AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Nope, was een willekeurig aantal sterretjes :)
Zo Haags ben ik nou ook weer niet. In huis moet iedereen een Euro in een potje doen als ze met ziektes schelden...

haha gelukkig maar geen oh oh cherso taferelen..

En kunnen jullie er al van op vakantie? :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.165
De t*ring, ik mag dan idd goed doorfietsen. Ik hoop rond juni lekker te gaan en dan zal ik idd ff moeten zorgen dat mijn BF in de min staat :D -12 ofzo hahaha. Als ik dan terug kom sta ik tenminste nog op +10 hehe :D

gisteren weer lekker gejunkt dan?van de week weer volle bak?ook cardio?

• #3.168
Ja wel lekker gegeten hehe!
Was echt nodig, was aardig depleted. Voeding van vrijdag was per maaltijd 150gr mager rundvlees met fruit. That's all. Oh en nog wat kwark :D Vet pot!

Wel hele week cardio gedaan waarvan 3 dagen 2x per dag en aankomende week weer zo.
Lekker vet wegfietsen en vocht lozen, geen enanthaat vocht erbij, dus zal over een week of 2/3 een lekker mager koppie hebben.

Dinsdag, donderdag en zondag 1ml prop en 1ml winny depot, dus dat wil wel ;)

Ja wel lekker gegeten hehe!
Was echt nodig, was aardig depleted. Voeding van vrijdag was per maaltijd 150gr mager rundvlees met fruit. That's all. Oh en nog wat kwark :D Vet pot!

Wel hele week cardio gedaan waarvan 3 dagen 2x per dag en aankomende week weer zo.
Lekker vet wegfietsen en vocht lozen, geen enanthaat vocht erbij, dus zal over een week of 2/3 een lekker mager koppie hebben.

Dinsdag, donderdag en zondag 1ml prop en 1ml winny depot, dus dat wil wel ;)
lekker bezig man! en kwa kt? hoevaak train je nu?3/4x?

• #3.170
Deze week druk gehad met een grote klus, dus 4x geweest. Maar aankomende week gewoon weer 5. 3x is te weinig ;)

• #3.172
Nee dat tussen haakjes was minder erg volgens mij. Denk dat hij daar geld voor terug krijgt!

Maar ik krijg nog een piek van jou van daarnet :p

• #3.174
Nee dat was neppie, ik maak het wel goed in bed als we 'Toy Story' gaan 'kijken' :D

• #3.176
  • #3.179
godver t*fus t*ring klote.

mag ik ook? :)

Terug
Naar boven