Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Yep tapijt in sportschool, niet hoogpolig waar je tot je enkels in wegzakt zoals bij de Mayfair wahahaha

Damn je benen schema respectahhh _O_

Denk dat ik een paar dingtjes uit pik en zelf ga doen.

ppff walking lunges zijn dodelijk. Ik doe ze alleen aan het eind van de training moet daarna altijd een kwartier bijkomen. Als he tweer het toelaat altijd voor de deur lopen dan heb ik tenminste de ruimte. 40 passen heen en 40 terug. Begin bij 30k barbell in de nek tot 50. En dan ben ik kapot :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.744
het is idd wel tijd voor een setje nieuwe db's daar want die 60ers vallen van ellende ook uit elkaar volgens mij

Nou die 60kg's zitten wel goed vast hoor volgens mij, alleen klinken ze gewoon lekker raw :D

Heb ooit een decline press gedaan,liet ik 60kg db vallen op het net nw gelegde tapijt in de sportschhool....kon ze niet houden,resultaat 2 flinke scheuren waar de rand de vloer raakte......gauw wat matjes overheen gelegd hehehehehe

Jij warmde zeker op met 60, want die borst van jou drukt makkelijk 120kg dumbbells :)

tapijt inde sportschool?
nog nooit gezien

Hadden wij daar ook eerst gewoon hoor!

Yep tapijt in sportschool, niet hoogpolig waar je tot je enkels in wegzakt zoals bij de Mayfair wahahaha

Zoals bij de mayfair ook weer echt... Whahaha! Je zal het vast kennen :D

• #2.746
Whahaha, Mart, nu zou ik hem pakken als ik jou was :D

• #2.747
Ff snel foto'tje:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goede aders op onderarmen
Was dit zomaar of na training?

Netjes ouwe,ziet er top uit. Maar de uitzettingscoefficent van je huid vs je bindweefsel is te hoog,dat craqueleerd,daar moet beetje alkali in wahahahaha

• #2.750
Goede aders op onderarmen
Was dit zomaar of na training?

Rustdag vandaag, dus koud genomen ;)

Netjes ouwe,ziet er top uit. Maar de uitzettingscoefficent van je huid vs je bindweefsel is te hoog,dat craqueleerd,daar moet beetje alkali in wahahahaha

Snap der geen k*t van behalve dat mijn huid bij die valium plek gevoelig is :S
En tja, goed eten, goed trainen en goeie olie :D LYY JWT!! :rolleyes:

was ist JWT?

• #2.752
Je Weet Toch :D Dalijk nog ff Long yin ping pan py pao naar binnen knallen.
300 test, 200 deca, 600 bold. Perfectooooooo

goed droog nog!!

oh ok bro iek zaai je tog iek zwier je

• #2.756
Ja ist lekkah martssjjjeee
Wannier gehen wir ein bakkie doen?

• #2.757
Net klaar met half uurtje fietsen. Oeeeaaahhhh *gaap*!
ff eten en dan werken. Vandaag heb ik geloof ik borst/schouders/hamstrings, eens ff kijken wat het word ;)

Mazzel!

Tot wanneer ga je trouwens nog door met die ochtend cardio?

• #2.759
hou ik er gewoon zo lang mogelijk in. vind het wel lekker om even zo de dag te beginnen in stilte. daarna eet ik rustig en maak ik ff eten voor die dag, kan rustig douchen. deed ik daarvoor niet allemaal rustig, maar snel en gehaast. dus ik probeer dit zo lang en zo regelmatig als het lukt vol te houden ;)

Terug
Naar boven