AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Gesprek op niveau.....:D

Wanneer lees ik nou eens, vanavond een nachtje bffen?
Das ook een lastige workout hoor!
Jij onder een warme deken terwijl zij net is gekomen en nu moeilijker komt.
Jongen, LITERS zweet onder die deken! Neem je er een efi bij, kan je sneller likken, maar gaat de verbranding ook sneller. Ultimate performance jongen!
Na zo'n nachtje mag je een hele pot BCAA's in jezelf rammen :D
boner achieved moarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr storiesssssssssss:D

Wanneer lees ik nou eens, vanavond een nachtje bffen?
Das ook een lastige workout hoor!
Jij onder een warme deken terwijl zij net is gekomen en nu moeilijker komt.
Jongen, LITERS zweet onder die deken! Neem je er een efi bij, kan je sneller likken, maar gaat de verbranding ook sneller. Ultimate performance jongen!
Na zo'n nachtje mag je een hele pot BCAA's in jezelf rammen :D

haha, ik heb nog wel e.e.a. aan verhaal voor je als ik je zie de volgende keer :P

goddamn me biceps kerel! en die machine rows waren ook echt goed te doen zeg!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.426
Ja was een hoog intensiviteits traininkje ja! Goeie gewichten en aardige snelheid erin! Was een leuke en goeie training gozer!

• #2.428
Rustig geweest het weekend, hier ook stil zie ik :)
Dalijk schouders even afpeigeren. Heerlijk carbs zitten laden in het weekend, maar nu mag ik weer even gaan fietsen merkte ik na vorige (k*t) week. Geeft niet, beetje vocht aangetrokken en paar kilo'tjes zwaarder en dat fietsen we er zo weer ff af, vanochtend al begonnen om 5u ermee ;)
Was echt weer ff zwaar, maar schouders gaat lekker worden dalijk. Ik moet echt even proberen een foto'tje te posten. Weet nog niet of Mish ook meegaat dalijk, als ze meegaat zal ik posten.

Vanavond ook weer ff 1ml sust en 1ml test legen in mijn rechterborst. Veel lekkerder als mijn reet. Kan gewoon rustig zitten op de bank en heel langzaam leegdrukken. Voel je geen **** van en totaal geen last van bobbels of stramme borst erna of iets.

Dalijk schouder update, tozzo!

hmm animal welke naald gebruik je dan voor je chest??? en hoeveel ml kan je maximaal spuiten in 1 van je borst weet je dat????

mischien ook is proberen

greets

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

trainse zo

• #2.430
hmm animal welke naald gebruik je dan voor je chest??? en hoeveel ml kan je maximaal spuiten in 1 van je borst weet je dat????

mischien ook is proberen

greets

---------- Toegevoegd om 14:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:49 ----------

trainse zo

Max heb ik nog niet echt opgezocht omdat ik ook niet geen grote hoeveelheden nog wegspuit. Dat komt later (300mg test 600 bold 400 tren), maar dat is pas over weken. Ik hoef nu maar 2x 2ml in de week te doen en dan voel ik opzicht wel lopen in mijn borst hoor, maar het doet geen zeer nog, dus de max zal nog niet bereikt zijn denk ik. Mijn been kan 4 hebben, mijn reet 6ml, schouder niets, bicep 2,5ml en borst dan 2ml.

Ik spuit hem met een blauwe 0,6x25mm naald weg, dus maar 2,5cm.
Eerst span ik mijn borst aan waar de binnenkant omhoog komt, dan voel ik waar er een dikke plek spier zit en daar druk ik hem dan langzaam in (spier al ontspannen hoor ;))
Vervolgens gewoon in 2 minuutjes wegspuiten, lekker rustig! Voel ik het minst van!

-----------------------------

Training van net was ietsje vermoeiender als verwacht maar erg strakker huid en dikke pomp en harde intensiviteit. Tempo lag ook erg hoog.
Schouderkoppen zag ik mooi lopen en met elke oefening zag ik (vooral bij side raises) de spieren heerlijk bewegen!

Db shoulder presses
10x32
8x34
8x34
8x34

Db Side raises
5x8x14kg

Upright cable rows
10x65kg
10x70kg
10x80kg
10x90kg (schijf van 10kg bijgehangen)

Seated Bent over raises
5x8x14kg

Plate loaded shrugs (gewicht is per kant)
12x40kg
12x60kg
12x80kg

Gewoon even lekker op tempo gegooid en had het ook fokking warm ineens weer van dat weekend liggen in de zon op de bank en dan vandaag dat mooie weer. Pfff, nix voor mij!
Zonvakantie in een villa in Italië is heerlijk, maar de Nederlandse zon vind ik maar niets! Geef mij dan maar de winter!

