- Waardering
- 70
Ja maar als ik laag in m'n bf ga zitten wil ik dat er toch nog genoeg overblijftZou voor meer definitie gaan, vind het persoonlijk zonde voor een mooie vrouw als jij om voor massa te gaan.

Mercikes

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar als ik laag in m'n bf ga zitten wil ik dat er toch nog genoeg overblijftZou voor meer definitie gaan, vind het persoonlijk zonde voor een mooie vrouw als jij om voor massa te gaan.

Mercikes

Ga veinzen over dat vozenJa was lekker vandaag!
-Vind de foto vooral goed omdat je nu steeds beter de bicep begint te zien.
-Schouder komt ook beter uit en bij een beetje fatloss zie je dat al helemaal beter dalijk. Maar ikzelf vind eerst massa, dan fatloss ook belangrijker. Bij een ecto duurt het gewoon ****ing veel langer, maar als je al goed kan eten en je gewoon geen ecto meer bent en dan massa erop gooit, gaat het veel sneller daarmee (persoonlijke ervaring ook!).
-Afvallen kan iedereen, mooie stevige massa bouwen is al moeilijker!
Dus chapeau voor de mooi opkomende bicep (ik zie het natuurlijk ook irl, das ook al anders dan alleen van foto's iemand zien), en een goede verbetering in de schouder en kracht.
-Werkpunten zijn onderarmen en triceps, en minder snel traps ontwikkelen
Wat ik je ook al vaker zei is dat je traps harder gaan, ook net als bij mij. Goed punt uiteraard, maar zo gaat iets al snel uit verhouding met de rest lopen.
-Ik zeg het je zelf en ook als log bericht, je bent erg goed vooruit gegaan. Je massa en je kracht zijn goed toegenomen en je hoeft alleen als alles dadelijk op orde is, gewoon rustig aan wat richting definitie te gaan doen. De massa zit al goed op de punten waar jij het op wil hebben (benen, bicep en vooral rug wijdte, dat merken we wel aan alle truitjes en overhemmetjes).
Good work schat! Op deze weg ga je een goeie massa richting op
Dalijk vozen?![]()

Ga veinzen over dat vozen
Tja, komt nog met prioriteiten stellen.
-Die piek wordt idd beter zichtbaar. Nu meer cardio toevoegen.
-En je weet zelf hoe klote dat is met voeding en hoeveel moeite dat me koste zover te geraken. Gluten, lactose en soja moeten schrappen...
- Trouwens, werkpunten zat! Heb een hele lijst
Wie weet, mss toch maar een korte cut doen.
Even puur uit nieuwsgierigheid, hebben jullie 2 een relatie, ja toch??
daarom is sporten en alle 'offers' die je daarbij brengt tussen ons 2 alleen maar begrijpelijker. Dus we houden elkaar met eigenlijk niets tegen in sport, echt perfect!nice pic van allebei word keihard gewerkt bij jullie allebei petje af!!! trouwens animal wat voor werk doe je?
nice pic van allebei word keihard gewerkt bij jullie allebei petje af!!! trouwens animal wat voor werk doe je?
hij is clown bij circus renz dat zie je toch!
nette training mish... ziet er goed uit ook!

ja das zeker beter en fijn dat je het goed kan combineren! je werkt hard dik respect gast!
)Complimenten voor beide hoor, ziet er erg goed uit!
Zelf ben je ook erg massiever geworden. Erg goed om vanaf te bouwen na alle gedoe toch hè! Goed frame waar dikke massa op kan komen, dusse volgende keer schouders! 6 oefeningen! 
hij is clown bij circus renz dat zie je toch!
nette training mish... ziet er goed uit ook!

Vandaag geen update van Animal maar van mij. Of dat voortaan vaker zal gebeuren of dat ik t.z.t. een (kuur)log bij zal houden ben ik nog niet uit.
Aangezien ik gisteren niet mee was heb ik mijn schouder training vandaag ingehaald. Onder begeleiding van mijn persoonlijke beul.
Db shoulder presses
8* 14/16/18/18k
Side raises
5*8* 8k
Front db raises
8* 5/6/8k {om en om per kant}
Bent over raises
10* 9/10/12/14k
Upright rows
2* tot failure 25/34k
Db shrugs superset
6*30k
6*28k
10*26k {db per kant}
10*26k
10*24k {db per kant}
Nog even 2 quick pics. Geen energie meer om een nette pose te doen. Moet dat ook nog leren, blijft nog moeilijk zonder spiegel.
[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Overigens, ben er nog niet uit met mijn doel(en) voor nu. Wil sowieso meer massa, maar ook mettertijd werken aan definitie dus ben er nog niet uit in welke volgorde and so on and so forth.
Gluutjes,
Mishale*

Mish jij hebt of een hele dikke borstkas of dikke tet*en?
Looks good en die 18kg shoulder press heeft cor paul laten zweten![]()

leuke meid heb je animal. Die onderarmen van je blijven echt ****ing massive. Heb je alweer een beetje een idee wat je na deze sust/test bridge ga gebruiken??