TestoAnimal
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 9%
Ja dat wel, met sommige oefeningen train ik niet op gewicht, maar meer op focus.
En met andere oefeningen juist weer wel gewoon op gewicht.
Armen zijn altijd goed geweest, dus kan ik gerust op gewicht pakken. Benen zijn ook nooit probleem geweest, maar pak ik liever op focus om alle spieren goed aan te spreken. Het is veel moeilijker om op alles de concentratie te leggen als je een zware squat snel en 'stuiterend' pakt (dus dat je meteen op dode punt omhoog gaat).
Ik pak hem rustiger, dat ik op het dode punt echt mijn poten verschrikkelijk voel werken, al kan dit ook persoonlijk zijn
Rug moet ik én focussen én zwaar pakken, damnit! Coach wil meer dikte zien namelijk. Af en toe echt afzien, al zag hij wel weer vandaag dat ik vooruit was gegaan, vooral in rugwijdte en borstdikte. Schouders ook flink rond ook al was ik nog koud, dus das goed om te horen.
Ja same here, ik squat ook langzaam en strikt, ik zak langzaam en zo diep mogelijk en probeer bovenaan goed aan te spannen. Sinds een jaar heb ik ook mijn ego in de kleedkmaer laten staan en kijk minder naar het gewicht en richt mij meer op strikte vorm en goed aanspannen.