Fitness Seller

Big, Bigger, Animal-Legs!!

• Topic Starter Topic Starter
Ja idd man! Ik pak hem op 2 weken ongeveer.

5 dagen 1,25mg
5 dagen 2,5mg
3x in 5 dagen 1,25mg
5 dagen 0,625mg

Hoop dat ik er dan vanaf ben, onderhouden/onderdrukken met Bromocryptine en dan weer goed eruit zien en buff worden :D

bromo NOOIT nuchter en langzaam opbouwen,anders voel jj hondsberoerd

is het niet verstandiger om na het letro gebruik af te wachten of de gyno überhaupt terug komt?

Benen gaan ook goed...keep it up.

is het niet verstandiger om na het letro gebruik af te wachten of de gyno überhaupt terug komt?

Ja dat moet ik ook even aankijken, want het is gekomen door de NPP, die zet ik allaaaaang niet meer en ik had al veel eerder letro moeten nemen... :o
Ik ga volgende week gewoon door op 750 test en 2x2iu green, that will do the trick. Cokkie begint met 4iu green en 8iu slin en 750 test. Gaat leuk worden bij ons beide ;) Hij zal wel even groter gaan worden, maar ik ga voor de wedstrijd! Denk dat deze combi mijn fysiek wel zal veranderen. 9 maanden hgh... Damn :D

9 maanden hgh :D lekkah! dat zal zeker zichtbaar resultaat moeten geven, al was het al alleen maar een lager BF%. blijf je dan ook al die tijd aan de AAS ?

Nee, ik ga tot aan augustus door met AAS, daarna zal ik alleen op HGH blijven. De volgende stap word dan Slin erbij, maar echt kuren zal er niet meer bij zitten, het zal voornamelijk hgh/test worden of hgh/slin/test. Is voor op de lange termijn 'gezonder' maar zal ook meer uitbetalen aan je fysiek denk ik ;)

Blijf maar lekker v/d slin af als 't niet hoeft!
Met alle andere zooi erbij ;)

Idd,slin is scary shit...

Je bent erg lang ON Beest!

Is het niet een idee om iets terug te gaan schakelen een tijdje zodat je weer kan gaan boosten? Ik bedoel eigenlijk 0,0 gebruiken voor een aantal maanden.......

Heb er niet zoveel verstand van maar denk dat het lichaam van je anders behoorlijk beschadigd als je zo lang on blijft.

Je bent erg lang ON Beest!

Is het niet een idee om iets terug te gaan schakelen een tijdje zodat je weer kan gaan boosten? Ik bedoel eigenlijk 0,0 gebruiken voor een aantal maanden.......

Heb er niet zoveel verstand van maar denk dat het lichaam van je anders behoorlijk beschadigd als je zo lang on blijft.
Een oneindig aantal maanden lijkt mij het beste! :D

Ja dat moet ik ook even aankijken, want het is gekomen door de NPP, die zet ik allaaaaang niet meer en ik had al veel eerder letro moeten nemen... :o
Ik ga volgende week gewoon door op 750 test en 2x2iu green, that will do the trick. Cokkie begint met 4iu green en 8iu slin en 750 test. Gaat leuk worden bij ons beide ;) Hij zal wel even groter gaan worden, maar ik ga voor de wedstrijd! Denk dat deze combi mijn fysiek wel zal veranderen. 9 maanden hgh... Damn :D
Ga je een logje bijhouden over je hgh.
Begin er zelf mee in juli en kan zo zien hoe jij het er vanaf brengt:D

Letro dosseer je wel erg hoog,waarom niet geprobeerd op 0,6 eod?

Bij mij gaat het lagzaam maar zeker weg op die dosis.

Ga je een logje bijhouden over je hgh.
Begin er zelf mee in juli en kan zo zien hoe jij het er vanaf brengt:D

Letro dosseer je wel erg hoog,waarom niet geprobeerd op 0,6 eod?

Bij mij gaat het lagzaam maar zeker weg op die dosis.

Ja ik ga hier ook gewoon posten over mijn HGH. Ik doe het anders niet als ik 2 topics heb hahaha!
Tja voor Letro heb ik dit gewoon aangehouden omdat het echt snel wegmoet!

hgh e igf combi is eigenlijke lekkerder voor je wedstrijd.
Kom je nog harder te staan. Als je het tot de puntjes kan uitwerken kan je slin ook gebruiken in de carbloading, zuig je alle voedingstoffen rechtstreeks te spieren in.
Ga je nog naar de Fibo in ESSEN.... hahaha
Wij wel;)

Beetje Offtopic, maar de Knock Out was vet he!! Ik was een beetje laat aanwezig, gelukkig is het op fietsafstand van m'n huisje ;) Als ik had geweten dat jij ook ging hadk wel ff willen meeten, volgens mij ben je in real life nog groter dan je pics! ( Die er trouwens ook bruut uit zien met Letro! )

Beetje Offtopic, maar de Knock Out was vet he!! Ik was een beetje laat aanwezig, gelukkig is het op fietsafstand van m'n huisje ;) Als ik had geweten dat jij ook ging hadk wel ff willen meeten, volgens mij ben je in real life nog groter dan je pics! ( Die er trouwens ook bruut uit zien met Letro! )

Was zeker vet!!
Wij stonden een beetje achter in de zaal en op een gegeven moment zijn we even gaan zitten tijdens TBY Tuneboy. Waar stond jij en tijdens welke set kwam je binnen?
Als 't goed is heb ik nog een filmpje op m'n telefoon waarop Animal helemaal los ging, maar moet 'em nog uploaden :D

Laatst bewerkt:
hgh e igf combi is eigenlijke lekkerder voor je wedstrijd.
Kom je nog harder te staan. Als je het tot de puntjes kan uitwerken kan je slin ook gebruiken in de carbloading, zuig je alle voedingstoffen rechtstreeks te spieren in.
Ga je nog naar de Fibo in ESSEN.... hahaha
Wij wel;)
Is die synergie dan zo groot met IGF?
Zit nl. te twijfelen of ik die ook zal implenteren in men hgh kuur?

Sorry voor OT AL:D

Was zeker vet!!
Wij stonden een beetje achter in de zaal en op een gegeven moment zijn we even gaan zitten tijdens TBY. Waar stond jij en tijdens welke set kwam je binnen?
Als 't goed is heb ik nog een filmpje op m'n telefoon waarop Animal helemaal los ging, maar moet 'em nog uploaden :D

post die hier maar, kunnen we nog eens lachen :D

Terug
Naar boven