Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

mooie meid die mishale erg netjes

Ja was lekker vandaag!
-Vind de foto vooral goed omdat je nu steeds beter de bicep begint te zien.

-Schouder komt ook beter uit en bij een beetje fatloss zie je dat al helemaal beter dalijk. Maar ikzelf vind eerst massa, dan fatloss ook belangrijker. Bij een ecto duurt het gewoon ****ing veel langer, maar als je al goed kan eten en je gewoon geen ecto meer bent en dan massa erop gooit, gaat het veel sneller daarmee (persoonlijke ervaring ook!).

-Afvallen kan iedereen, mooie stevige massa bouwen is al moeilijker!
Dus chapeau voor de mooi opkomende bicep (ik zie het natuurlijk ook irl, das ook al anders dan alleen van foto's iemand zien ;)), en een goede verbetering in de schouder en kracht.

-Werkpunten zijn onderarmen en triceps, en minder snel traps ontwikkelen :D
Wat ik je ook al vaker zei is dat je traps harder gaan, ook net als bij mij. Goed punt uiteraard, maar zo gaat iets al snel uit verhouding met de rest lopen.

-Ik zeg het je zelf en ook als log bericht, je bent erg goed vooruit gegaan. Je massa en je kracht zijn goed toegenomen en je hoeft alleen als alles dadelijk op orde is, gewoon rustig aan wat richting definitie te gaan doen. De massa zit al goed op de punten waar jij het op wil hebben (benen, bicep en vooral rug wijdte, dat merken we wel aan alle truitjes en overhemmetjes ;)).

Good work schat! Op deze weg ga je een goeie massa richting op ;)
Dalijk vozen? :D
Ga veinzen over dat vozen :cool:

Tja, komt nog met prioriteiten stellen.
-Die piek wordt idd beter zichtbaar. Nu meer cardio toevoegen.
-En je weet zelf hoe klote dat is met voeding en hoeveel moeite dat me koste zover te geraken. Gluten, lactose en soja moeten schrappen...
- Trouwens, werkpunten zat! Heb een hele lijst ;)

Wie weet, mss toch maar een korte cut doen.

Even puur uit nieuwsgierigheid, hebben jullie 2 een relatie, ja toch??

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.445
Ga veinzen over dat vozen :cool:

Tja, komt nog met prioriteiten stellen.
-Die piek wordt idd beter zichtbaar. Nu meer cardio toevoegen.
-En je weet zelf hoe klote dat is met voeding en hoeveel moeite dat me koste zover te geraken. Gluten, lactose en soja moeten schrappen...
- Trouwens, werkpunten zat! Heb een hele lijst ;)

Wie weet, mss toch maar een korte cut doen.

Met voeding is het ook moeilijk! Vandaar dat dit juist ook al zo goed is omdat we ondanks alle ongemakken in de voeding toch altijd goede maaltijden voor je weten neer te zetten, dus double chapeau!
Werkpunten zijn altijd goed, we zijn nooit klaar! Mijn borst nog dikker, schouders ronder, hamstrings dikker en kuiten meer shape, randjess wegwerken en dikte op mijn rug, wijdte zit net als bij jou ook prima!

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Even puur uit nieuwsgierigheid, hebben jullie 2 een relatie, ja toch??

Sterker nog, ze heeft me aangesproken in de sportschool en daaruit is onze relatie komen te ontstaan. Nu wonen we al inmiddels ruim 2 jaar samen ;) daarom is sporten en alle 'offers' die je daarbij brengt tussen ons 2 alleen maar begrijpelijker. Dus we houden elkaar met eigenlijk niets tegen in sport, echt perfect!

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

nice pic van allebei word keihard gewerkt bij jullie allebei petje af!!! trouwens animal wat voor werk doe je?

Ik ben glazenwasser. Erg goed voor mij om mijn eigen tijden in te delen voor maaltijden. Bijna al mijn collega's roken en ikzelf niet. Dus als hun bijna om het anderhalve uur een peukie gaan doen, heb ik vrijwel altijd tijd om even te eten. Plus dat ik maar tot 3u werk en eigenlijk altijd rond kwart over 3/half 4 al thuis ben en lekker vroeg kan trainen en nog meer tijd heb om bijv in de avond eten te maken enzo.

Job gaat voor mij erg goed samen met de sport voor nu!

ja das zeker beter en fijn dat je het goed kan combineren! je werkt hard dik respect gast!

Complimenten voor beide hoor, ziet er erg goed uit!

• #2.450
ja das zeker beter en fijn dat je het goed kan combineren! je werkt hard dik respect gast!

