XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Elke dag cardio?
Gek:p

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.762
Yup, ben het nu wel gewend eigenlijk... Al slaap ik liever langer door uiteraard ;)

tijd voor een update :D !!!

• Like
Waarderingen: bezi
  • #2.765
Ja best wel eigenlijk.
Vanochtend kwart over 5 gaan cardioen, gegeten en eten gemaakt.
Heerlijk vroeg weer, was 2 graden buiten... :(
Maar goed, gister flink carbs geladen, maar een maandag is een maandag en had vorige week amper benen getraind, dus kwam lekker zwaar aan vandaag, helaas.

Squats
6x100
6x120
6x140

Leg presses
10x120
8x200
8x280
6x320

Extensions
8x50
8x55
8x55

Abductors
6x35
6x40
6x45
6x50

Single leg squats
6xbw
6x10kg

Verder nog triceps gedaan, weight niet important. Triceps zijn dik en sterk genoeg, daarna nog kuiten afgetrapt en buik gedaan. Schema gaat zwaar (intensief), maar is wel lekker.
Benen zijn kapot nu en trillen uiteraard heerlijk, morgen ochtend eerst weer cardio en ik train morgen rug, hamstrings en buik geloof ik.
Zie het wel op mijn schema :D

Ben beetje op, dus hopelijk morgen uitgebreidere update ;)

thnx voor je update! Toch nog lekkere gewichten ondanks dat het je zwaar viel vandaag.

• #2.767
thnx voor je update! Toch nog lekkere gewichten ondanks dat het je zwaar viel vandaag.

Ja dat wel, met sommige oefeningen train ik niet op gewicht, maar meer op focus.
En met andere oefeningen juist weer wel gewoon op gewicht.
Armen zijn altijd goed geweest, dus kan ik gerust op gewicht pakken. Benen zijn ook nooit probleem geweest, maar pak ik liever op focus om alle spieren goed aan te spreken. Het is veel moeilijker om op alles de concentratie te leggen als je een zware squat snel en 'stuiterend' pakt (dus dat je meteen op dode punt omhoog gaat).
Ik pak hem rustiger, dat ik op het dode punt echt mijn poten verschrikkelijk voel werken, al kan dit ook persoonlijk zijn ;)
Rug moet ik én focussen én zwaar pakken, damnit! Coach wil meer dikte zien namelijk. Af en toe echt afzien, al zag hij wel weer vandaag dat ik vooruit was gegaan, vooral in rugwijdte en borstdikte. Schouders ook flink rond ook al was ik nog koud, dus das goed om te horen.

Animal, even paar vragen.

Hoe zit het met testikelshrinking bij jouw? Wat gebruik je om het te minimaliseren en als je off gaat zal jouw lichaam weer normaal test produceren net als bij een gemiddeld man?

• #2.769
Animal, even paar vragen.

Hoe zit het met testikelshrinking bij jouw? Wat gebruik je om het te minimaliseren en als je off gaat zal jouw lichaam weer normaal test produceren net als bij een gemiddeld man?

None, daar heb ik geen last van en gebruik daar dus niets tegen.
Als ik off ga zal het lang duren en zwaar worden, maar het zal uit-ein-de-lijk wel weer op gang komen. En hopelijk dan ook op normaal level ;)

Ben je nog vruchtbaar?

• #2.771
Weet ik niet, maar als je nu kinderen wil moet je toch iemand anders vragen ben ik bang lieverd...

Onze kinderen zouden een rotkop hebben, maar wel een gruwelijk lichaam haha

• #2.773
:D Daarom hou ik het bij Mish, lekkere kop, ook een gruwelijk lichaam ;)

LY (k)

• #2.775
Nee imo niet, ik heb het iig niet. Net nog tijdens het douchen een paar flinke basketballen in me klauwen gehad, dus nee. Bij mij geen sprake van ;) :D

beetje laat, maar nice pics maat.
Je borst gaat goed voorruit vind ik, dus top.

Maarrree wanneer gaan we nou een samen trainen?,
Ik bel je morgen wel, ik wil die borst oefeningen hahahaha
Gaat echt goed boor.

Laatst bewerkt:
  • #2.777
Ja prima man! Stuur mij eerst ff een sms, sta in een pand waar ik niet zomaar kan opnemen, dan bel ik je later ff op een tijdstip ofzo ;)
En ja, gezeik hou je altijd maat, rustig aan. Hoor het morgen wel joh!
Ik zal mijn schema ff met je delen :D En we spreken ff af dan, een vrijdagje moet wel lukken denk ik!

Hoor je morguuuhhhh!

None, daar heb ik geen last van en gebruik daar dus niets tegen.
Als ik off ga zal het lang duren en zwaar worden, maar het zal uit-ein-de-lijk wel weer op gang komen. En hopelijk dan ook op normaal level ;)

Je bent nu bijna een jaar ON dus ik denk dat je echt veel langer dan een jaar nodig hebt om te herstellen. Ik denk ook niet dat je helemaal herstelt eigenlijk.

lekker positief weer jay ahhahahah.

met zo'n lekker wijf als mish naast je is je test niveau binnen 2 dagen weer op gang man

Terug
Naar boven