MuscleMeat

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Gefeliciteerd!!!! , en even snel op een paar post hierboven reageren, ik vind het leuk om je te volgen je post leuke stukjes wat makkelijk weg leest :)

♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.Happy Birthday Animallegs ♪♫•*¨*•.¸¸♥
:kiss:

Gefeliciteerd!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.165
Thanks, thanks! Zal maar flink voor jullie eten dalijk!

We hebben een jarige job, Gefeliciteerd!

Congrats Animal

Gefeliciflapstaart met je verjaardag, ouwe zeekomkommerknuffelende mosselbeffer!!!!1! :hb:

• #2.169
Nou het eten heeft me goed gedaan hoor! Wel even een bolle buik, maar merk meteen aan de carb load dat als je even aanspant de aderen overal uit poppen!
Ik spande net even buik aan op de buik/quad pose en onder mijn vleugels en oksel overal aders. Heerlijk!!

Gefeliciteerd ouwe :P

Tof log as always en super goede vooruitgang.
Voor zover ik kan herinneren zie je er topper uit dan ooit!

Keep it up:thumb:

cheers

• #2.171
Net van de fiets af, uurtje lekker gecardio'd.
Nu rijst met kip eten en eksie koekoe (eiercake) van gister. Hoofd bestanddeel... EI!
Dus rijs, kip, ei... Ik zit goed ;)
Dalijk trainen we schouders, zal even proberen om snel wat te schieten. Foto'tje, filmpje. Ik zal het proberen!

Ik eet even verder, ik spreek jullie later op de dag na de training!

trainze he! succes!

• #2.174
Yep, net thuis, lekker eerst ff gegeten!
Dalijk nog ff fietsen.

Stond wel erg goed erbij door die carbs van gister en vandaag.
Geen foto's helaas... Maar nette lijnen in schouders, borst en mooie definitie in de gehele arm.

Shoulder presses waren killing! 10x10 is echt ff lekker om zo eens te doen in de paar weken.
Gewicht lijkt laag, maar met amper rust tussen de sets en hele roms is het nog best vechten met het ijzer!

Shoulder presses (smith, kg's zijn alleen de schijven)
10x10
10x10
10x15
10x15
10x17,5
10x17,5
10x20
10x20
10x21,25
10x22,5

Side raises
10x10x10kg

Upright cable rows
10x10x45

Morgen alleen nog kuiten en dan het gewone schema weer aannemen.
Wel blijven dieeten en cardioen natuurlijk. Is zo lekker geworden en zo standaard nu!
Ik ga zo nog ff wat eten, vandaag geen remmen :D

Misschien tot later nog!

dam nice training ja 10x10 zal goed pittig zijn!

Te laat zoals gewoonlijk:omaar toch nog gefeliciteerd ouwe!!!

• #2.177
Hehe bedankt man! Ja 26... Ouwe gaat nu gelden toch?
Net nog 90min gefietst, +/-700Kcals.
Niet om mijn 'cheatday' weg te fietsen, maar wel om de verbranding lekker op gang te houden.
Nu douchen, net Transformers II gekeken (vette film) en lekker slapen. Morgen om 5.00 eruit om weer te cardioen en laatste shocktraining te doen.
Kuiten, maar die pak ik geen 10x10. Ik wil niet weer platliggen 6 weken.
Dus:

Machine donkeys 5x10 (hielen naar binnen)
Seated calf presses 5x10 (hielen naar buiten en knieen dicht op elkaar om de peroneus meer aan te spreken, oftewel buitenkant kuit)
Legpress calf presses 5x10 (voeten recht)

Ik ga er van door!
Tot morgen ochtend vroeg!

goeiemorgen :eyebrow:

dju gemist.. alsnog ne gelukkige he beer!

• #2.180
Yoooo gasten!
Goedemorgen!
Ten eerste echt verschrikkelijk geslapen... Veel wakker, vage dromen, weet niet waardoor.
Planning was om 5u eruit te gaan en te cardioen, maar dat werd pas half 7...
Maar wel 110min gefietst en denk dat ik morgen echt blaren op mijn reet heb ervan haha.
Zo'n dure hometrainer is het niet, dus het zadel is nou ook niet van met eendedons gevuld kalfsleer hehe :D
Aangezien ik vandaag nog een keer zal fietsen, word het misschien met recht op de blaren zitten ;)

Nee het valt wel mee.
Lekker paar programma's gekeken. Echt relaxed hoe je dan de tijd vergeet als je iets interessants zit te kijken (ben gek op Discovery enzo, heb het digitale pakket, dus 4 Discovery's ;)).
Dus het werden als snel 850Kcals, want ik ben rustig gaan fietsen.
Lekker een lange trainingsbroek aan met mijn 'Me Big Guy' Animal-shirt en XXL vest erover heen. Zweten man!

Misschien vandaag nog zwemmen, maar even kijken hoe de dag verloopt en hoe de tijden zijn van het zwembad.
Dalijk kuiten afmaken en genieten van de laatste vrije dag. (Ik heb zo'n hekel aan werken!)
Ik zou alleen al een perfecte prof BB'er kunnen zijn omdat ik het heerlijk vind om rustig eten te maken de hele dag en op mijn gemak te kunnen trainen en cardioen.
Alles op mijn gemak :D

Ach, ik ga zo maar eens klaarmaken en kijken wat we van de dag kunnen maken!
Tot laters beesten!

Terug
Naar boven