Ja klopt, het is idd een lichtere vorm. Er zit een kleine 'basis' in om het maar zo te zeggen. Bij de eerste tablet wist ik niet wat ik meemaakte!!!
Vertel eens wat meer over de ionamin! dieet is wel laag in kcal, denk onder de 1500kcal dat je zit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja klopt, het is idd een lichtere vorm. Er zit een kleine 'basis' in om het maar zo te zeggen. Bij de eerste tablet wist ik niet wat ik meemaakte!!!

Ik leek wel drugged under speed.Daarna is het idd wel erg snel gegaan ja
---------- Toegevoegd om 12:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:31 ----------
Ja das echt goud, alleen k*t dat je zo snel meer ervan nodig hebt. Heb een tijdje terug slaap problemen gehad en nam ik zo 2 weekjes door een paar. De eerste avonden loop je er als een mong**l bij, maar nu had ik er 5 op en ik sliep en bewoog normaal. Maar sliep wel erg snel en das mooooooooi!

Duurde bij die eerste tab zeker 3 dagen voordat ik echt uit dat gevoel was.
Daarna gewoon een half tabje en dat werkte veeel beter!
van 1 tabje had je 3 dagen effect bedoel je? hoe ziet je kuur er nu uit eigenlijk?
Ik heb ervaring met amhetamine gebruik, en weet hoe je je kan voelen, totaal geen honger hebben is zeker

Je weet wat ik net zei!Haha water met citroen... Dat zou best smakenOn the rocks toch?

Jongens, ik heb er een tijdje over zitten nadenken of ik het wel of niet zal doen.
Maar ik weet niet of Mish het ermee eens is dat ik dit ga zeggen, maar mijn gevoel zegt dat ik het ff kwijt moet. En daarmee bedoel ik aan de trouwen fans/lezers van mijn log. (Martinezzz, corpaul, kriel en ik gewoon de rest van de echte meelezers die oprechte interesse hebben in mij en mijn log.)
Deze week was een zeer hectische k*t week. Vorige week vrijdag was ik jarig en ik kreeg dus te horen dat mijn opa precies op die dag overleden is.
Dus dat was zeer hard en zeer bitter als je 26 wordt en je verheugt op je verjaardag.
We hebben deze week de condoleances gehad en de crematie en het is momenteel erg hectisch in mijn hoofd.
Ik probeer dingen te plaatsen en te verwerken, maar niemand geeft daar een tijd voor.
Misschien haal ik dit bericht later weer weg, mocht ik het toch te persoonlijk vinden. Dit is natuurlijk een erg 'open-en-bloot-forum' waar ik al veel persoonlijke info geef, maar ik weet ook gewoon even niet hoe ik de bittere gevoelens moet wegkrijgen.
Misschien lukt het via deze manier, zo niet, pas ik het aan.
Maar meer hoef ik er niet over kwijt.
Ik vind het sowieso al een hele prestatie dat mijn gehele dieet en trainings week zo hard mogelijk is doorgegaan en heb mezelf daar een mentale schouderklop voor gegeven. Vanochtend was het ook weer 6u dat ik aan het fietsen was en weer ruim een uur gezeten.
Al was ik deze week het cardioen en trainen spuugzat. Maar dat ik ben gegaan is omdat ik ook geen zwakte wil tonen en mijn discipline wil houden.

Das k*t bor, des te meer de reden dat we snel is moeten trainen als afleiding
Des te groter is de prestatie wat je behaald hebt, dus van mijn zijde meer respect.
gaat met je body iig super dus dat zit goed.
Mishale verwen Boris is goed de komende weken, mannen houden van coïtus![]()

als je zo smorgensvroeg fiets hoe fiets je dan heel hard?of gewoon rustig aan en dat je een uur vol kan maken?