XXL Nutrition

Big, Bigger, Animal-Legs!!

Ik vind persoonlijk dat je er zo veel beter bij staat, bruut die aders over je traps en borst!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.202
Ik vind persoonlijk dat je er zo veel beter bij staat, bruut die aders over je traps en borst!

Ja ik zit er nog even een beetje tussen in ;)
Ik vind die grote massa heerlijk, maar ik zou ook heel erg tevreden zijn als ik echt goed droog sta.
Maar ik sta nu nog niet echt droog, en ik heb ook niet meer die grote massa. Dus ik hoop dat ik snel droog ben, dan vind ik het ook beter :D

Goed droog man, vind je fysiek echt veel beter als het droog is !

Laatst bewerkt:
  • #3.204
Thank you! Tis iig wel goed om eens te zien wat nu echt de kwaliteit onder de massa is.

Hahaha Shut up man :D
****ing goede double bass drummer (die helaas is overleden), en teksten zijn lekker.
Je kan zeggen wat je wil, maar ondanks dat ik ook een enorme fan van Slayer en Napalm ben, kan er geen enkele zo goed screamen als M. Shadows (Lead singer). En het live ook nog eens zo goed doet. Weinig die zo'n goede stem hebben hoor ;)

Napalm is ****ing dik, maar live zijn ze zwaar crap :D

Laat ze maar lullen avenged is goed :)

Hoelang ga je nog on blijven? Ben je niet bang dat je geen of amper test meer gaat produceren?

zo zeker pak droger hoor!ziet er goed uit!

Lekker bezig man.
Word je niet chagarijnig van low carb?

• #3.212
Lekker bezig man.
Word je niet chagarijnig van low carb?

Ja af en toe wel, maar heb meer last van de futloosheid.
Je neemt weinig tot geen grote energie bronnen tot je. Enigste zware wat ik af en toe eens eet op zo'n dag is een eiwitreep :D

gozer gaat lekker zo te zien,
wat doe je zoal om droog te worden..
waar zit je momenteel aan (aas)

Je oogt droger 11 12 ofzo ik zit ook op 12.5 13 ongeveer aderen beginnen beter zichtbaar te worden maar bij mij is m'n rug droger waarschijnluk en bij jou je voorkant ziet er al aardig wreed uit

• #3.215
gozer gaat lekker zo te zien,
wat doe je zoal om droog te worden..
waar zit je momenteel aan (aas)

Gaat de goede richting op ;)
Ik doe nu 1ml prop en 1ml winny e2d
Vrij laag dus, maar genooeg om alles beetje te behouden. Over een week of 8 wil ik weer schakelen naar test met tren denk ik of misschien eens mast.

• #3.216
Vandaag even laten meten, zat op 12,5%
Is ruim genomen dus eigenlijk kwam ik nog wat lager uit :D
Zwaar relaxed natuurlijk om dat te horen (voor mij dan ;))

Moet denk ik wel wat meer schommelen met lichte carbs, want lijkt erop dat ik wat vocht vast hou door het karige dieet.
Ik zag een tijdje terug toen ik net zo droog was veeel meer aders over de borst en schouders. Dus denk dat ik meer moet wisselen...

Laaaturr

Vandaag even laten meten, zat op 12,5%
Is ruim genomen dus eigenlijk kwam ik nog wat lager uit :D
Zwaar relaxed natuurlijk om dat te horen (voor mij dan ;))

Moet denk ik wel wat meer schommelen met lichte carbs, want lijkt erop dat ik wat vocht vast hou door het karige dieet.
Ik zag een tijdje terug toen ik net zo droog was veeel meer aders over de borst en schouders. Dus denk dat ik meer moet wisselen...

Laaaturr
hoe ga je dan wisselen?

Laturr;-)

Sommige mensen hebben ook carbs nodig om vet te kunnen verbranden, althans ik wel.
Wellicht dat jij er ook goed op reageer.
By the wat, hoe zijn je persoonlijke ervaringen met Halotestin?
Ben ik zeer benieuwd naar buddy.

• #3.220
Sommige mensen hebben ook carbs nodig om vet te kunnen verbranden, althans ik wel.
Wellicht dat jij er ook goed op reageer.
By the wat, hoe zijn je persoonlijke ervaringen met Halotestin?
Ben ik zeer benieuwd naar buddy.

Ik heb de Halo nog niet, maar die wil ik wel deze maand hebben ;)
Dus dan hou ik zeker even bij hoe dat gaat.
Ik merk idd ook nadat ik deze afgelopen anderhalve erg laag heb gezeten dat ik het zwaarder heb dan normaal.
Veel moe, wat chagerijnig op werk, geen fut om wat te doen.
Dus ik denk dat ik idd wat meer carbs moet nemen op enkele dagen. Denk dat ik dan de eerste 2 maaltijden doe, zodat ik in de avond niet met een carb maaltijd op ga slapen.
Zal waarschijnlijk ook volgende maand weer met HGH beginnen.
Niet persé voor de directe massa, maar wel nieuwe cel aanmaak, huidverbetering, verbranding en alle andere dingen waar het goed voor is.

Terug
Naar boven