Aankondiging Animallegs
Beste heren.
Het zal misschien niet uit de onverwachtste hoek komen, maar ik ga off vanaf vandaag.
De redenen hierachter zijn het overlijden, een (zal ik verder niet persoonlijk over uitwijden) best rottig jaar met veel tegenslagen ondanks dat de sport goed ging.
Ik merk dat ik mezelf steeds vaker in de valium/xanax roes bevind en wil bevinden om even niet aan de rottige dingen te denken.
Dat is ook zeker niet de bedoeling want ik merk dat ik de dag erna niet te genieten ben en dat doet mezelf, maar ZEKER mijn relatie ook geen goed.
Daarom heb ik dus besloten om even rust te nemen, maar me wel te houden aan voeding en cardio. **** spierverlies, dat zit er sneller bij als dat vet eraf is.
Mijn nakuur zal op 10 september gewoon een aantal weekjes Arofixen of nolvadex zijn, met 1 dnp om de dag voor receptor opschoning.
Ik heb juist deze week bloed laten prikken en zal dan ook de dingen die relevant zijn voor de sport posten.
Voor ik weer begin met kuren doe ik dit nog eens.
En jullie weten dat ik gewoon ongeduldig ben en dat ik ZEKER na zo'n tijd veels te kort off ga, maar de
on datum staat op 5 november.
De rede daarvan is, dat ik de wedstrijden 2011 niet langs me ga laten lopen.
Ik wil iedereen bedanken voor alle steun, leuke berichten en (opbouwende) kritiek in mijn log, maar stoppen met posten zal ik zeker niet.
Het is onderhand onderdeel van de dag geworden om te posten en te laten weten hoe het gaat.
Mishale... Hardstikke bedankt dat je het met een moeilijk persoon als mijn nog steeds kan opbrengen, en jij ben ook de grootste rede dat ik off ga.
In die weken zal ik ook minder trainen om mijn lichaam echt bij te laten komen en me meer bezig houden met het Personal Coachen van Mish.
Laatst 1x gedaan en vond ik hardstikke leuk ok te doen, plus dat je nu niet al hijgend na je eigen set op een ander moet gaan letten hoe of wat ze het doet.
Hoop dat ik jullie steun kan blijven krijgen en nu ga ik verder met het maken van mijn nieuwe kuur.
Ja tieft op, je denkt toch zeker niet dat ik stil blijf zitten?
Echt niet!!!
Gasten bedankt aan ieder en tot snel dan maar.
Vanaf nu zal dit ook meer Mishale's trainings log worden aangezien dit een kuur dagboek is en zij daarom hier dan ook mag loggen

Ik zal wat meer bezig houden met foto's/filmpjes hoe het haar vergaat in het gevecht tegen een mooi atletisch Jamie Eason figuur!