XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Ik ga gewoon op 30mg denk ik en dan 2 in de ochtend, 1 voor trainen.
Zal wel belachelijk knallen worden :D
Hoe was je agressie ervan?

Heerlijke agressie vooral bij het trainen, niet zo zeer dat ik nou zo snel geirriteerd was (zoals bij mij met hogere dosseringen tren) maar gewoon heel veel zin om zwaar te trainen. Was heel erg gefocust en had weinig oog voor de rest van de sportschool, zat behoorlijk in mijn eigen wereld, haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.142
Ben wel zeer benieuwd naar jouw ervaringen met Halotestin.
Maar tis een snoepje wat gebruikt wordt in de laatste fase voor een wedstrijd. Je wordt er retehard door, maar ook ****ing agressief.
Lees graag jouw ervaringen hierover.

Ja dat las ik idd! Vlak voor de wedstrijd moet het heel leuk zijn.
Zodra ik ermee begin, hou ik het hier uiteraard bij!

Lekkere bench kerel!!
Halotestin:
Pas er mee op t is zo toxisch voor de lever als iets, maar neem aan dat je dat weet. Ik denk dat er veiligere en betrouwbaardere middelen zijn..t wordt veel in t gewichtheffen gebruikt.

Thanks gozer,
ja ik weet idd dat het zwaar toxisch is, maar is maar voor 4 weekjes.
En ik wil alleen zelf eens meemaken wat het doet. Vanwege al die extreme verhalen erover ;)

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

Heerlijke agressie vooral bij het trainen, niet zo zeer dat ik nou zo snel geirriteerd was (zoals bij mij met hogere dosseringen tren) maar gewoon heel veel zin om zwaar te trainen. Was heel erg gefocust en had weinig oog voor de rest van de sportschool, zat behoorlijk in mijn eigen wereld, haha

Top :D
Dat hebben we nooooooooodig :D

keertje knokken als je aan de halotestin zit ouwe?

zooo lekkere gewichten en nice filmpje man!

Waarom ga je nu eigelijk cutten het word winter max bulken toch massa bouwen ?

Animal, wil je kappen met die ****** telefoon van je!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.150
Damn bro.. Looking good!

Ik volg je logje echt met plezier en je motiveerd me man ;-)

Nope, was een willekeurig aantal sterretjes :)
Zo Haags ben ik nou ook weer niet. In huis moet iedereen een Euro in een potje doen als ze met ziektes schelden...

en daar kopen jullie dan volgend jaar een nieuw huis van?

Pfff, die kabouters pikken al m'n Euro's in maar ik zou nu steenrijk zijn! Alleen al Boor, Raytje en Kriel maken me rijk :roflol:

kan me voorstellen :D ik zal ook alvast wat euros apart houden :roflol:

Wanneer kom je :D

als ik genoeg gespaard heb :angstig:

Terug
Naar boven