Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.701
De junks van vandaag de dag zijn niet meer wat het geweest is...;)

We zullen maar zeggen dat het met de tijdsgeest te maken heeft... Mooi dat je verder niet rookt, Animal, dat scheelt een slok op een borrel. Nu we het toch over een borreltje hebben, volgens mij drink je toch ook niet (veel)...

Medicijnen zijn echter ook best wel gevaarlijk, het is iets waar jaarlijks ook heel veel mensen aan overleiden..

Gewoon heel goed oppassen dat je het spul gebruikt op de manier dat het moet...

Wij denken trouwens gewoon, Boris is ziek, laten we heb eens een hart onder zijn riem steken.;)

Trouwens, ik heb besloten om Mishale voor haar vorige opmerking karma te geven, dat lijkt me wel op z'n plaats, met zo'n geslaagde opmerking. Chappo.

Mish is gewoon gek.
En idd, ik drink ook helemaal niets aan alcohol!

Wel chocomel?:p

Wanneer ben je van plan om het podium op te gaan?

En ben je daarvoor ook al iedere dag aan het posen?? Het is wel belangrijk om daar ook genoeg aandacht aan te besteden... Iedere dag een beetje werkt mischien het beste?

Iedere dag een half uurtje of zo? Dat kan veel uitmaken in de plaatsing....

Vind zelf de posing van Dorian Yates erg goed.

Laatst bewerkt:
  • #2.705
Wanneer ben je van plan om het podium op te gaan?

En ben je daarvoor ook al iedere dag aan het posen?? Het is wel belangrijk om daar ook genoeg aandacht aan te besteden... Iedere dag een beetje werkt mischien het beste?

Iedere dag een half uurtje of zo? Dat kan veel uitmaken in de plaatsing....

Vind zelf de posing van Dorian Yates erg goed.

Nou posing moet ik meer aan gaan werken in de zin van verplichte podium poses ja.
Je kent het wel, elk spiegeltje even kijken/flexen, maar moet me idd meer gaan richten op de verplichte poses.
Dat ik dalijk niet de hele tijd sta te bewegen als ik een back lat spread moet doen en ook een been naar achter moet zetten.

Plus dat je daar een knal-harde conditie van krijgt man! Heb het een tijdje gedaan, pfff das zwaarder dan rennen met biefstuk om voor een hond. :D

moet je eens proberen met een biefstuk om voor mij weg te rennen

of je stiekem laten pakken :eyebrow:

• #2.707
moet je eens proberen met een biefstuk om voor mij weg te rennen

of je stiekem laten pakken :eyebrow:

Nu voel ik me echt net de Heimlich-hund :D

Update van vandaag:
Weer goed in de voeding na de paar dagen ziek zijn en tot rust komen.
Rug (deel 1)/Schouders (deel 1) en buik gedaan.
Ik ga niet weer het principe van het schema uitleggen, begeleider wil dat ik het zo doe, klaar :D Scheelt een hoop hassle ;)

Rug:
Latpulls
10x60
10x70
10x80
10x90

Bent over BB rows (wijde bovenhandse grip)
15x40kg
6x45
6x50
6x55
6x60

DB Saw
6x28
6x30
6x32
6x34

Hypers
8xbw
8x10
8x15
(Onderrug by far zwakste gedeelte van mijn rug. Zowel massa als kracht)

Schouders:
Seated front BB presses (Losse stang gewoon in het squat rack zitten)
10x50
10x60
10x60
10x60

Machine side raises
5x40
5x50
5x60
5x70
5x80

Lying cable uprights
10x65
10x70
10x75
10x80

Buik:
Abroller
3x12

Machine crunch
12xgehele buik
12xlinker gedeelte
12xrechter gedeelte

Cardio nog 20 min gefietst en 20 min snel gewandeld met jaaa 2x1,5min gerend op 9km/u. Das voor mij zwaar met 101kg haha!
Morgen heb ik, uuuhh weet ik niet. Zie ik wel op mijn schema'tje.

Ik ga douche en maffe!
Laturr!!

Deadlift je dan nog later deze week?

goed jullie weer wat vaker te zien!

sorry dat ik net ineens weg was maar moest zo hard bouten dat ik er bijna van out ging :D

• #2.710
Deadlift je dan nog later deze week?

