- Waardering
- 270
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
is het niet verstandiger om na het letro gebruik af te wachten of de gyno überhaupt terug komt?

Hij zal wel even groter gaan worden, maar ik ga voor de wedstrijd! Denk dat deze combi mijn fysiek wel zal veranderen. 9 maanden hgh... Damn 

Een oneindig aantal maanden lijkt mij het beste!Je bent erg lang ON Beest!
Is het niet een idee om iets terug te gaan schakelen een tijdje zodat je weer kan gaan boosten? Ik bedoel eigenlijk 0,0 gebruiken voor een aantal maanden.......
Heb er niet zoveel verstand van maar denk dat het lichaam van je anders behoorlijk beschadigd als je zo lang on blijft.

Gaat lekker, maar wil nog veeeel meer massa erop gooien in een maand of 4![]()

Ga je een logje bijhouden over je hgh.Ja dat moet ik ook even aankijken, want het is gekomen door de NPP, die zet ik allaaaaang niet meer en ik had al veel eerder letro moeten nemen...
Ik ga volgende week gewoon door op 750 test en 2x2iu green, that will do the trick. Cokkie begint met 4iu green en 8iu slin en 750 test. Gaat leuk worden bij ons beideHij zal wel even groter gaan worden, maar ik ga voor de wedstrijd! Denk dat deze combi mijn fysiek wel zal veranderen. 9 maanden hgh... Damn
![]()

Ga je een logje bijhouden over je hgh.
Begin er zelf mee in juli en kan zo zien hoe jij het er vanaf brengt
Letro dosseer je wel erg hoog,waarom niet geprobeerd op 0,6 eod?
Bij mij gaat het lagzaam maar zeker weg op die dosis.
Als ik had geweten dat jij ook ging hadk wel ff willen meeten, volgens mij ben je in real life nog groter dan je pics! ( Die er trouwens ook bruut uit zien met Letro! )Beetje Offtopic, maar de Knock Out was vet he!! Ik was een beetje laat aanwezig, gelukkig is het op fietsafstand van m'n huisjeAls ik had geweten dat jij ook ging hadk wel ff willen meeten, volgens mij ben je in real life nog groter dan je pics! ( Die er trouwens ook bruut uit zien met Letro! )

Is die synergie dan zo groot met IGF?hgh e igf combi is eigenlijke lekkerder voor je wedstrijd.
Kom je nog harder te staan. Als je het tot de puntjes kan uitwerken kan je slin ook gebruiken in de carbloading, zuig je alle voedingstoffen rechtstreeks te spieren in.
Ga je nog naar de Fibo in ESSEN.... hahaha
Wij wel![]()

Was zeker vet!!
Wij stonden een beetje achter in de zaal en op een gegeven moment zijn we even gaan zitten tijdens TBY. Waar stond jij en tijdens welke set kwam je binnen?
Als 't goed is heb ik nog een filmpje op m'n telefoon waarop Animal helemaal los ging, maar moet 'em nog uploaden![]()