AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
Weer even een update!

Vandaag even een minder dagje gehad.
Ik at vanochtend mijn maaltijd met 250gr vis, 120gr rijst en peultjes en taugé, maar dat viel niet goed geloof ik. Kokhalzen de hele tijd en met lange tanden eten. Toe moest ik ook nog een mega omelet van 5 eieren, haver en whey poeder wegwerken.
Wel gelukt uiteraard, maar de hele tijd lopen boeren en schijten. Tjeezus!!
Toen moest ik later nog een paar eieren wegwerken met rijst, kip, sperziebonen en taugé, maar ik kreeg al meteen een dikke keel en maar kip en eieren gegeten en veel water gedronken om maar dan gore kots gevoel weg te krijgen :D

Anywhey, net even lekker 200mg NPP in de ene schouder en IGF in de andere schouder.
Even op de schaal gaan staan en was 96,5kg. Vrijdag voor het laatst gewogen en was toen 94 ofzo.
Wel nog even een lekker schouder/ tricep training gehad en dalijk nog even 2 rondjes posen voor de spiegel om er handigheid in te krijgen!

Laters!

Kerel, je gaat duidelijk vooruit!
Heb net aandachtig je foto's bekeken.

Jouw benen zien er steeds beter uit, wat vind je hier zelf van?

Jouw LB zijn wel droger dan je UB waardoor het lijkt alsof je bovenlichaam niet helemaal in balans is met LB.
Klopt dit of ligt dit aan de foto's?

Wat vind je tot dusver meevallen en tegenvallen?
Iets waar je voorafgaand van had gedacht: "dat lijkt me moeilijk vol te houden" of iets dergelijks?

Keep it up broeder.

Bedankt voor je leuke post man!
Benen zijn idd veel droger als upper body. Heb altijd vechtsporten gedaan en altijd veel met benen gevochten dus. Buik zit in verhouding nog 30% oud vet en de rest is nieuw vet wat hopelijk veel sneller weg is. De beste foto vind ik zelf die ik als avatar heb. Dat was 101kg met 14% en zo laag heb ik nooit gezeten.

Wat ik vind tegenvallen is mijn buik, borst en schouders. En mijn benen, armen en rug vind ik daarin tegen weer erg goed.
Daarom leg ik dus extra accent op de vetverbranding, mijn schouders en mijn borst.
Eigenlijk valt er nu nog helemaal niets tegen, maar stel me die vraag over enkele weken nog een en dan zal ik wel anders piepen denk ik :D
Bedankt man!

Suc6! :)

Ziet er heftig uit! Succes!

animal is altijd heftig he! wordt leuk log om te volgen

Altijd leuke logjes om te lezen met die animal legs:D

Haha bedankt jongens! Ik doe mijn best. Ik ga nu lekker omkleden en dan ook even verschrikkelijk rug erin knallen!

Weer even een update!

Vandaag even een minder dagje gehad.
Ik at vanochtend mijn maaltijd met 250gr vis, 120gr rijst en peultjes en taugé, maar dat viel niet goed geloof ik. Kokhalzen de hele tijd en met lange tanden eten. Toe moest ik ook nog een mega omelet van 5 eieren, haver en whey poeder wegwerken.
Wel gelukt uiteraard, maar de hele tijd lopen boeren en schijten. Tjeezus!!
Toen moest ik later nog een paar eieren wegwerken met rijst, kip, sperziebonen en taugé, maar ik kreeg al meteen een dikke keel en maar kip en eieren gegeten en veel water gedronken om maar dan gore kots gevoel weg te krijgen :D

Anywhey, net even lekker 200mg NPP in de ene schouder en IGF in de andere schouder.
Even op de schaal gaan staan en was 96,5kg. Vrijdag voor het laatst gewogen en was toen 94 ofzo.
Wel nog even een lekker schouder/ tricep training gehad en dalijk nog even 2 rondjes posen voor de spiegel om er handigheid in te krijgen!

Laters!

