XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.661
Iedereen heeft wel eens zo'n dag.
Je kunt beter dan die training ook skippen. Heeft dan toch geen meerwaarde. ;)
Zit ook meerendeels tussen je oren. 1 dag niet eten, zul je echt niet vreselijk veel kracht verliezen. Ja, je oogt wat platter.

Veel eten vandaag en morgen weer knallen!

Jazeker!
Maar voelde me lekker toen ik opstond, goed uitgerust enzo, dus denk nou dat word hem wel vandaag. Na oefening 2, dacht ik daar ineens heel anders over :D

• #2.664
Oh nee hoor, hoef nix uit te leggen, tis gewoon een futloze saaie k*tzondag...

Wat word je indeling nu dan ? Qua training, puur uit nieuwsgierigheid ;)

• #2.667
Wat word je indeling nu dan ? Qua training, puur uit nieuwsgierigheid ;)

Rug/schouders/buik

Borst(plat)/Biceps/Hamstrings

Rug/onderarmen/kuiten/buik

Borst (schuin)/schouders/hamstrings

Benen/triceps/kuiten/buik

No bull, just more hardcore. Spiergroepen die meer dan 1 keer voorkomen wil ik verbeteren of liggen gewoon achter.

Ik ga maffe mazzel!

• #2.668
zo vanochtend lekker om half 5 opgestaan en tot kwart over 5 gefietst. 200gr verse ananas gegeten met een whey shake. 2 amino's en 2 bcaa's 1 io en 1 eca. serious cutting cycle has started.
voel me ook echt verschrikkelijk leeg, maar das ff wennen. moet zo kakken, dus zal mezelf wel nog leger gaan voelen... ah wel, vandaag beginnen met rug, schouders en buik. komt goed! ik ga 'aan het werk'. jongens, laturrrrrr!

Jij bent echt een ochtendmens he? :)

• #2.670
zeker niet!! maar wil wat bereiken haha!

• #2.671
Welkom bij mijn 2671e post van dit wereld log! Opgewekt? NEE! Naar de klote? Zuiver!
Je hebt wel een van die werkdagen dat je er absoluut geen zin in hebt en dit is er dus 1 van. Ik heb altijd genoeg dingen te doen waar ik niet aan toekom en uit ervaring weet ik dat dat vandaag ook niet gaan lukken hahaha! Maar goed, ik zal proberen wat spulletjes in mijn kastjes enzo op te bergen ;)

Maar goed, om maar met de update van gister te beginnen:
3 kwartier cardio om half 5

Rug/schouder/buik getraind:
Latpulls
8x60
8x70
8x80
8x80

(zit inmiddels alweer 3 dagen carb-loos en bij mij hakt dat er vrijwel direct in helaas...)

Db row
6x22
6x24
6x26
6x28

Barbell rows op een verhoging en rug onder horizontaal.
15x25
8x30
7x34
6x35
6x40
(best zwaar om zo te staan...)

Hypers
8xbw
8xbw
8xbw

Schouders
Front presses in squatrek
6x30 (veels te licht)
6x50 (veels te licht)
6x70 (al beter!)
6x80 (ooh yeah!)
6x85 (toen was ie mooi geweest!)

Sides
5x15
5x18
5x18
5x18
5x20

Upright (cable)
10x60
10x70
10x80
10x80 (80 is max op apparaat)

Buik (dat het uberhaupt al lukte na uuhhm zowat nooit buik te hebben getraind?)
Machine crunches
12x20
12x25
12x30 (licht gewicht, maar constant spanning erop houden)

Abroller
12x uhm ja tis niet echt BW, maar laten we het maar zo noemen. Iig met voeten opgetrokken op de vloer
12x bw met knieen opgetrokken en voetjes van de vloer.
12x bw met benen in kleermakers houding. Ik voel dat ik dan erg de onderkant van mijn buik aanspan.

Vandaag borst, biceps en hamstrings.
En vrij of niet vrij, gegeten moet er worden.
Dus heb net 100gr kalkoen, 3 eieren en 50gr noten weggewerkt met ketchup :D
Ga dalijk ook al vroeger trainen, cardioen en daarna ff slapen. Zal me dan een stukje beter voelen.

Nou ik weet niet wat ik nu ga doen, misschien nog ff tegen mish aan liggen of wat dan ook, maar ik zie het wel. Gym gaat pas om 9u open... :(

Heren, tot vanmiddag!

Ik snap niet dat je zo weinig doet voor rug en schouders..
3 oefeningen schouder en je doet geen achterkant?
4 rugoefeningen en ik zie geen deadlift, t-Bar, BOR of optrekken

Ik zou er amper spierpijn van hebben zoon training maargoed dit is dbb dus iedereen zal me wel weer afvallen, weinig mensen zijn in voor enige kritiek lijkt wel...

Eetze en trainze

Haha toevallig doet hij nu juist wel bor en dumbbell row, maar begrijp je kritiek wel normaal niet echt. Sommige mensen vinden machines eenmaal lekkerder trainer. Trouwens animallegs beetje rare vraag, wat heeft het voor zin om spiergroepen extra te pakken als ze achterlopen als je aan het cutten bent?(aangezien ik denk dat ze dan toch niet groeien?)

spierpijn is geen indicatie voor spiergroei

Ik snap niet dat je zo weinig doet voor rug en schouders..
3 oefeningen schouder en je doet geen achterkant?
4 rugoefeningen en ik zie geen deadlift, t-Bar, BOR of optrekken

Ik zou er amper spierpijn van hebben zoon training maargoed dit is dbb dus iedereen zal me wel weer afvallen, weinig mensen zijn in voor enige kritiek lijkt wel...

Eetze en trainze

4 oefeningen zijn genoeg voor de rug, heb ook een poos 6 oefeningen gedaan kreeg idee dat ik minder volume erin kreeg maar dat kan ook mij liggen :roflol: maar 4 iig genoeg voor mij en denk voor velen.

• #2.676
Jongens (behalve CP) LEES eens eerst voor dat je wat zegt.
Ik pak dus verdeelt, zodat ik meer accent kan leggen op het stukje spier wat die dag getraind moet worden. Vandaar dus die paar oefeningen en van de week het andere gedeelte ervan. Het gaat niet om spierpijn, het moet van mijn coach om contractie en accent gaan bij die spiergroep. Vandaar de verdeling.

Zo je gaat lekker voorruit animallegs.
Waarom eigenlijk ketchup? daar zit toch suiker in.

Goede trainingen weer!

Ik ben trouwens vandaag ff langsgeweest bij Oasis en ff een rondleiding gekregen van die man die daar achter de balie stond. Zag er echt top uit!:thumbup:

Weet jij misschien nog meer mensen van hier die bij Oasis trainen?

Ik zoek namelijk een trainingsmaatje met beetje zelfde statts of iets beter als mij... Met spotter kan je nog meer uit jezelf halen en nog meer motivatie:):rolleyes:

Laatst bewerkt:
PS loopt bijna altijd wel iemand rond die je ff wil helpen spotten

PS loopt bijna altijd wel iemand rond die je ff wil helpen spotten

True, voor benchen spotter ofzo is dat wel oke idd als je even iemand roept.

Maar bijvoorbeeld Decline Dumbbell Press is het wel handig als hij ze aangeeft en ook weer aanpakt als je klaar bent :p

En voor dropsets is het ook wel handig als je elkaar kan helpen en de ene gewoon lekker kan blijven liggen/zitten :D

Terug
Naar boven