Yoooo gasten!
Goedemorgen!
Ten eerste echt verschrikkelijk geslapen... Veel wakker, vage dromen, weet niet waardoor.
Planning was om 5u eruit te gaan en te cardioen, maar dat werd pas half 7...
Maar wel 110min gefietst en denk dat ik morgen echt blaren op mijn reet heb ervan haha.
Zo'n dure hometrainer is het niet, dus het zadel is nou ook niet van met eendedons gevuld kalfsleer hehe

Aangezien ik vandaag nog een keer zal fietsen, word het misschien met recht op de blaren zitten
Nee het valt wel mee.
Lekker paar programma's gekeken. Echt relaxed hoe je dan de tijd vergeet als je iets interessants zit te kijken (ben gek op Discovery enzo, heb het digitale pakket, dus 4 Discovery's

).
Dus het werden als snel 850Kcals, want ik ben rustig gaan fietsen.
Lekker een lange trainingsbroek aan met mijn 'Me Big Guy' Animal-shirt en XXL vest erover heen. Zweten man!
Misschien vandaag nog zwemmen, maar even kijken hoe de dag verloopt en hoe de tijden zijn van het zwembad.
Dalijk kuiten afmaken en genieten van de laatste vrije dag. (Ik heb zo'n hekel aan werken!)
Ik zou alleen al een perfecte prof BB'er kunnen zijn omdat ik het heerlijk vind om rustig eten te maken de hele dag en op mijn gemak te kunnen trainen en cardioen.
Alles op mijn gemak
Ach, ik ga zo maar eens klaarmaken en kijken wat we van de dag kunnen maken!
Tot laters beesten!