Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

t*ring he, ik druk random op een linkje op DBB, kom ik hier uit. Hier straalt de discipline vanaf, ik wordt er zo wat bang van. Daarom niet minder interressant natuurlijk haha..

Heb even de laatste twee pagina's gelezen, ziet er allemaal zeer impressive uit!

Zal hier zo nu en dan eens komen buurten, trainze!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.223
Ja voedings is nu idd laag, maar wil niet zeggen dat dat zo blijft. Als ik eenmaal op het vetpercentage zit dat ik nu wil bereiken, zal ik gewoon schoon op kleine porties rijst met kip of vis overgaan.
En groeien doe ik wel :D
Ik word iig zeker niet veel slapper van dit dieet, door de regelmaat in mijn dag en de voeding ben ik op sommige oefeningen zelfs beter en sterker geworden en heb meer spierconditie.

Net weer 40min gefietst, spierpijn in mijn benen van de training gister!
Zal vanavond wel minder zijn, dus dan halen we dat ff in en gaan we voor een uurtje cardio ;)

@Dareal
Ionamin is eigenlijk een medicijn voor Obesitas patienten.
Het onderdrukt honger heel erg en stimuleert vetafbraak, maar niet zoals de andere stacks of burners zoals eca en clen. Dit is vele malen harder dan dit, maar toch ook weer minder/anders dan DNP.
Het is op een amphetamine achtige basis en ik had nog nooit zoiets genomen, dus mijn eerste Io inname was echt verschrikkelijk :D
Had die dag gecardio'd, getraind, gezwommen en ik was moe van binnen, maar mijn ogen wilde maar niet zakken.
Gapen heb ik totaal niet gedaan en eenmaal in bed hoorde ik mijn hartslag nog in mijn oren als of er iemand op een drumstel ramde.
De dagen erna ook nog veel gejaagd en ook daar even op getraind. Nou dat was echt een fiasco :D Ik leek wel drugged under speed.
Snel, vlug en onduidelijk praten. Enorm focussen op hele normale dingen, strakke blik en er totaal niet bij zijn met mijn hoofd.

Duurde bij die eerste tab zeker 3 dagen voordat ik echt uit dat gevoel was.
Daarna gewoon een half tabje en dat werkte veeel beter!
Ook goed afgevallen ervan (uiteraard icm voeding en cardio!!)

Maarrrrr, Io werkt!

Gasten tot vanmiddag!

Duzzz ... even ter info ... gedurende al die tijd nam je een half tabje Io per dag?

En zou het lekker stacken met T3 denk je?

Laatst bewerkt:
Daarna is het idd wel erg snel gegaan ja :D

---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------

Ja das echt goud, alleen k*t dat je zo snel meer ervan nodig hebt. Heb een tijdje terug slaap problemen gehad en nam ik zo 2 weekjes door een paar. De eerste avonden loop je er als een mong**l bij, maar nu had ik er 5 op en ik sliep en bewoog normaal. Maar sliep wel erg snel en das mooooooooi!

Ja dat klopt heb ik ook ervaring mee :D
Maar gewoon weer een paar weken niet nemen.

Duurde bij die eerste tab zeker 3 dagen voordat ik echt uit dat gevoel was.
Daarna gewoon een half tabje en dat werkte veeel beter!

van 1 tabje had je 3 dagen effect bedoel je? hoe ziet je kuur er nu uit eigenlijk?
Ik heb ervaring met amhetamine gebruik, en weet hoe je je kan voelen, totaal geen honger hebben is zeker

• #2.227
van 1 tabje had je 3 dagen effect bedoel je? hoe ziet je kuur er nu uit eigenlijk?
Ik heb ervaring met amhetamine gebruik, en weet hoe je je kan voelen, totaal geen honger hebben is zeker

Ja van die ene tab had ik 3 dagen effect. Wel moet ik erbij zeggen dat ik nog nooit amphetamine (achtige) dingen heb genomen, dus het was net als je eerste biertje op nuchtere maag zeg maar ;)

Kuur nu, vrij simpel 750 test E/ 600 Tren E ;)

je was wel erg gezellig toen man! hahahah

• #2.229
Toen was niet het enigste wat gezellig was het ik net van Mish begrepen :D

• #2.230
Jongens, ik heb er een tijdje over zitten nadenken of ik het wel of niet zal doen.
Maar ik weet niet of Mish het ermee eens is dat ik dit ga zeggen, maar mijn gevoel zegt dat ik het ff kwijt moet. En daarmee bedoel ik aan de trouwen fans/lezers van mijn log. (Martinezzz, corpaul, kriel en ik gewoon de rest van de echte meelezers die oprechte interesse hebben in mij en mijn log.)

