Keranos
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1
Haha, dan moet ik standaard 2 gaan controlerenBen al een druk bezet man!
Haha oke, we zouden het wel leuk vinden, een echte animal op ons nog kleine forumpie

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, dan moet ik standaard 2 gaan controlerenBen al een druk bezet man!

Kerel, je gaat duidelijk vooruit!
Heb net aandachtig je foto's bekeken.
Jouw benen zien er steeds beter uit, wat vind je hier zelf van?
Jouw LB zijn wel droger dan je UB waardoor het lijkt alsof je bovenlichaam niet helemaal in balans is met LB.
Klopt dit of ligt dit aan de foto's?
Wat vind je tot dusver meevallen en tegenvallen?
Iets waar je voorafgaand van had gedacht: "dat lijkt me moeilijk vol te houden" of iets dergelijks?
Keep it up broeder.

Weer even een update!
Vandaag even een minder dagje gehad.
Ik at vanochtend mijn maaltijd met 250gr vis, 120gr rijst en peultjes en taugé, maar dat viel niet goed geloof ik. Kokhalzen de hele tijd en met lange tanden eten. Toe moest ik ook nog een mega omelet van 5 eieren, haver en whey poeder wegwerken.
Wel gelukt uiteraard, maar de hele tijd lopen boeren en schijten. Tjeezus!!
Toen moest ik later nog een paar eieren wegwerken met rijst, kip, sperziebonen en taugé, maar ik kreeg al meteen een dikke keel en maar kip en eieren gegeten en veel water gedronken om maar dan gore kots gevoel weg te krijgen
Anywhey, net even lekker 200mg NPP in de ene schouder en IGF in de andere schouder.
Even op de schaal gaan staan en was 96,5kg. Vrijdag voor het laatst gewogen en was toen 94 ofzo.
Wel nog even een lekker schouder/ tricep training gehad en dalijk nog even 2 rondjes posen voor de spiegel om er handigheid in te krijgen!
Laters!

Haha bedankt jongens! Ik doe mijn best. Ik ga nu lekker omkleden en dan ook even verschrikkelijk rug erin knallen!

)

Oh voor zijn borst en rug hebben we ook speciale oefeningen.
En Animal maar denken dat squatten zwaar was![]()