XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Is lekker, maar eigenlijk pech voor iedereen vanavond. Ik ben deze keer de gelukkige :D

---------- Toegevoegd om 16:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:43 ----------

Eerste kuur was Test/D-bol en verschrikkelijk veel gegained aan vocht en vet. Eigenlijk precies zoals het hoort. Verschrikkelijk veel kracht erbij gekregen en een stevige fundering gebouwd onder het spek toen. Ging van ongeveer 85 naar 104,7kg in 8 weken en ben op 94 blijven hangen. Sindsdien verblijf ik eigenlijk altijd in de 90kg. Met een bulk ga ik razend snel naar en boven de 100kg en bij een goeie cut zit ik zo onder de 90. Perfect eigenlijk want ik kom op die manier snel aan en als het moet kan ik zo een paar procent kwijt raken.

Heb je spijt gehad over je AAS gebruik of had je nog naturel kunnen gainen? Denk na stoppen ervan zal gainen moeilijker zijn, ofniet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.482
Heb je spijt gehad over je AAS gebruik of had je nog naturel kunnen gainen? Denk na stoppen ervan zal gainen moeilijker zijn, ofniet?

Nooit spijt van gehad, alleen maar voordelen.
Beter eruit zien en meer doelen tegenkomen.
Voor mij erg belangrijk geweest. Ik was namelijk nooit zo'n sporter omdat ik nergens echt goed in was omdat het me niet lag. Alleen altijd goed geweest in vechtsporten (7 jaar gedaan, op vrij hoog niveau), maar daar mee gestopt omdat het 'verplichte tijden' waren. Dus 4x per week van 9 tot 10 trainen.
Kwam me een beetje de keel uit en wilde liever zelf mijn tijden kiezen.

Ook was ik altijd beetje vatsig en had niet echt dingen te doen, lette niet op eten en sportte dus ook niet meer (na de vechtsport). Ik kwam meteen weer snel aan en ik leefde gewoon ongezond. Totdat ik ging fitnessen en later bodybuilden. Ja AAS is niet het beste voor je lichaam, maar als ik de keuzes ga afwegen tegen elkaar, kies ik elke keer voor deze.
Veel sporten, bewegen, goed eten en veel doelen hebben of thuis zitten, slecht eten en niet weten wat je maar moet doen om jezelf bezig te houden.

Uiteraard had ik nog naturel kunnen gainen, maar ik wilde geen naturel lichaam. En of gainen moeilijk zal worden? Weet ik niet, als ik off ben heb ik geen doel om te gainen, maar om het te behouden. Gainen doe ik wel in een kuur. En ik sta nu zo'n 8/9 maanden on en het zal nog wel een half jaar zo doorgaan. Dus als ik later uiteindelijk stop met kuren, weet ik niet hoe alles me het dan zal vergaan ;)

Ps, ben net even gaan zoeken in mijn log en 15 oktober sta ik een jaar on al :D
Dat word een taart voor mijn eerste year-round en zingen hè!

Laatst bewerkt:
  • #2.483
Even weer een week-update.
Weinig aan trainen toegekomen deze week door meerdere factoren.
Een daarvan is, is dat ik recentelijk weer met cardio op nuchtere maag ben begonnen en daar weer ff flink van verrot was. Kon door de lichamelijke warmte niet goed slapen en daardoor was ik nog moeier.
Wel gewoon elke dag tot nu toe gefietst in de ochtend, ben begonnen met een half uur op hoog tempo.
Moest deze donderdag en vrijdag ook nog eens erg vroeg beginnen met werk en zat ik dus om half 5 al op de fiets.

Dus jammer genoeg heb ik deze week niet erg veel kunnen doen, dus beschouw ik deze maar gewoon als rust week. Geen probleem!
Hoop dat ik volgende week gewoon weer lekker er tegen aan kan.

Vandaag lekker relaxen en beetje het huishouden doen, ff naar de kapper en lekker eten. Allemaal prima!
Later gasten!

Yo man.
Op hoeveel VP sta je nu?

