- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mercikes, maar je mag mij ook wel tips geven voor meer definitie hoorLeuke foto van jou en mishale fab fab fab fab wat heeft je vriendin een goed figuur
Edit: Ow ik zie nu dat zij dit gepost heeft, nou mishale je bent erg goed bezig IMO moet wel met je persoonlijke beul![]()

Mercikes, maar je mag mij ook wel tips geven voor meer definitie hoor
@ Chewie + Matau: 'tettten'
Zal wel aan de pose liggen![]()
Je hebt gewoon lekkere dikke tetters 
potverdomme,hier zou ik voor tekenen hoor.
ik werk gemiddeld van 10 uur s'ochtends tot 11 uur s'avonds in een snikhete keuken,probeer dan maar eens het uiterste uit je kuur te halen.
achja je hebt werkpaarden en sierpaarden,he animal?
maar ik ben blij voor jou dat je zo op deze manier je goals kunt halen,elke x zie ik progressie bij je,chapeau,ga zo door.
dit log is verreweg het leukste van dbb.
maak ons trots volgend jaar op het podium![]()
hahaha zeker het leukste log van dbballeen mish moet meer foto's posten
![]()

Even puur uit nieuwsgierigheid, hebben jullie 2 een relatie, ja toch??
Wat is dit? Een dag geen updates. Wat moet ik nu doen hier op DBB?![]()
Ik was echt verschrikkelijk gaar gisteren. Ik kon niet meer, dus ook weinig uit mijn muscles gekomen gisteren... Hopelijk vandaag meer!Niet helemaal, wij 3 hebben een relatie, alleen de combi met mij is een lat relatie.
Zeg Borrie, waarom antwoord je niet op sms? Ik kom morgenavond de boel weer onveilig maken en ik lees hier dat ik de "tetters" van Misch moet controleren....

)Zekers, maar gezien de opmerkingen hier is een tussentijdse evaluatie wellicht gepast? (Je kent me toch...)
Jou kennende is dit meer dan genoeg info met die heerlijke fantasie van je 
Niet helemaal, wij 3 hebben een relatie, alleen de combi met mij is een lat relatie.
Zeg Borrie, waarom antwoord je niet op sms? Ik kom morgenavond de boel weer onveilig maken en ik lees hier dat ik de "tetters" van Misch moet controleren....

Animal, even een vraag.
Op hoeveel kg begon je met kuren, hoeveel jaar trainde je voordat je ging kuren en hoeveel cycles heb je gehad?

Ik begon te kuren met ongeveer 83~87kg.
Ik trainde toen ruim anderhalf jaar met voeding en training in orde.
Dit is nu mijn 4e cycle.
Rede van het kuren was niet dat ik sterker of sneller groot wilde worden. Ik wilde niet naturel groot zijn, maar gewoon beestachtig met eventuele podium ambities. Als alles volgens plan loopt, ga ik aankomend jaar on stage![]()

jij moet testen? Waarl ees je dat? Volgensm ij gingen cor en ik testen![]()

Op je beurt wachten Chewie, jullie krijgen kans genoeg. Ik moet van ver komen, en je weet wat ze zeggen: wat je ver haalt....![]()

Mooi! Wat was je eerste kuur? en hoeveel heb je gegained.
Sorry ben nieuwsgierig!![]()