Ja ik ben inderdaad weer lekker op de rails aan het raken.
Wel weer even aardig bijkomen hoor!
Weeg nu 105kg zag ik gister haha. Lekker
Vandaag borst en nek getraind, met dat nieuwe werktuig uit de oertijd ofzo haha. Heb wel ****ing last van mijn nek nu, maar op een goede manier.
Band om je hoofd heen, gewicht eraan en rustig naar boven heffen. Bij nek ga ik iig goed rustig te werk en zeker niet achterlijk zwaar lopen gooien. Tis toch een erg fragiel punt van je lichaam.
Desalniettemin was het erg leuk om nu ook toegevoegd te hebben.
Voor de rest heb ik geen lange zware trainingen gedaan deze week, omdat ik anders teveel spierpijn zou hebben van de dag ervoor. Dus lekker opgebouwd en maandag weer op normaal niveau er tegen aan.
Ben benieuwd hoe ik er over een maandje weer voor sta, want heb weer 2xpd een half uur cardio ingevoegd. Heb even de rijst met tonijn ontdekt (ik walgde altijd van tonijn) dus das erg mooi als zeer schone voeding. Zo kan ik toch mijn kracht/massa carbs nemen in een verantwoorde manier en hoge eiwit inname bereiken. 99% van DBB wist en deed dit al, ik (die ene %) dus eerst nog niet.
Ben benieuwd hoe me dit ten goede gaat komen nu ik dus heerlijk clean en toch krachtig kan eten.
Hoop over een maand weer op 12% te zitten met 103kg. Qua cardio zou dat moeten lukken.
Cycle is nu ook weer wat veranderd, ik loop nu op 6ml. 900 test en 600 tren. Zal massa en krachttoename erg verbeteren. Uit alle middelen die ik heb genomen, blijft dit voor mij toch de gouden basis combi. Meer heb ik eigenlijk (nu) niet nodig.
Morgen re-feed dag en dalijk nog wat kwark.
Nu nog even lekker op de bank liggen met mijn nieuwe schat!!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(zit een Dreamy filter overheen hoor, vandaar die kleur

)
Nova, onze nieuwe Maine Coon. Dus ze zijn weer met zijn vieren
Goed weekend gasten, tot later!