Deze week was een zeer hectische k*t week. Vorige week vrijdag was ik jarig en ik kreeg dus te horen dat mijn opa precies op die dag overleden is.
Dus dat was zeer hard en zeer bitter als je 26 wordt en je verheugt op je verjaardag.

We hebben deze week de condoleances gehad en de crematie en het is momenteel erg hectisch in mijn hoofd.
Ik probeer dingen te plaatsen en te verwerken, maar niemand geeft daar een tijd voor.
Misschien haal ik dit bericht later weer weg, mocht ik het toch te persoonlijk vinden. Dit is natuurlijk een erg 'open-en-bloot-forum' waar ik al veel persoonlijke info geef, maar ik weet ook gewoon even niet hoe ik de bittere gevoelens moet wegkrijgen.
Misschien lukt het via deze manier, zo niet, pas ik het aan.
Maar meer hoef ik er niet over kwijt.

Ik vind het sowieso al een hele prestatie dat mijn gehele dieet en trainings week zo hard mogelijk is doorgegaan en heb mezelf daar een mentale schouderklop voor gegeven. Vanochtend was het ook weer 6u dat ik aan het fietsen was en weer ruim een uur gezeten.
Al was ik deze week het cardioen en trainen spuugzat. Maar dat ik ben gegaan is omdat ik ook geen zwakte wil tonen en mijn discipline wil houden.

Al goed, dit was het voor nu.
k ben nog wel wezen trainen vandaag, niet erg sterk, omdat ik een nieuw en beter aansluitend schema op mijn achterliggende spiergroepen heb gemaakt.
Ik heb dus 2 dagen geleden borst getraind en vandaag weer omdat ik meteen met het nieuwe schema wilde meelopen.

Hier de update:

Flat bench
12x80
10x90
8x100
6x110

Db presses
8x30
8x30
8x30
8x32

Smith incline bench op lichte, langzame definitie herhalingen.
12x20 (zonder stang meegerekend)
12x30
12x40

Cable crosses
10x20
10x25
10x30
10x35
8x40

Lying leg curls (gewicht is niet belangrijk, wel de langzame en aanspannende herhaling)
12x20
12x20
12x20

slightly bent deadlifts
12x40
10x50
8x60
6x70

Seated leg curls
12x30
12x35
12x40
12x45
12x50

Hamstrings en kuiten doe ik op aanraden van mijn coach op licht, tot middelzware gewichten omdat die 2 spiergroepen 'veerspieren' zijn en beter groeien bij een lange rom en goede langzame aanspanning.

Net lekker KFC op, dalijk wat chinees en morgen weer in dieet.
Hopelijk zit ik volgende week een stukje beter in mijn vel, maar gelukkig heb ik Mish!
Maar wat ik al zei, als Mish dit te persoonlijk vind, zal ik alles behalve de trainingsupdate verwijderen.

Bedankt voor jullie begrip en steun al die tijd gasten!
Laters!

Goed bezig kerel. Je weet dat je altijd welkom ben als je wil praten of een glaasje water met citroen wil drinken :kiss:

• #2.232
Haha water met citroen... Dat zou best smaken :D On the rocks toch?

Jongens, ik heb er een tijdje over zitten nadenken of ik het wel of niet zal doen.
Maar ik weet niet of Mish het ermee eens is dat ik dit ga zeggen, maar mijn gevoel zegt dat ik het ff kwijt moet. En daarmee bedoel ik aan de trouwen fans/lezers van mijn log. (Martinezzz, corpaul, kriel en ik gewoon de rest van de echte meelezers die oprechte interesse hebben in mij en mijn log.)

Deze week was een zeer hectische k*t week. Vorige week vrijdag was ik jarig en ik kreeg dus te horen dat mijn opa precies op die dag overleden is.
Dus dat was zeer hard en zeer bitter als je 26 wordt en je verheugt op je verjaardag.

We hebben deze week de condoleances gehad en de crematie en het is momenteel erg hectisch in mijn hoofd.
Ik probeer dingen te plaatsen en te verwerken, maar niemand geeft daar een tijd voor.
Misschien haal ik dit bericht later weer weg, mocht ik het toch te persoonlijk vinden. Dit is natuurlijk een erg 'open-en-bloot-forum' waar ik al veel persoonlijke info geef, maar ik weet ook gewoon even niet hoe ik de bittere gevoelens moet wegkrijgen.
Misschien lukt het via deze manier, zo niet, pas ik het aan.
Maar meer hoef ik er niet over kwijt.

