Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

he boor, gaat je borst trouwens weer wat vooruit?
Je zei dat je het nu op een andere manier trainde, ik ben erg benieuwd.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.502
Nou niet echt snel. Heb vorige week amper getraind en deze week hebben Mish en ik ff wat andere tijden ivm werk, dus ff kijken hoeveel we aan borst kunnen doen.

rust is ook groei :D

• #2.504
Ja in principe wel ;)
Even goed rust nemen is beter dan elke keer even snel een training aankloten. Daar wordt je ook niet vrolijk van!

Dit is bij mij de 3e week dat ik niet heb getraind door mijn schouder en vakanties van spotters.
Gaat nu weer beter en ga volgende week weer lekker knallen.

Ooit een keer bij incline bankdrukken naar de klote geholpen.
Stang lag toen net te hoog, ik hoorde knak en ben gewoon door blijven trainen (oetlul dat ik was)
Het rare is dat ik bijna alle oefeningen kan doen voor schouders want die zijn niet onderontwikkeld bij mij :) , maar schoulder press met stang achter in mijn nek die gaat echt niet.

Laatst bewerkt:
Een week rust doet idd heel veel goeds.
Moest zelf vorige week genoodzaakt een week rust nemen.
Maar de nodige rust heeft mij zeker goed gedaan.
Gisteren in mijn nieuwe gym, de rug en schouders ff aangepakt, heerlijke pomp, stond er goed vol bij.
Iig pak de draad weer lekker op en knallen kerel

• #2.507
Ja is ook af en toe gewoon even lekker om van de hectiek van het willen groeien af te stappen voor 1 weekje. Soms ben ik het weleens ff zat om heel de dag ernaar in te delen en soms moet het gewoon even omdat er andere dingen prioriteit moeten krijgen.
Vandaar een weekje nothing. Maar als je dan idd na een weekje weer komt, zit je er weer heerlijk in! Dus van de week zal ik helemaal in mijn element zijn ;)

je mag volgende week wel een powerlift training met me meedoen poepie!
begin met de reps fase dus dan heb jij er ook nog wat aan!

Leef je nog Animal? Mis je dagelijkse updates!

Een week rust doet idd heel veel goeds.
Moest zelf vorige week genoodzaakt een week rust nemen.
Maar de nodige rust heeft mij zeker goed gedaan.
Gisteren in mijn nieuwe gym, de rug en schouders ff aangepakt, heerlijke pomp, stond er goed vol bij.
Iig pak de draad weer lekker op en knallen kerel

Nieuwe gym,....ben je verkast ?

Guys, geen training updates deze week.
Denk dat Animal er nu ook weinig zin in heeft om te trainen...
Vandaag onze jongste, kitten van 5mnd, moeten laten inslapen agv FIP :(
Dus rust is wel even lekker nu.

Ah nee, weer een kat dood? :( Sterkte jullie..

potverdomme man, jij hebt wel veel ongeluk de laatste tijd! :( sterkte maar weer!

• #2.514
Jeb, ze had een dikke buik met slijm erin. Toch maar even na laten kijken en de arts zijn gezicht vertrok meteen en zei 'sorry jongens, hier is niets meer aan te doen' F.I.P is altijd 100% dodelijk en in laten slapen is in alle gevallen het beste want ze gaan heel langzaam en zeer pijnlijk dood als je ze toch laat leven aangezien het je organen inwendig aantast/opvreet om het maar zo even te zeggen...

Dus zo is er niets aan de hand, en zo gaan je opa en je 2 kinderen achter elkaar dood.
Erg zielig allemaal, nu maar hopen dat de andere 2 het niet hebben en genoeg antistoffen hebben anders is voor hun de hoop ook vervlogen... Maandag bloedonderzoek waarin ze niet kunnen aantonen of ze FIP hebben, maar wel kunnen zien of ze genoeg antistoffen hebben. Feitelijk weet je dan nog niets, maar hoe meer antistoffen hoe beter.
Het komt het meeste voor bij kittens en katten ouder dan 10 jaar, en ze zijn allebei uit die gevaren zone gelukkig, dus we hopen het beste.

Bedankt jongens!

Jezus man wat een ellende allemaal achter elkaar, dacht dat jullie onderhand je portie wel hadden gehad. Ik hoop dat de andere twee gewoon gezond zijn. Ik wens jullie in ieder geval veel sterkte!

sterkte mensen ...

pfff k*t man... sterkte :kiss:

Mish en Bor sterkte er mee

Nogmaals heel veel sterkte voor jullie!

• #2.520
Bedankt jongens! Erg aardig van jullie.
Ja het spant er nu om wat de tests van de andere 2 uitwijzen.
Ze kunnen F.I.P niet zien in het bloed, maar wel de antistoffen dus. Dus duimen dat ze genoeg antistoffen hebben waardoor die FIP niet door kan zetten. Zo heb je 4 katten en binnen 2 weken nog maar 2. Tis ineens verschrikkelijk stil, je bent gewend dat je gek van ze wordt, want ze vechten om een plekje bij je en is de ene net geweest, krijg je de ander weer. Maar mettertijd maar weer eens voor wat drukte kijken. Tis zo gezellig allemaal! Alleen trainen zit er nu echt ff niet in. Even bijkomen!

Terug
Naar boven