AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

geen dagelijkse update meer animal?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.182
Deze week weinig kunnen trainen helaas, concert gehad, dingen in huis moeten doen en door het weer eigenlijk alles beetje anders gelopen. Ritjes van normaal 10 minuten waar je door sneeuw en ijs ineens ruim een half uur over doet... Schiet niet op allemaal :D
Morgen train ik sowieso wel. Zal ff kijken voor foto'tjes ofzo, sta wel stukkie droger en leger namelijk!

Concert van wie?
Lady gaga:p

Ken ik niet.
Beetje zoals rammstein?

soort take that van de metal :D

• #3.190
Deze week weinig kunnen trainen helaas, concert gehad, dingen in huis moeten doen en door het weer eigenlijk alles beetje anders gelopen. Ritjes van normaal 10 minuten waar je door sneeuw en ijs ineens ruim een half uur over doet... Schiet niet op allemaal :D
Morgen train ik sowieso wel. Zal ff kijken voor foto'tjes ofzo, sta wel stukkie droger en leger namelijk!
oke dan nou weekje rust is ook niks mis mee toch!
wel cardio gedaan of ook niet....?ben ook wel benieuwd na nieuwe pic!

Avenged Sevenfold....beetje p*ssy muziek!!! Beetje mooie jongens muziek.....

Oude Machine Head (Burn my Eyes) is het betere werk om op te trainen. Wat Slayer of Korn als je in een rustige bui bent. Of voor de het laatste setje knallen wat Sepultura om het af te ronden. Ken helaas geen sportschool die dit wilt draaien...dus lange leven de ipod!

• #3.194
Avenged Sevenfold....beetje p*ssy muziek!!! Beetje mooie jongens muziek.....

Oude Machine Head (Burn my Eyes) is het betere werk om op te trainen. Wat Slayer of Korn als je in een rustige bui bent. Of voor de het laatste setje knallen wat Sepultura om het af te ronden. Ken helaas geen sportschool die dit wilt draaien...dus lange leven de ipod!

Hahaha Shut up man :D
****ing goede double bass drummer (die helaas is overleden), en teksten zijn lekker.
Je kan zeggen wat je wil, maar ondanks dat ik ook een enorme fan van Slayer en Napalm ben, kan er geen enkele zo goed screamen als M. Shadows (Lead singer). En het live ook nog eens zo goed doet. Weinig die zo'n goede stem hebben hoor ;)

Napalm is ****ing dik, maar live zijn ze zwaar crap :D

face it man, avenged sevenfold is gewoon een beetje gay!

• #3.198
Oke :rolleyes:

• #3.200
Kleine update hier:

Ben stukje buffness kwijt, maar ook een aardig randje vet vind ik wel.
Echt grote kracht zit er ook even niet meer, maar ik concentreer me echt even goed op de definitie en het droger worden.

Geeft niet dat ik wat massa en kracht moet inleveren.
Voeding bestaat uit yoghurt/kwark, mager vlees, shakes, noten en eieren.
Weeg momenteel zo rond de 97/98kg met een percentage van 13% wat meer door de rug als buik komt. Als rug net zo slank was als de buik had ik denk ik rond de 10/11% gezeten.
Maar zal niet lang meer duren denk ik.
Ik ga even niet heel erg veel meer loggen of foto's posten, wil namelijk een mooie strakke foto posten waar ik goed gedaald ben ik BF.

Hier even 2 pics. Massa/definitie komt minder mooi uit, maar foto is meer op het BF gericht.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

De normale broeken periode is ook beeindigd sinds deze week.
Laatst 3 broeken gekocht van een normale 34/32 maat, maar benen passen echt niet meer. Taille is goed, maar ik schuur het vlees van mijn poten af...
Gasp en Betterbodies dus van nu af aan, en dat zit goddelijk :D

Nu ff uitrusten van borst training.
Tot de volgende update ;)

Terug
Naar boven