Pff hoe ik deze dag aan het doorkomen ben is voor mij ook een vraag.
Griep heerst, dus lees mijn log maar van een afstand om besmetting te voorkomen...
*HATSJOE!!!*
Te laat ****ERS!!!
Weet je nog toen je vroeger thuis was en je moeder die ziek was boodschappen moest doen en dan zei: 'Ja, het huis moet wel blijven draaien!' t*fus, daar moest ik net ff aan denken.
Het was aanbieding bij Albert Heijn en ik moest dus echt wasmiddel en kwark en wasverzachter hebben. Dus ja hoor, ik goed aangekleed en zwetend als je vetpleuris naar de boogaard. Gewapend in mijn XXL Trainingsvest en XXL trainingstas naar de Appie met slappe benen en een verschrikkelijk slap... uhh die info bespaar ik jullie... NIET, p**mel!
Alles wat ik moest hebben was 2+1 gratis, dus dat was toch even gebruik ervan maken. 3x2L wasmiddel, 3 flessen wasverzachter en 3 bakken mona kwark (de allerlekkerste). Ik weet niet hoe ik ben thuisgekomen, maar ik heb onderweg moeten blazen, een rechte lijn moeten lopen en mijn neus in 1 poging moeten aanraken
Nee het ik echt verschrikkelijk als je ziek bent en dan naar buiten moet.
Daarna even geslapen en mijn shirt was doorweekt, evenals de bank en kussens haha!
Maar ik was alweer over de moeheid heen en ik wil meer slapen, want ziek zijn is 1, maar te ziek zijn om op te staan vind ik verschrikkelijk!
Ik moest nog injecteren, 300 test, 200 deca en 600 bold. Dus huppa weer 2ml per borst erin en gaat nog steeds goed.
Toen zag ik dus iets liggen waarvan ik dacht: 'Dat wil ik wel eens proberen om te kijken of het idd werkt'.
Vloeibare valium van Roche. 10mg per 2ml.
Je kan het subcutaan, IM en IV injecteren. IV gaat het snelst, maar schijnt enorm zeer te doen. Dus 'hardcore als ik ben, IV geprobeerd. Gewoon 1 ampul, dus eigenlijk maar 10mg. Normaliter in verhouding met tabs veels te laag. Ik merk pas wat van valium vanaf 6/7 tabs van 10mg.
Elastiekje om de arm, oranje naald gebruikt en vuist gemaakt. Nu zijn mijn armen het meest absurde vasculaire deel van mijn lichaam, dus dat ging vrij makkelijk.
De eerste ml ging moeiteloos, maar die 2e ml leek het wel pure ****ing alcohol wat ik in spoot. Ik stond in mijn eentje in de douche: 'AUW, AUW, ****! AUW!' Dus zoals al op wiki stond, valium IV doet zeer en geloof me, het doet zeer. Eerlijk waar.
Maar het werkt, ik word sloom, moet constant op backspace drukken omdat ik letters verkeerd tik en een herkenningspunt als ik valium op heb ik dat ik moet lachen om de paar minuten. Dus ik ga stoppen nu en ik ga slapen.
Oh trouwens, ik kreeg een sample van mijn supplier. Dat Long Yi Yao schijnt dus nu ook Boldenone te hebben, maar niet zomaar, gewoon ff een 20ml vial waarvan 300mg/ml ipv 250mg/ml.
Tot nu toe heb ik dus:
Deca 200mg/ml
Boldenone 20ml 300mg/ml
Testosteron 300mg/ml
Testosteron Propionate 100mg
Van Long Yi Yao. Ben erg benieuwd wat ze nog meer gaan brengen, want voor mij is het erg handig om niet te hoeven meten voor een test inject. 1ml is 300mg en das alles wat ik aan test zet. Misschien nog wat Tren wat in het lijstje kan komen ofzo?
Nou ik ga kappen, voel het inwerken.
Als ik alles had laten staan zonder backspace en bijwerkingen van deze post, had dit een sticky geworden voor analfabeten. Die hadden het meteen begrepen hahahaha!
Laters gasten!