP, laat Tinus dat niet horen anders gaat die nog eens een potje janken![]()