Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leuke update bro! goede pics ook, je gaat HARD de juiste kant op man! waarvoor mijn respect![]()
Thanks rush 
Ziet er goed uit animal, mooie progressie gemaakt .. kuiten zien er inderdaad goed uit!
Thnx mas! hoe gaat het met jouw progressie? jij wilde toch ook een match pakken?
Vetverbranding is bij mij zo slecht! Dus dit stimuleert zeker wel erin, helaas...
Pak eigenlijk alleen eca en heel af en toe een clennetje. T3 nu niet.
Tis rot, want het zou lekkerder zijn als ik het zou verbranden op cardio en dieet enkelt.. maar dat wil bij mij niet zo. Ach, ik ben allang blij, want zo 'droog' heb ik nog nooit gestaan!
wat werkt voor jou t beste om vet te verbranden ?(sups)?

serieuze vraag, ben je niet bang dat je echt de wereld aan chemische ondersteuning moet gebruiken wil je naar de 4% gaan? (wedstrijd shape komen)?

Ik denk AL eens je het nodige ver kwijt bent dat je het zeker niet vlug gaat terug aankomen.
Langdurig vet gaat moelijk weg,dus zeker volhouden hé.
Probeer eens een andere manier van cardio te zoeken ,iets wat je leuk vind is makkelijker vol te houden.
Gr.

De enigste echt chemische is volgens mij DNP.
En ik denk niet dat ik dat nodig zal hebben al heb ik het wel liggen.
Het enigste wat ik nu voor ondersteuning pak is een eca capsule en af en toe 40mcg clenbuterol. Maar echt niet elke dag hoor![]()