AnonymousLector
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 113
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 3%
Toen was je nog lief en vreugdevol
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toen was je nog lief en vreugdevol

Db press 50kg pfffff das aardig heavy.
Ik pak 46 kg max, wel eens een uitschieter gehad maar 50 goed man.
Hoeveel deed je een paar maanden terug met db press borst ?

... Mede bodybuilders... Ik heb een mededeling die mij van hardcore BB'er, naar sissy maakt op deze dag en ik mezelf (vandaag) geen BB'er mag noemen...
Gister had ik een beetje een baaldag. Klote drukte in de boogaard, dingen die ik had verwacht binnen te krijgen (nieuwe telefoon) maar dus opgelicht en was totaal niet in de mood voor een junkdag. Heel mijn honger was gewoon weg die dag en mijn enigste maaltijd was dan dus ook +/- 300 gr duite biefstuk als ochtend maaltijd en 700ml water tijdens trainen.
Voor heel de dag... Dit is echt onacceptabel van mezelf en daar heb ik dus vandaag ook naar gepresteerd. Ik was compleet leeg tijdens de training en heb daarom ook een update waar ik me voor schaam, maar ik toch ga neerzetten omdat ik hieraan herinnert moet worden dat ik dit nooit meer doe!
Opwarmset Deadlift
8x50
8x60
8x70
8x80
Lat pulls
8x60
8x70
8x80
Vanaf dat moment werd ik al duizelig en moe en was al totaal leeg, maar toch nog maar doorgegaan, ik was er nu eenmaal toch.
Machine rows (zagen)
12x15 (per kant, ik pak single handed, om en om.)
12x15
12x15
Dat was gewoon zwaar! Kun je nagaan hoe ****ing leeg ik was, maar daarom ook extra aangespannen en vastgehouden op het eindpunt.
Close grip pulls (dramatisch...)
15x30
15x30
15x30
Hyperextensions (werd er ook bijna hyper van haha!
8xbw met handen tegen lichaam aan
8xbw met handen half gestrekt
8xbw met handen helemaal uitgestrekt.
Bij de gehele set de rug HARD aangespannen om de sissy weights maar te compenseren...
Daarna nog een half uur gefietst en 6 minuten gelopen waarvan 2 minuten gerend!! Heerlijke opgave met 100kg haha. Ik kon daarna best een puffertje gebruiken
Dus mijne heren...
Mijn welgemeende excuses voor deze dramatische dag, ik hoop dat dit jullie loyaliteit aan mijn log niet beinvloed, want vandaag hoop ik een beetje te gaan laden, maar vanaf volgende week is het weer strak dieeten want ik wil op een goed BF komen te staan voor 2011 om wedstrijden (nu echt) te gaan draaien.
Trainingen worden vele malen intensiever. Ik heb mezelf beoordeeld op de negatieve/achterliggende groepen en ga daar ook zeer veel extra aandacht aan besteden.
Het worden dus langere trainingen, zwaardere trainingen, met gemiddeld 3 spier groepen op een dag.
zo heb ik bijvoorbeeld borst (plat), benen en kuiten.
In principe dus 2 grote spiergroepen en 1 kleinere waar ik mee eindig zoals buik, kuiten, onderarmen. Buik word nu 3x per week, kuiten 2 keer om de symmetrie weer zo goed mogelijk gelijk te krijgen en onderarmen 1 keer want die hebben geen extra aandacht nodig.
Rug word 2x getraind. 1x op wijdte en 1 keer op dikte.
Benen 1 keer want die gaan goed, behalve hamstrings die ik dan ook 2x pw zal aanpakken.
Borst word de ene dag alles plat en de andere dag alles incline.
Armen hebben geen (extra) aandacht nodig dus zal ik op een normale intensiviteit pakken.
Nou ik denk dat ik het zo wel heb gehad!
Fijne dag en tot morrrrrrrgen!!