Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Yeah chillen kan ik ook als de beste.
Doe je nu elke dag cardio?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.182
Hehe heerlijk is dat ja!
Ja elke dag cardio. Elke ochtend en na elke training en dan soms nog in de (voor)avond.
Net terug van training. Kuiten staan helemaal vol en stijf, heerlijk!
Dalijk nog even een uurtje of wat fietsen.

Hehe heerlijk is dat ja!
Ja elke dag cardio. Elke ochtend en na elke training en dan soms nog in de (voor)avond.
Net terug van training. Kuiten staan helemaal vol en stijf, heerlijk!
Dalijk nog even een uurtje of wat fietsen.

heb je trouwens last van hartkloppingen of iets in die richting?
Lijkt me een leuk spulletje, voor een maat van me die wele en heel stuk droger mag komen te staan.

• #2.184
heb je trouwens last van hartkloppingen of iets in die richting?
Lijkt me een leuk spulletje, voor een maat van me die wele en heel stuk droger mag komen te staan.

Ik heb nergens last van!
Ik neem ook al geen Io meer. Alleen een eca'tje ter ondersteuning. Maar eigenlijk is het nu echt puur cardio op nuchtere maag en gewoon dmv meer fietsen de verbranding in goede conditie houden ;)

Ik heb nergens last van!
Ik neem ook al geen Io meer. Alleen een eca'tje ter ondersteuning. Maar eigenlijk is het nu echt puur cardio op nuchtere maag en gewoon dmv meer fietsen de verbranding in goede conditie houden ;)

Komt de honger weer terug als voorheen, of anders?

damn man sta je ondertussen op 88.5kg, zo daar is al wat af dan :-)

• #2.188
Komt de honger weer terug als voorheen, of anders?

Ja ik heb wel weer gezonder honger. Dat is zeker teruggekomen.
Gelukkig ben ik nu mentaal ook al heel erg tevreden met een maaltijd als magere kwark met kaneel en wat rozijnen en een shake.
Dus ik heb geen carb behoefte gelukkig! Dat vind ik wel een voordeel.

• #2.189
Pfff net weer even half uurtje gefietst. Ik ken niet meer, reet doet ook ****ing zeer :D
Krijg het ook zeer warm sinds paar dagen, denk dat dat de tren is.
Ga nu ff lekker douchen en vroeg naar bed. Heerlijk!
Morgen schouder en biceps trainen. Weer het normale schema.
En ik word van de week weer gemeten op het vetpercentage, ik ga zelf voor 12% vanwege mijn rug alleen nog. Rest maak ik me niet zo druk over.

Jongens mazzel!

Pfff net weer even half uurtje gefietst. Ik ken niet meer, reet doet ook ****ing zeer :D
Krijg het ook zeer warm sinds paar dagen, denk dat dat de tren is.
Ga nu ff lekker douchen en vroeg naar bed. Heerlijk!
Morgen schouder en biceps trainen. Weer het normale schema.
En ik word van de week weer gemeten op het vetpercentage, ik ga zelf voor 12% vanwege mijn rug alleen nog. Rest maak ik me niet zo druk over.

Jongens mazzel!

Je hebt ook van die strakke wielren broekjes met een soort zeem er in hahahhaa
misschien wat voor jou.
Plak je aan de voorkant een ster :D

wrm slaap je zo vroeg als ik vragen mag animals????

• #2.192
Omdat ik om ongeveer tussen half 5 en 5 opsta om te gaan cardioen.
Als ik dan pas om 11u in bed lig, kom ik er niet uit en ga ik het verwaarlozen.
Nu kom ik aan voldoende rust en voel ik me ook lekkerder en uitgeruster gedurende de dag omdat ik op eigen tempo kan fietsen, eten, douchen en dan pas ga werken.
Eerder ging ik 20 min voordat ik ging werken mijn bed uit. Ff snel alles inpakken, gezicht wassen en wegwezen. Dit is vele malen lekkerder en werkt beter voor mijn discipline ;)

En Martijn, kwam omdat ik vanochtend zo lang had gefietst dat mijn huid zelfs met dikke trainingsbroek echt rauw was geworden hehe ;)

• #2.194
Net tien over half 6 en was er netjes om half 5 uit. Heb 3 kwartier gefietst, maar echt te lang gezeten gister!
Zou bijna billetjes zalf moeten smeren :D
Gister ook nog even lekker 750 test links en 600 tren in het rechterbeen gezet.
Prima te doen!
Het regent ook erg hard hier, wil terug naar bed als ik dat zie en hoor, dat slaapt zo lekker... (wat niet om deze tijd)
Maar moet nu toch echt gaan douchen en nog even snel kip bakken.
Jongens tot later, misschien spreek ik jullie tijdens werktijd nog wel ff.
Heb als maaltijden heerlijk saai wat 150gr kipfilet en 50gr whey... Maar als eerste maaltijd 500gr magere kwark met rozijnen en kaneel. Das heerlijk!
Amino's, eca en omega al genomen. Zit momenteel weer aan nieuwe supps. Maar met AnimalPak is dat veel, dus alles maar verdeelt :S

Ik ga, anders heb ik te weinig tijd!
Mazzel!!

