AndroidHealthClinic

Big, Bigger, Animal-Legs!!

gaat super zo te zien, duidelijk verschil op de quads ook met die vette foto :p

Ziet er goed uit animal, mooie progressie gemaakt .. kuiten zien er inderdaad goed uit!

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag weer opgestaan met een half uurtje cardio voor de boeg. Na het fietsen naar de gym gereden en benen getraind in een ongeventileerde ruimte van +26gr... Squats, Goodmornings en Lunges. **** dat was ernstig zweten! En tis low-carb dag, dus alleen wat verse ananas met eiwitten naar binnen gegooid en nu 2 biefstukjes klaarmaken... Valt tegen na een junkdag... Maarrrrr, de eerste lijnen van de buikspieren gezien vandaag, en niet alleen de schuine!! En ja, nu heerlijk op balkonnetje van de zon genieten en vanavond weer half uurtje fietsen. Zucht...

Gaat lekker man! Foto's zien er top uit.

Goede vooruitgang geboekt kerel..
Doe zo voorts!

Vandaag weer mijn meting gehad!
Had zelf minder verwacht (13,5%), maar kwam uit op 13,7%
Dat betekend 0,7% gezakt, maar wel 2kg omhoog!

De 14,4% van vorige week was op 95,6kg en deze op 13,7% met 97,3kg!
Al met al zeer tevreden!
Heeft wel de nodige uren cardio gekost. 3,5/4,5u deze week.
Zag weer wat meer vormen in mijn buik en er komt lichtjes een streep aan de binnenkant van mijn kuit. Geen separatie, want die zit er allang, maar een soort van dwarsstreep, zoals je ook over je borst kan hebben.

Dus bedankt cardio, voeding en eca-stack!!
Volgende week 13,2% of minder!

Gaat goed, bro. Maar is als die shizzle als eca,clen en T3 nou echt hiervoor nodig? Voor 0,7% ..

Vetverbranding is bij mij zo slecht! Dus dit stimuleert zeker wel erin, helaas...
Pak eigenlijk alleen eca en heel af en toe een clennetje. T3 nu niet.

Tis rot, want het zou lekkerder zijn als ik het zou verbranden op cardio en dieet enkelt.. maar dat wil bij mij niet zo. Ach, ik ben allang blij, want zo 'droog' heb ik nog nooit gestaan!

Ik begrijp je frustratie. Je bent toevallig niet de broer van Robert Hosper toch? :D

Vetverbranding is bij mij zo slecht! Dus dit stimuleert zeker wel erin, helaas...
Pak eigenlijk alleen eca en heel af en toe een clennetje. T3 nu niet.

Tis rot, want het zou lekkerder zijn als ik het zou verbranden op cardio en dieet enkelt.. maar dat wil bij mij niet zo. Ach, ik ben allang blij, want zo 'droog' heb ik nog nooit gestaan!

wat werkt voor jou t beste om vet te verbranden ?(sups)?

serieuze vraag, ben je niet bang dat je echt de wereld aan chemische ondersteuning moet gebruiken wil je naar de 4% gaan? (wedstrijd shape komen)?

wat werkt voor jou t beste om vet te verbranden ?(sups)?

Sups pak ik niet, wat voor mij nu heel erg goed gaat is voeding, cardio en ondersteuning van die Eca stack. Ik haat fietsen, maar vanmiddag een capsule genomen en weer een uur zitten knallen op de fiets!

Sups die ik ooit heb genomen was animalcuts voor vetverbranding. Vroeger zat daar ook nog ephedrine in. Daarmee ging je hard, daarom nu dus eca ;)

serieuze vraag, ben je niet bang dat je echt de wereld aan chemische ondersteuning moet gebruiken wil je naar de 4% gaan? (wedstrijd shape komen)?

Welke chemische ondersteuning heb je het over?
De enigste echt chemische is volgens mij DNP.
En ik denk niet dat ik dat nodig zal hebben al heb ik het wel liggen.
Het enigste wat ik nu voor ondersteuning pak is een eca capsule en af en toe 40mcg clenbuterol. Maar echt niet elke dag hoor ;)

Wat is het nut van af en toe clen?

Ik denk AL eens je het nodige ver kwijt bent dat je het zeker niet vlug gaat terug aankomen.

Langdurig vet gaat moelijk weg,dus zeker volhouden hé.

Probeer eens een andere manier van cardio te zoeken ,iets wat je leuk vind is makkelijker vol te houden.

Gr.

Ik denk AL eens je het nodige ver kwijt bent dat je het zeker niet vlug gaat terug aankomen.

Langdurig vet gaat moelijk weg,dus zeker volhouden hé.

Probeer eens een andere manier van cardio te zoeken ,iets wat je leuk vind is makkelijker vol te houden.

Gr.

Ja ik merk dat het op mijn rug langer duurt. Buik gaat vele malen sneller.
En fietsen vind ik het 'leukst', daarom ook een fietsje voor de tv ;)
Eenmaal op het doel percentage (uiteindelijk wedstrijd) laat ik het niet meer boven de 11/12% komen.

De enigste echt chemische is volgens mij DNP.
En ik denk niet dat ik dat nodig zal hebben al heb ik het wel liggen.
Het enigste wat ik nu voor ondersteuning pak is een eca capsule en af en toe 40mcg clenbuterol. Maar echt niet elke dag hoor ;)

ALLES is chemisch hoor :D
maar vooral clenbuterol en aas enzo worden door anderen ook als "chemisch" gezien;)

DNP , snap ik echt niet wat mensen ermee moeten. Leg even je mitochondriale functie plat, hoe wil je dan een fatsoenlijke training neerzetten???
Heb je er ooit positieve resultaten van gezien bij iemand, dat je overweegt om het te gaan gebruiken?

Het begint er wel echt goed uit te zien nu op je recente foto's.
Wie is eigenlijk die jongen die naast jou durft te poseren?

Terug
Naar boven