AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Ondanks dat ik een grote hekel aan katten heb gun je geen 1 dier zoiets.
Sterkte ermee;)

Thanks iedereen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.523
Jongens, Mish is jarig en ze krijgt natuurlijk en geil cadeau, dus mijn vraag is:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:D:D:D:D:D:D

haha, ik had minstens jouw kop er nog wel op verwacht!

• #2.527
Dan hebben we pas een Situation!! ;)

Wat een t*fus zooi die elende, maar goed succes bro.

• #2.530
Eindelijk! Vandaag is mijn verlate verjaardags cadeau gekomen!
Een gesigneerde poster van Markus :D

Dus die hangt nu op de slaapkamer uiteraard. Als Mish boven op me zit, kan ik mooi even naar mijn idool kijken whahahaha! (te gek voor woorden dit :D)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: dude

hahahahahahaha, je hebt zeker net zoals ik ook overal spiegels hangen.
Bij elke neuk beweging even je eigen spieren checken. hahahhaha

Laatst bewerkt:
  • #2.533
hahahahahahaha, je hebt zeker net zoals ik ook overal spiegels hangen.
Bij elke neuk beweging even je eigen spieren checken. hahahhaha

t*fus, DAT mist mijn slaapkamer dus :D
Ik moet wel bekennen dat de 4 spiegels we in huis hebben, ik in 3 ervan mezelf helemaal kan zien :D Dus er word vaak genoeg gechecked idd hahaha!

• #2.534
Nou, vanaf morgen gaan we het trainen weer eens oppakken.
Genoeg rust gehad en we moeten toch maar weer eens gaan groeien!
Van de week begonnen met deca.
Ik gebruik nu dat nieuwe goedje (ben de naam ff kwijt hoor) jong ling pin pin pong, die van 300mg/ml (testosteron). Voor mij prima, want ik wilde niet hoger dan 300mg test uitkomen deze kuur, dus hoef ik maar 1 ml te zetten. Ik loop nu dan op 300mg test en 250mg deca. Ik heb tijd terug NPP gebruikt, maar vond ik verschrikkelijk. Dus nu voor het eerst deca erbij. Maar met deca ben ik een noob, dus ik vraag me af of 250mg voor mij wel zin heeft? Weeg nu 100kg om en bij. Het gaat mij deze keer niet om grote hoeveelheden, want ik ben nu meer winst uit mijn voeding aan het halen en minder uit AAS. AAS is nu gewoon echt een klein hulpmiddeltje. (van 35 weken hahaha :D)

Nee maar het doel voor nu is gewoon om 35 weken laag te blijven in AAS doseringen en eigenlijk zoveel mogelijk winst uit voeding te halen, want ik denk dat ik daarmee dezelfde winst kan pakken aan massa als veel AAS en minder voeding. Dus eigenlijk nu een 'gezondere' kuur.

Nu dan 10 weken deca op 250 tot ?? en over 2 weken bold op 600 erbij voor 18 weken ongeveer. Na de 10 weken deca 2 weken alleen test en bold en dan weer op 300/400 tren. En om af te maken de laatste 10 weken van deze kuur prop en winny eod. Of zal ik de winny eens vervangen door tren ace..? Dat heb ik ook nog nooit gebruikt namelijk...

Nu nog ff nagenieten van het eten van Mish haar verjaardag gister :D
Latersssssssss

zo zie je maar bold word toch weer gewaardeerd :D

• #2.536
zo zie je maar bold word toch weer gewaardeerd :D

Ooohh bold gaat er bij mij in als koek hoor! Heb het al een keer eerder 14 weken op 600 gedaan en wil nu dan 18 weken erbij gooien. Lekker man! Alleen weet ik niet of ik die Deca hoger moet gooien aangezien mijn kuurverleden en gewicht. Weet niet of 250mg wel zoveel zin heeft.

Komen er update pics? kan me niet voorstellen 100 kg en droog zeker ook nog

deca sowieso lager dan test

---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------

wat koste die poster van markus ruhl?

• #2.539
Komen er update pics? kan me niet voorstellen 100 kg en droog zeker ook nog

Droog niet, zit op (geschat in de spiegel) op 15 à 16%.

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

deca sowieso lager dan test

---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:04 ----------

wat koste die poster van markus ruhl?

Okee, dus de deca in principe gewoon zo houden als nu.
Die poster heb ik gekregen, weet de prijs niet. Was nog voor mijn verjaardag, maar die moffen waren beetje langzaam met sturen.

als ik test neit hoger zet dan deca, komt me lul niet meer omhoog ehehhe
hoe groot is die markus ruhl posteR?

Terug
Naar boven