Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.461
Was om 3u thuis idd haha lekker hoor!

Leuke foto van jou en mishale fab fab fab fab wat heeft je vriendin een goed figuur :p

Edit: Ow ik zie nu dat zij dit gepost heeft, nou mishale je bent erg goed bezig IMO moet wel met je persoonlijke beul :D
Mercikes, maar je mag mij ook wel tips geven voor meer definitie hoor ;)

@ Chewie + Matau: 'tettten' :roflol:
Zal wel aan de pose liggen :D

Was om 3u thuis idd haha lekker hoor!

potverdomme,hier zou ik voor tekenen hoor.:(
ik werk gemiddeld van 10 uur s'ochtends tot 11 uur s'avonds in een snikhete keuken,probeer dan maar eens het uiterste uit je kuur te halen.
achja je hebt werkpaarden en sierpaarden,he animal?:D
maar ik ben blij voor jou dat je zo op deze manier je goals kunt halen,elke x zie ik progressie bij je,chapeau,ga zo door.
dit log is verreweg het leukste van dbb.
maak ons trots volgend jaar op het podium:)

hahaha zeker het leukste log van dbb :roflol: alleen mish moet meer foto's posten :D

• #2.465
Mercikes, maar je mag mij ook wel tips geven voor meer definitie hoor ;)

@ Chewie + Matau: 'tettten' :roflol:
Zal wel aan de pose liggen :D

Pfff neem nou eens een compliment aan :D Je hebt gewoon lekkere dikke tetters ;)

potverdomme,hier zou ik voor tekenen hoor.:(
ik werk gemiddeld van 10 uur s'ochtends tot 11 uur s'avonds in een snikhete keuken,probeer dan maar eens het uiterste uit je kuur te halen.
achja je hebt werkpaarden en sierpaarden,he animal?:D
maar ik ben blij voor jou dat je zo op deze manier je goals kunt halen,elke x zie ik progressie bij je,chapeau,ga zo door.
dit log is verreweg het leukste van dbb.
maak ons trots volgend jaar op het podium:)

Super man! Echt bedankt, en ik zal zeker mijn best doen zodat DBB een podium atleet rijker is!

En ja een keuken is soms klote, maar ik sta vaak in de regen of met de winter is buitenwerk ook zwaar k*t. Denk maar aan afgelopen winter, dat was een regelrechte hel voor ons. Vroeg beginnen, buiten werk met -5gr en dan in de sneeuw en de wind staan...

---------- Toegevoegd om 19:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 ----------

hahaha zeker het leukste log van dbb :roflol: alleen mish moet meer foto's posten :D

Van mij mag ze, alleen wil ze zelf niet zoveel posten aan foto's. Dalijk heeft niemand meer een kuur nodig, maar gaan ze in mijn log testosteron op lopen doen hahaha!!

Misschien maakt ze wel een eigen log aan, fap, fapper, fapperdefap :D

Vrijdag kom ik prolly smiddags ff bij oasis trainen met corretje....dus alles jullie er zijn test ik het ff....mag toch wel boris ? ;) *squeeze squeeze* :D

• #2.467
Ja hij zei het al, hij wilde geloof ik ook al squeezen. De t*ring, dalijk word ze een stressbal waar je in moet knijpen :D

ach joh we zullen voorzichtig zijn....cor en ik ieder 1 tiet....zijn we zo klaar mee :P

Maruh vandaar dat je zo stressloos bent dus ...thats your secret :P

• #2.469
Noooooo stress! :D Maar teveel knijpen en ze slijten, dus ik kan niet de hele dag doorgaan!

Wat is dit? Een dag geen updates. Wat moet ik nu doen hier op DBB? :P

Even puur uit nieuwsgierigheid, hebben jullie 2 een relatie, ja toch??

Niet helemaal, wij 3 hebben een relatie, alleen de combi met mij is een lat relatie.

Zeg Borrie, waarom antwoord je niet op sms? Ik kom morgenavond de boel weer onveilig maken en ik lees hier dat ik de "tetters" van Misch moet controleren....

• #2.472
Wat is dit? Een dag geen updates. Wat moet ik nu doen hier op DBB? :P

Hahaha :D Ik was echt verschrikkelijk gaar gisteren. Ik kon niet meer, dus ook weinig uit mijn muscles gekomen gisteren... Hopelijk vandaag meer!

Niet helemaal, wij 3 hebben een relatie, alleen de combi met mij is een lat relatie.

Zeg Borrie, waarom antwoord je niet op sms? Ik kom morgenavond de boel weer onveilig maken en ik lees hier dat ik de "tetters" van Misch moet controleren....

Ja ben ik helemaal vergeten te doen idd, ik sms je zo wel ff terug op een normale tijd :)

Jij weet toch allang hoe de tetters van Mish zijn ???

• #2.474
Animal, even een vraag.

Op hoeveel kg begon je met kuren, hoeveel jaar trainde je voordat je ging kuren en hoeveel cycles heb je gehad?

jij moet testen? Waarl ees je dat? Volgensm ij gingen cor en ik testen :P

• #2.477
Animal, even een vraag.

Op hoeveel kg begon je met kuren, hoeveel jaar trainde je voordat je ging kuren en hoeveel cycles heb je gehad?

Ik begon te kuren met ongeveer 83~87kg.
Ik trainde toen ruim anderhalf jaar met voeding en training in orde.
Dit is nu mijn 4e cycle.
Rede van het kuren was niet dat ik sterker of sneller groot wilde worden. Ik wilde niet naturel groot zijn, maar gewoon beestachtig met eventuele podium ambities. Als alles volgens plan loopt, ga ik aankomend jaar on stage ;)

Ik begon te kuren met ongeveer 83~87kg.
Ik trainde toen ruim anderhalf jaar met voeding en training in orde.
Dit is nu mijn 4e cycle.
Rede van het kuren was niet dat ik sterker of sneller groot wilde worden. Ik wilde niet naturel groot zijn, maar gewoon beestachtig met eventuele podium ambities. Als alles volgens plan loopt, ga ik aankomend jaar on stage ;)

Mooi! Wat was je eerste kuur? en hoeveel heb je gegained.

Sorry ben nieuwsgierig!:D

• #2.480
Op je beurt wachten Chewie, jullie krijgen kans genoeg. Ik moet van ver komen, en je weet wat ze zeggen: wat je ver haalt.... :D

Is lekker, maar eigenlijk pech voor iedereen vanavond. Ik ben deze keer de gelukkige :D

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

Mooi! Wat was je eerste kuur? en hoeveel heb je gegained.

Sorry ben nieuwsgierig!:D

Eerste kuur was Test/D-bol en verschrikkelijk veel gegained aan vocht en vet. Eigenlijk precies zoals het hoort. Verschrikkelijk veel kracht erbij gekregen en een stevige fundering gebouwd onder het spek toen. Ging van ongeveer 85 naar 104,7kg in 8 weken en ben op 94 blijven hangen. Sindsdien verblijf ik eigenlijk altijd in de 90kg. Met een bulk ga ik razend snel naar en boven de 100kg en bij een goeie cut zit ik zo onder de 90. Perfect eigenlijk want ik kom op die manier snel aan en als het moet kan ik zo een paar procent kwijt raken.

Terug
Naar boven