MuscleMeat

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Dan wil ik wel eens weten wat jij als hack squat ziet...?

hack.png

dit is de hacksquat die we vroeger hadden. Toen maakten we nog setjes van 8x150kg (serieus) dat zie ik me op die andere niet doen. ;)

ja zo'n soort ding staat er toch? naast de 45gr leg press...
ik doe er in elk geval makkelijk sets met 120kg op, alleen gaan de meesten er andersom op staan

---------- Toegevoegd om 23:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:37 ----------

dit ding
http://www.youtube.com/watch?v=VG8CKJ_9iDM

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.022
De beweging van die is vele malen moeilijker om echt alleen je benen aan te pakken.
Ik wil mijn oude hacksquat terug!! Die was echt lekker man!

• #2.024
t*ring hond :D Ga jij je nou maar lekker verslapen, voorlopig zat ik om kwart over 5 al op de fiets vanochtend tot 6 uur!
En dalijk benen trainen en nog een half uur interval cardio doen :D

• #2.026

Ja das ook echt dankzij de Ionamine hoor!
Je zakt echt enorm snel in gewicht. Al moet ik zeggen dat dit niet de gezondste manier van zakken is (daarom ook echt voor obesitas patienten)
Eetlust? NUL! Ik voel mezelf schuldig na een bakje magere kwark.
Maar al eet ik het wel hoor ;)
Drink veel water met geperste citroen en het lijkt wel alsof ik door dat spul alleen maar wil fietsen en zwemmen om ripped te worden.

Denk dat Io op de periodes dat het nodig is, vast in mijn AAS schema word meegenomen ;)

I gotta get me some of that ! :D

t*ring hond :D Ga jij je nou maar lekker verslapen, voorlopig zat ik om kwart over 5 al op de fiets vanochtend tot 6 uur!
En dalijk benen trainen en nog een half uur interval cardio doen :D
ja sommige mensen moeten ook nog werken en hebben niet de hele dag tijd om in hun nest te liggen stinken klojo :P

• #2.029
AAHHHHHHHH CP TOCH! Ik ben deze week alweer aan het werk gegaan hoor!

Eey boris gaat lekker die io.. Ik krijg et deze week ook binnen.. Zit nu nog op keto dieet.. Blijf ik misch wel doen met io.. Ben benieuwd..

• #2.032
YEEEEEHHHHAAAAAAA!!!
Mega been training gehad (voor mijn doen weer even hè ;))
Ging ongelooflijk goed en zal even een dag update schrijven:

Vanochtend om 05.10 ben ik gaan fietsen tot 06.00
Mijn supps ingenomen en heerlijk fris de dag begonnen.
Daarnet dan benen getrained, en daar ga ik spierpijn-spijt van krijgen :D
Ik had nog kuit-spierpijn van gister, maar heb me niet laten kennen!

Squats (allemaal fullsquats.)
14x60
12x80
10x100
8x120
6x140

Leg presses
10x80 (wijd)
10x80 (hoog)
10x80 (smal/midden)

Extensions (aanspannen bovenaan)
8x20
8x25
8x30
8x35
8x40

Adductors (extra bij de bil aanspannen)
10x35
10x40
10x45
10x50 (is maximaal gewicht)

Abductors
10x35
10x40
10x45
10x50 (is ook maximaal)

Hamstrings (die heb ik met enige voorzichtigheid gedaan omdat daar ook de kuit flink wordt aangespannen)

Seated leg curls (altijd langzaam en extra aanspannen)
12x30
12x35
12x40
12x45

Lying legs curls (heel laag gewicht omdat ik teveel rek in mijn kuit erbij voel)
10x10
10x10
10x10, gewoon even opbouwen en dan over een paar weekjes kan ik weer vrijwel voluit.

SLDL
12x60
10x80
8x100 en ik had nog 1 setje moeten doen, maar ik kon echt NIET meer...

Maar, hoe zeer de benen ook waren, Mish en ik hebben nog wel een half uur interval cardio gedaan en echt flink doorgefietst.
Ik ben nu gebroken, dus het word een vroegertje vanavond, maar dan kan ik morgen ochtend wel weer even lekker fietsen om 5u ;)

Ik wilde nog wat foto's posten want vind ze goed genoeg sinds die 105kg foto's :D, maar Mishje is even beetje moe die arme tut, dus ze maakt ze later even!

Heb ik nog wat te vertellen..? Uhm nee, geloof het niet!
Jongens, mazzel!

Ben je niet bang een rebound effect te krijgen als je stopt met die ionamine? En hoelang zal je het gebruiken?

Klinkt wel allemaal goed en wel als je ermee bezig bent maar ben benieuwd wat het doet als je stopt. Mss even stof om over na te denken.

Ben je niet bang een rebound effect te krijgen als je stopt met die ionamine? En hoelang zal je het gebruiken?

Klinkt wel allemaal goed en wel als je ermee bezig bent maar ben benieuwd wat het doet als je stopt. Mss even stof om over na te denken.

dat is met alle roids toch zo?

• #2.035
Dan blijf ik alsnog alleen maar dieeten. als ik ga (clean)bulken zet ik meteen weer vet aan, dus gewoon maar de keuze gemaakt om mijn huidige dieet door te zetten voor lang!

Dag 1 t/m 4 low carb
Dag 5 light carb load
Dag 6 Cheat day
Dag 7 little carb day (very little)

• #2.036
Holy crap! Ik ben nu echt kapot!
Vanochtend om 04.55 gaan fietsen tot 06.00 op hoge intensiteit en vanmiddag triceps en onderarmen getraind.
Heb echt zo ****ing hard getraind dat ik dacht dat ik zou kotsen. Goeie training dus geweest ;)
Stats vind ik bij een tricep/onderarm niet belangrijk, dus ga ik ook niet over updaten.
Behalve een fail bij rep 9 met 95kg CG benchpress, dus die moest over het derde beenke gerold worden :(
Ik trainde namelijk ff alleen, dus geen spotter.
Daarna nog even 45/50min interval cardio gedaan dus mijn portie verbranding heb ik wel weer gehad voor vandaag.
Gewicht is echt nèt aan 90kg.
Het allermoeilijkste aan de Ionamine is eetlust proberen op te wekken, want dat heb je gewoon niet. Dus ik eet zeer weinig (jaa flame maar erover, bla bla bla je hebt eiwitten nodig, **** it :D Ga maar aan de Io, dan hoor ik je nog wel ;))

Het zal iig een vroegertje worden vanavond en ik zal zo foto's posten, (als ik daar de fut voor heb hehe)

Mazzel!

lukt vloeibaar voedsel ook niet?

• #2.038
nee maar een lekker tomatensapje met tonijn en basilicum uit de blender ofzo? :D

• #2.040
BAAARRRFFFFFFFFFFF nee dat kan ik echt niet aan, ik krijg met moeite mijn favo shake weg.

Terug
Naar boven