Nope! Zit niet in het schema omdat mijn rug teveel weerstand blijft geven hoe ik hem ook uitvoer. Sommige oefeningen liggen je niet en deadlift en ik vinden elkaar niet aardig :D

goed jullie weer wat vaker te zien!

sorry dat ik net ineens weg was maar moest zo hard bouten dat ik er bijna van out ging :D

Hmmm, ik ken het. Had vanmiddag een enorme sessie op de plee en een kwartier later sta ik Mish te smsen dat ze beter 2 dagen niet kon thuiskomen ervan en toen moest ik meteen voor sessie 2 whahaha!

Nou posing moet ik meer aan gaan werken in de zin van verplichte podium poses ja.
Je kent het wel, elk spiegeltje even kijken/flexen, maar moet me idd meer gaan richten op de verplichte poses.
Dat ik dalijk niet de hele tijd sta te bewegen als ik een back lat spread moet doen en ook een been naar achter moet zetten.

Plus dat je daar een knal-harde conditie van krijgt man! Heb het een tijdje gedaan, pfff das zwaarder dan rennen met biefstuk om voor een hond.

Ja, maar daar moet je wel genoeg aandacht aan schenken, het poseren is heel erg belangrijk... En dat komt echt niet vanzelf, daar zul je echt veel aandacht aan moeten schenken, het kan net het verschil maken...

De spieren heb je inmiddels behoorlijk opgebouwd, dat wil zeggen dat je nu kan beginnen om ook de details van het poseren echt te gaan bestuderen....

Daar zul je echt per week behoorlijk al wat tijd aan moeten gaan besteden, dat betaald zich wel uit. Ieder dag een beetje, dat gaat mogelijk het beste...

• #2.712
Ja, maar daar moet je wel genoeg aandacht aan schenken, het poseren is heel erg belangrijk... En dat komt echt niet vanzelf, daar zul je echt veel aandacht aan moeten schenken, het kan net het verschil maken...

De spieren heb je inmiddels behoorlijk opgebouwd, dat wil zeggen dat je nu kan beginnen om ook de details van het poseren echt te gaan bestuderen....

Daar zul je echt per week behoorlijk al wat tijd aan moeten gaan besteden, dat betaald zich wel uit. Ieder dag een beetje, dat gaat mogelijk het beste...

Dat denk ik idd ook, er moet veel meer aandacht aan het wedstrijdposen komen.
Ik keek net nog wat random foto's op giantPT en zag echt verschrikkelijke posings er tussen staan. Back double bicep met de kuit totaal niet aangespannen, maar het been recht naar achter gestrekt.

Ik weet bijna zeker dat je het met een betere posing wel kan winnen van iemand met meer massa, maar die het vele malen slechter laat uitkomen!

Dat denk ik idd ook, er moet veel meer aandacht aan het wedstrijdposen komen.
Ik keek net nog wat random foto's op giantPT en zag echt verschrikkelijke posings er tussen staan. Back double bicep met de kuit totaal niet aangespannen, maar het been recht naar achter gestrekt.

Ik weet bijna zeker dat je het met een betere posing wel kan winnen van iemand met meer massa, maar die het vele malen slechter laat uitkomen!

In een pose moet je het beste van jezelf laten zien, en als je wat tekort komt
tegen over iemand die op dat moment beter staat, kun je toch punten pakken op een betere posing routine en dan toch je tegenstander verslaan als hij het af laat weten qua posing.

• #2.714
Dus goed leren poseren en proberen zo min mogelijk zwakke punten te hebben ;)

of markus ruhl

Wat is dat side raise toestel voor iets? Dat je daar zoveel kilo's op pakt ...

nvm ... heb al een plaatje gevonden via Google ... toch veel kilo's erop :p

• #2.719
Jezus christus hey, zo lomp groot word je niet 1 2 3...

Je hebt het hier over mijn Held (Met HoofdLetter H) :D
Ik word liever zo lomp groot als Markus haha ik kijk zelfs naar hem vanuit bed :D

18092010221.jpg

Terug
Naar boven