Nooit spijt van gehad, alleen maar voordelen.
Beter eruit zien en meer doelen tegenkomen.
Voor mij erg belangrijk geweest. Ik was namelijk nooit zo'n sporter omdat ik nergens echt goed in was omdat het me niet lag. Alleen altijd goed geweest in vechtsporten (7 jaar gedaan, op vrij hoog niveau), maar daar mee gestopt omdat het 'verplichte tijden' waren. Dus 4x per week van 9 tot 10 trainen.
Kwam me een beetje de keel uit en wilde liever zelf mijn tijden kiezen.

Ook was ik altijd beetje vatsig en had niet echt dingen te doen, lette niet op eten en sportte dus ook niet meer (na de vechtsport). Ik kwam meteen weer snel aan en ik leefde gewoon ongezond. Totdat ik ging fitnessen en later bodybuilden. Ja AAS is niet het beste voor je lichaam, maar als ik de keuzes ga afwegen tegen elkaar, kies ik elke keer voor deze.
Veel sporten, bewegen, goed eten en veel doelen hebben of thuis zitten, slecht eten en niet weten wat je maar moet doen om jezelf bezig te houden.

Uiteraard had ik nog naturel kunnen gainen, maar ik wilde geen naturel lichaam. En of gainen moeilijk zal worden? Weet ik niet, als ik off ben heb ik geen doel om te gainen, maar om het te behouden. Gainen doe ik wel in een kuur. En ik sta nu zo'n 8/9 maanden on en het zal nog wel een half jaar zo doorgaan. Dus als ik later uiteindelijk stop met kuren, weet ik niet hoe alles me het dan zal vergaan ;)

Ps, ben net even gaan zoeken in mijn log en 15 oktober sta ik een jaar on al :D
Dat word een taart voor mijn eerste year-round en zingen hè!

Netjes, ik wil ook monstergroot worden rond de 100-110 kg met 10% maar wil niet teveel AAS gebruiken even tot me 20ste trainen sta dan op 90 a 85 kg en dan een paar kuurtjes tot de 100

Wat is de reden dat je monster groot wilt worden little daddy, wil je jezelf bewijzen?

Boris zomaar een vraagje, gebruik jij er nog pre workout of crea producten naast. Lijkt me dat waneer je altijd on bent altijd heerlijke trainingen en pumps hebt ?

hey animallegs,
ik had een vraagje,...
lees ff je pm..

gr

• #2.490
Boris zomaar een vraagje, gebruik jij er nog pre workout of crea producten naast. Lijkt me dat waneer je altijd on bent altijd heerlijke trainingen en pumps hebt ?

Nope, omdat ik daar nooit wat van heb gemerkt, behalve verschrikkelijke darm problemen. Ik kan echt niet tegen dat spul man.

heb ik ook bro, maar meestal een weekje of 2 en dan is het over.

Haha slaat nergens op inderdaad, helemaal vergeten, volgens mij zat ik toen aan de groene shag.

Netjes, ik wil ook monstergroot worden rond de 100-110 kg met 10% maar wil niet teveel AAS gebruiken even tot me 20ste trainen sta dan op 90 a 85 kg en dan een paar kuurtjes tot de 100

haha :roflol: wat dacht je, je word even snel 1.83 bij 95 kilo :roflol: dream on

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

Nope, omdat ik daar nooit wat van heb gemerkt, behalve verschrikkelijke darm problemen. Ik kan echt niet tegen dat spul man.

Je bent ook zo gevoelig (L)

• #2.495
haha :roflol: wat dacht je, je word even snel 1.83 bij 95 kilo :roflol: dream on

---------- Toegevoegd om 17:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:52 ----------

Je bent ook zo gevoelig (L)

Van lieve woordjes word ik zeer emotioneel, daarna geil natuurlijk. Bruut geil gewoon :D

ik vind dat je met je most musculair foto met die twinkel oogjes kijkt heel erotisch,
word je hier ook geil van hahahahahah

• #2.497
ik vind dat je met je most musculair foto met die twinkel oogjes kijkt heel erotisch,
word je hier ook geil van hahahahahah

Twinkle twinkle little star...
(k) :D

Echt weer een hoog niveau vandaag, ik ga ff vreten, misschien krikt dat iets op haha ;)

Lekker paar aardappeltjes met italiaanse kruiden en mager vlees en noten.

maak je er een foto van? dan ga ik van jou genieten :roflol: hahaha

• #2.499
Hahaha dit word te heet :D
Anonymous, ga snoezepoes pakken hoor ;)

Terug
Naar boven