Ik vind het sowieso al een hele prestatie dat mijn gehele dieet en trainings week zo hard mogelijk is doorgegaan en heb mezelf daar een mentale schouderklop voor gegeven. Vanochtend was het ook weer 6u dat ik aan het fietsen was en weer ruim een uur gezeten.
Al was ik deze week het cardioen en trainen spuugzat. Maar dat ik ben gegaan is omdat ik ook geen zwakte wil tonen en mijn discipline wil houden.

Das k*t bor, des te meer de reden dat we snel is moeten trainen als afleiding :)

Des te groter is de prestatie wat je behaald hebt, dus van mijn zijde meer respect.

gaat met je body iig super dus dat zit goed.
Mishale verwen Boris is goed de komende weken, mannen houden van coïtus :D

• #2.237
Das k*t bor, des te meer de reden dat we snel is moeten trainen als afleiding :)

Des te groter is de prestatie wat je behaald hebt, dus van mijn zijde meer respect.

gaat met je body iig super dus dat zit goed.
Mishale verwen Boris is goed de komende weken, mannen houden van coïtus :D

Thanks man! Dat gaan we zeker even doen! Ik PM je mijn nummer ff ;)

• #2.238
Ik had laatst mijn trainingsschema in een topic gezet, maar heb mijn schema dus weer veranderd.
Ik heb de nadruk gelegd op de spieren die achterlopen en daar de oefeningen qua sets, herhalingen en gewicht aangepast.

Zo pak ik bijvoorbeeld met borst een hoger volume met zwaardere gewichten.
Hamstrings ook en de rugdikte moet ook aangepakt worden.
Ja, ook al word Mish wel eens gek van de dvd's die ik kijk en naar mezelf in de spiegel, maar toch leer je zo meer de verhoudingen tussen spiergroepen te leren.
Vandaar dat ik dus een beetje door mezelf en door Mish heb kunnen zien waar het op dit moment aan schort.
Fysiek staat (afgezien van die groepen) zo goed erbij, dat als ik die mooi bij weet te werken, ik volgend jaar het podium op wil.

Vandaag heb ik dus rug en aangezien de wijdte wel aardig goed zit, heb ik 2 oefeningen wijdte en 3 flinke oefeningen dikte en 1 onderrug. Dus met een flinke intensiviteit moet ik daar wel resultaten mee kunnen halen.
Hamstrings heb ik maar 3 oefeningen, maar die push ik tot het uiterste.
Ik heb ook in mijn schema aangegeven hoe ik die oefening moet pakken.
Definitie (D) of zwaar (Z), zo kan ik dus hopelijk optimaal en met succes mijn zwakke plekken kunnen bijwerken.

Lets hope so!
Dalijk eerst een bezoekje aan een vriendin die net een baby'tje heeft gekregen (aahhh koetjie koetjie!!) en dan trainen. Later oma even bijstaan.
Heb zin om die rug goed af te maken. Altijd leuk om weg te lopen uit de gym als je rug echt compleet vol zit. Dan lijk je pas echt een gorilla! Alles staat wijd uit en al die ecto's fluisteren dan of kijken voorzichtig :D

Net weer gefietst om 6u voor een uur en just finished mijn kwark met rozijnen.
Gister lekker 2 junk meals op, maar de magere duitse biefstukken, magere beefburgers en kip met noten staan al weer klaar om bereid te worden.
Dus ik hoop dat alles na deze week vanaf morgen weer een stukje beter gaat, maar ik voel me goed, uitgerust en heb zin om dalijk te trainen. Hoop dat het zo blijft!

Ik weet niet of Mish meegaat trainen, die heeft op het moment even andere prioriteiten, maar mocht het zo zijn, laat ik haar wel een beetje filmen enzo!

Gasten tot vanmiddag!

als je zo smorgensvroeg fiets hoe fiets je dan heel hard?of gewoon rustig aan en dat je een uur vol kan maken?

• #2.240
als je zo smorgensvroeg fiets hoe fiets je dan heel hard?of gewoon rustig aan en dat je een uur vol kan maken?

Ik fiets niet op extreem hoog tempo, maar wel op zo'n tempo dat mijn verbranding lekker constant ligt gedurende de dag, daarom heb ik dan cardio-training-cardio.

Zo blijft alles lekker doorlopen ;)

Terug
Naar boven