Jongens, ciaoooo!

steek je de naald dan gewoon recht in je borst, of een beetje in een schuine hoek??

bedankt dus 2 ml max voor 1 kant borst , 06x 25 word tog ook voor been gebruikt

• #2.434
lekkere training bor! nog ff en ik zit te fappen op je avatar!

Hee man! Dacht je op de maandag nog wel ff te zien ;)
Jaa training was lekker, ben ook kapot nu! Misschien zie ik je morgen wel, ik train Mish morgen.

Net dan in mijn borst gezet. Ging WEER erg zacht, smooth en nix aan de hand.
De naald gaat idd gewoon schuin erin. Ik kan geen filmpje maken, die is er zo weer vanaf. Maar 0,6x25mm zou in je been kunnen, maar ik ga liever net dat halve centimetertje dieper. Dus ik ga dan weer voor blauw 0,6x30mm of zwart 0,7x30mm. Heb toch alle maten liggen, dus kan altijd lekker kiezen :D

Jongens ik ga maffeeee!
Ciaooo

Hee man! Dacht je op de maandag nog wel ff te zien ;)
Jaa training was lekker, ben ook kapot nu! Misschien zie ik je morgen wel, ik train Mish morgen.
ik was er ook, alleen pas om 17u30 ofzo... komende periode ben ik er waarsch alleen op ma/wo/vrij om die tijd.. beetje druk met werk man

Big, Bigger, Animishale

Vandaag geen update van Animal maar van mij. Of dat voortaan vaker zal gebeuren of dat ik t.z.t. een (kuur)log bij zal houden ben ik nog niet uit.

Aangezien ik gisteren niet mee was heb ik mijn schouder training vandaag ingehaald. Onder begeleiding van mijn persoonlijke beul.

Db shoulder presses
8* 14/16/18/18k

Side raises
5*8* 8k

Front db raises
8* 5/6/8k {om en om per kant}

Bent over raises
10* 9/10/12/14k

Upright rows
2* tot failure 25/34k

Db shrugs superset
6*30k
6*28k
10*26k {db per kant}

10*26k
10*24k {db per kant}

Nog even 2 quick pics. Geen energie meer om een nette pose te doen. Moet dat ook nog leren, blijft nog moeilijk zonder spiegel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Overigens, ben er nog niet uit met mijn doel(en) voor nu. Wil sowieso meer massa, maar ook mettertijd werken aan definitie dus ben er nog niet uit in welke volgorde and so on and so forth.

Gluutjes,
Mishale*

Zou voor meer definitie gaan, vind het persoonlijk zonde voor een mooie vrouw als jij om voor massa te gaan.

Goede armen zeg mishale.

• #2.439
Ja was lekker vandaag!
Vind de foto vooral goed omdat je nu steeds beter de bicep begint te zien. Schouder komt ook beter uit en bij een beetje fatloss zie je dat al helemaal beter dalijk. Maar ikzelf vind eerst massa, dan fatloss ook belangrijker. Bij een ecto duurt het gewoon ****ing veel langer, maar als je al goed kan eten en je gewoon geen ecto meer bent en dan massa erop gooit, gaat het veel sneller daarmee (persoonlijke ervaring ook!).
Afvallen kan iedereen, mooie stevige massa bouwen is al moeilijker!
Dus chapeau voor de mooi opkomende bicep (ik zie het natuurlijk ook irl, das ook al anders dan alleen van foto's iemand zien ;)), en een goede verbetering in de schouder en kracht.

Werkpunten zijn onderarmen en triceps, en minder snel traps ontwikkelen :D
Wat ik je ook al vaker zei is dat je traps harder gaan, ook net als bij mij. Goed punt uiteraard, maar zo gaat iets al snel uit verhouding met de rest lopen.
Ik zeg het je zelf en ook als log bericht, je bent erg goed vooruit gegaan. Je massa en je kracht zijn goed toegenomen en je hoeft alleen als alles dalijk op orde is, gewoon rustig aan wat richting definitie te gaan doen. De massa zit al goed op de punten waar jij het op wil hebben (benen, bicep en vooral rug wijdte, dat merken we wel aan alle truitjes en overhemmetjes ;)).

Good work schat! Op deze weg ga je een goeie massa richting op ;)
Dalijk vozen? :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Foto koud genomen, vandaag zelf niet getraind, alleen Mish begeleid ;) K*t belichting door de vele spiegels en buitenlicht recht op de schouder dus die komt totaal k*t uit. (is de groepsles zaal).
Van de week betere!

nice pic van allebei word keihard gewerkt bij jullie allebei petje af!!! trouwens animal wat voor werk doe je?

Terug
Naar boven