• #2.195
De t*ring! Ik kan wel merken dat ik goed heb geladen het weekend!
Wat een training en ik stond vol als een bom op moment van ontploffen!

Schouders en biceps waren aan de beurt.
Heb geen foto genomen helaas, Mish wordt beetje gek van me dat ik elke keer vraag :D
Durf niet meer :(
Iig hier de training:

DB shoulder presses
10x26
10x30
10x32
10x32

DB side raises
8x14
8x14
8x16
8x16
8x18

Db bent over raises
8x14
8x14
8x34 (ff flink cheaten en smokkelen en lelijk omhoog gooien, maar damn wat een heerlijke pomp!)

Peck back
8x35
12x50

Lying cable uprights
10x70kg (veels te licht, k*t apparaat)
10x80kg (nog veels te licht, t*fus apparaat en dat is de max)
10x85kg (nog veels te licht, WTF is dit? Schijf van 5kg eraan gehangen en met gemak..?)
12x90kg (nou, tis dat ik geen 30 sets ging doen, maar het bleef hier maar bij, dus maar 2 reps erbij gedaan...)

Shrugs
15x120kg (Db's 60kg)
15x140kg (stang)
15x160kg (stang)

Db bicep curls
10x16
10x16
10x18

Overhead cable curls
12x20
12x20
12x15

Machine preacher curls
12x25
12x40
12x20 (laatste set single handed)

Dus al met al een heerlijke training, verschrikkelijke pomp en ik kan eerlijk zeggen en dat is zeker niet met kapsones!! De foto's komen echt niet tot zijn recht ten opzichte van real life.
Misschien dat een filmpje een wat beter beeld geeft, maar ik hoop dat ik volgend jaar een goeie indruk op het podium kan maken. Dat is echt de bedoeling!
Ik moet alleen echt alles op alles gaan zetten om die borst in verhouding te krijgen, hoop dat dat wil lukken!

De tren is ook eindelijk ingewerkt. Duurde deze keer beetje lang imo, want ik loop er zeker al 5 weken op. Maar ik voelde sinds gister ineens de hitte vlagen die ik alleen van de tren heb ervaren. Vandaag gewoon gewerkt en ik zat me een partij te zweten in mijn T-shirt in de airco tijdens rijden.
Ramen zemen in de miezer regen en gewoon warm!
Natte rug en geloof me, dat is niet omdat ik me zo druk maak met werk :D

Gaat lekker dus en morgen mag de borst het gaan ontgelden.
Dalijk nog even fietsen met mijn schrale billen, inject benen en stijve kuiten (van gister), maar dat voel ik maar gewoon even niet toch?

Gasten tot laters!

hoe ziet je splitschema er precies uit dan? schouders +biceps doe ik nooit samen

• #2.197
hoe ziet je splitschema er precies uit dan? schouders +biceps doe ik nooit samen

Zal ik je heel eerlijk vertellen dat ik mijn nieuwe schema niet eens meer uit mijn hoofd weet?
Ik heb hem pas sinds 2 weken en heb hem op een blaadje staan in mijn trainingstas.
Hehe, maar ik deed eerst rug/biceps en omdat we schouder wat meer aandacht wilde geven, beginnen we de week daarmee als ze lekker goed zijn gerust.

Waarom zoveel cardio op 1 dag?
Maak je jezelf niet stuk zo?
20 minuten per dag vind ik genoeg

Dat vroege opstaan, die maaltijden, die cardio en trainingen... ja, dit is hardcore. Geen twijfel over mogelijk.

• #2.200
Waarom zoveel cardio op 1 dag?
Maak je jezelf niet stuk zo?
20 minuten per dag vind ik genoeg

ik ken mijn lichaam. Met half werk kom ik er niet. Ik zet te snel vet aan.
En ach zoveel cardio... Neem genoeg eiwitten, amino's, bcaa's om niet te catabool erbij te lopen.
En hoe catabool kan je zijn met hoge eiwit inname en 750 test en 600 tren..? ;)
Het lijkt alsof mijn schouders, armen en rug alleen maar dikker, voller en droger worden...
Echt, van de week moet ik weer even een beeld materiaaltje updaten!

Terug
Naar boven