Zoals ik al zei hierboven, is het gewoon zwaar relaxed dat zij al trainde en ik ook. Ik heb dus geen 'gezeur' dat een vriendin 2x trainen al teveel vind. En zo kan ik gewoon heel goed mijn trainingen doen en voeding maken. We weten hoeveel er voor nodig is qua eten enzo en tja, bodybuilding is toch wel een zeer levendig iets bij ons in huis.

Prioriteit nummer 1 zal ik niet zeggen, want dat is zij nog altijd, samen met onze katten. Maar wat we eigenlijk alleen maar doen is trainen en eten de hele dag (door de weeks dan hè ;))

Bedankt voor de complimenten! Altijd goed om te horen!

---------- Toegevoegd om 21:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:26 ----------

Complimenten voor beide hoor, ziet er erg goed uit!

Thanks gozer! Gelukkig heb je het van de week zelf gezien ;) Zelf ben je ook erg massiever geworden. Erg goed om vanaf te bouwen na alle gedoe toch hè! Goed frame waar dikke massa op kan komen, dusse volgende keer schouders! 6 oefeningen! :D

---------- Toegevoegd om 21:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:28 ----------

hij is clown bij circus renz dat zie je toch!

nette training mish... ziet er goed uit ook!

Bada bing! Ruik aan je nieuwe... :D

:doggy:

leuke meid heb je animal. Die onderarmen van je blijven echt ****ing massive. Heb je alweer een beetje een idee wat je na deze sust/test bridge ga gebruiken??

Mish jij hebt of een hele dikke borstkas of dikke tet*en? :P
Looks good en die 18kg shoulder press heeft cor paul laten zweten :P

Vandaag geen update van Animal maar van mij. Of dat voortaan vaker zal gebeuren of dat ik t.z.t. een (kuur)log bij zal houden ben ik nog niet uit.

Aangezien ik gisteren niet mee was heb ik mijn schouder training vandaag ingehaald. Onder begeleiding van mijn persoonlijke beul.

Db shoulder presses
8* 14/16/18/18k

Side raises
5*8* 8k

Front db raises
8* 5/6/8k {om en om per kant}

Bent over raises
10* 9/10/12/14k

Upright rows
2* tot failure 25/34k

Db shrugs superset
6*30k
6*28k
10*26k {db per kant}

10*26k
10*24k {db per kant}

Nog even 2 quick pics. Geen energie meer om een nette pose te doen. Moet dat ook nog leren, blijft nog moeilijk zonder spiegel.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Overigens, ben er nog niet uit met mijn doel(en) voor nu. Wil sowieso meer massa, maar ook mettertijd werken aan definitie dus ben er nog niet uit in welke volgorde and so on and so forth.

Gluutjes,
Mishale*

Leuke foto van jou en mishale fab fab fab fab wat heeft je vriendin een goed figuur :p

Edit: Ow ik zie nu dat zij dit gepost heeft, nou mishale je bent erg goed bezig IMO moet wel met je persoonlijke beul :D

Mish jij hebt of een hele dikke borstkas of dikke tet*en? :P
Looks good en die 18kg shoulder press heeft cor paul laten zweten :P

Had precies zelfde gedachte maar durfde niet neer te zetten

anders krijg ik klappen van mish

Maar ziet er netjes uit mish, enne praten jullie altijd over het forum of ook nog irl? ;)

hehe animal komt niks tekort in bed zie ik alweer hehehe

• #2.457
Haha irl praten we ook gewoon, maar soms is het wel grappig dat we zo communiceren, terwijl er net anderhalve meter tussen onze laptops ligt hahaha!
Geen grote chest Chew, gewoon dikke tetters :D
En het enigste wat ik tekort kom in bed is slaap ;)

---------- Toegevoegd om 05:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:50 ----------

leuke meid heb je animal. Die onderarmen van je blijven echt ****ing massive. Heb je alweer een beetje een idee wat je na deze sust/test bridge ga gebruiken??

Na de sust komen test en bold, waarbij eerst deca komt 10 weken, dan 2 weken deca eruit waarna dan tren komt 12 weken en dan switch ik geheel om naar 8/10 weken test prop en winstrol depot om echt strak te kunnen staan in m'n vel! Nu ff snel douche, net gefietst.

Mazzell!

Hoe laat begin je met werken dan?
7uur?

• #2.459
ja zo ongeveer. 7u bij de zaak wegrijden, ben je meestal rond 7.30 op het pand, spullen pakken en bakkie doen en om 8u beginnen. Mooie tijden ;)

en waarschijnlijk weer vroeg klaar :)

Terug
Naar boven