Hahahaha, heel herkenbaar! Bij mijn allereerste bulkkuur was ik ook kokhalzend aan het eten. Sindsdien altijd moeite gehad met afvallen :o
Doe ik nooit meer op die manier, dan maar wat rustiger aan. Maar ik had dan ook niet jouw ambities :D

Log je nog vandaag of zit je weer te vreten? :D

veel succes animal,valt niet mee he die hoge reps squat,toch even anders dan effe 200kg:D je kuur ziet er goed uit,ben benieuwd hoe je op NPP zal gaan.ik zou meer aan de dikte van je borst en rug werken,voor de rest ziet het er netjes uit.

Oh voor zijn borst en rug hebben we ook speciale oefeningen.
En Animal maar denken dat squatten zwaar was:D:D

Nou, zoals velen weer zitten te wachten op GTST en andere soaps, hier dan weer jullie eigen Animal-Soap :D
31 December... Voor velen een dag waarbij lekker wordt afgestoken, wordt gegeten en wordt gedronken. Mensen gaan lekker knallend het jaar uit en het nieuwe jaar in.
Ik dus ook, behalve dat ik niet drink, afsteek of vreet. Ik ben nog even knallend de sportschool in gegaan en uit gegaan :D
Rug-dag was het vandaag en dat heb ik weer geweten! Ik heb mezelf even een superset laten doen en dat was een heerlijke aanrader! BOR's gepaard met Lat pulls.
Ik deed ze in 3 sets van 8 herhalingen. Dus eerst even onderhandse BOR's gedaan en meteen erachteraan Lat pulls. Erg pijnlijk en dus erg lekker!

Heb ook nog even 5 foto's gemaakt die nu meer van de voorkant laten zien, ik stond in mijn eentje dus kon de achterkant niet goed vastleggen. Die komt van de week dus zeker aan de beurt!

Ik heb ook nog een slechte meededeling... Ik stop met trainen...

VOOR DIT JAAR!! :D :D :D
Dacht je dat nou echt? Neeehh nooit niet!
Lijkt me ook wel leuk om met diegene die hier een beetje vast inzitten (in het log) om even te posten over wat ze hebben bereikt in BB dit jaar.
Ikzelf heb veel progressie gemaakt, in mijn fysiek, maar zeker ook mentaal.
Door veel te luisteren, te kijken en te lezen, ben ik veel te weten gekomen over dingen die ik kan gebruiken om mijn doel te behalen (nee heb het niet specifiek over anabolen :D)
Mijn voeding is ook zeker verbeterd dit jaar, want eten kan iedereen, maar goed eten kunnen er minder! Gelukkig had ik dit allemaal niet kunnen doen zonder mijn lekkere ding, Mishale. Dus ook haar wil ik heel erg bedanken voor wat ze allemaal voor me heeft gedaan dit jaar, maar dat doe ik voor de rest wel even persoonlijk :D
Goed, genoeg geouwehoert, jullie willen waarschijnlijk beeldmateriaal ;)

Right, hier zijn ze!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Jammer dat bij de laatste foto mijn tricep en schouder niet echt goed te zien is... Ik had een andere camerastand moeten hebben. Ach, het is weer progressie!

Volgend jaar, on-stage! Groot, zwaar en geripped! Als een echte ****ing ANIMAL!!!

Jongens, goed uiteinde gewenst en hoop dat jullie hier lekker blijven hangen allemaal!

Oh voor zijn borst en rug hebben we ook speciale oefeningen.
En Animal maar denken dat squatten zwaar was:D:D

Haha! Ik deins nergens voor terug, zeker niet voor een tweede been training! Rug is zooo heerlijk om te laten afmaken! Dus wanneer? ;)

Trouwens Ibo, ik lach nu wel op de foto's! Ik moest meteen aan jou denken toen ik ze maakte, dus heb ik die andere verwijderd en lachende gemaakt :D Ik moet ook altijd aan je denken hè... :heart: :kiss:

Echt monster poten heb jij !!!

dit is mijn progess dit jaar...Tja en qua oefeningen ook als een gek vooruit gegaan.
Deadlift van 117.5 --> 150
Squat van niets ---> 125
Bench heb ik al maanden niet meer gedaan maar t laatst was 77.5 :roflol:

Terug
Naar boven