ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie er niks van heb hem op negeerToch wel lekker wanneer kameel loopt je fucken maar dan niet op mij 🤭 tnxs rob

Die fotos in je media , is dat je huidige fysiek als ik vragen mag ?Geen idee waarom niemand het zegt maar dan doe ik het maar.
Wat een kut stats om te kuren. Zelf Deejay lift meer lol
Zeker 8 oktober staat erbij, een sterke slanke den. Een echte powerlifter in wording.Die fotos in je media , is dat je huidige fysiek als ik vragen mag ?
Die fotos in je media , is dat je huidige fysiek als ik vragen mag ?
Toch wel lekker wanneer kameel loopt je fucken maar dan niet op mij 🤭 tnxs rob
Ik ga zo slapen. Morgen weer vroeg eruit

Weet ik, kon veel gemener maar ik ben wel vriendelijke jongen. Mij boeit het niet wat je lift, ik deel het gewoon even mee moest je het zelf niet weten.Aardig bericht! Als ik besluit om test te zetten ben jij de eerste die een bericht van mij kan verwachten. Mag jij beoordelen of ik over de juiste stats beschik oke popje?
wat zijn volgens jou de minimale stats dan?
Jij mag dat vragen, dat is huidig fysiek. Altijd powerlift gericht getraind buiten het jaar dat ik zelf alles moest uitzoeken wat ik graag doe in de gym.Die fotos in je media , is dat je huidige fysiek als ik vragen mag ?
Ja boeie ben sinds dit jaar ook pas 20 . Niet slecht bedoeld maar jij begint hier denigrerend te praten, en wie ben jij om dingen in te vullen wat mensen wel of niet mogen doen? En je fysiek die komt niet overeen met de uitspraak die je doet.Weet ik, kon veel gemener maar ik ben wel vriendelijke jongen. Mij boeit het niet wat je lift, ik deel het gewoon even mee moest je het zelf niet weten.
Ik heb geen minimale stats, je hoeft niet te benchen/squatten/deadliften van mij maar als je het doet, wees dan tenminste beter dan iemand die 3 weken natty traint.
Jij mag dat vragen, dat is huidig fysiek. Altijd powerlift gericht getraind buiten het jaar dat ik zelf alles moest uitzoeken wat ik graag doe in de gym.
Wel grappig trouwens dat je dan zo denigrerend overkomt terwijl ik als tiener gewoon mee kan liften met meesten van hier op het forum lol.
Ja dat is mijn punt niet, ik ben ook sinds een half jaar geen tiener meer btw. Die praatjes over wie wel of niet mogen kuren met zo een fysiek staat mij niet aan.LB van Robin is veel beter, verder is Robin nog maar een tiener hè.
Uiteindelijk moet iedereen dat zelf weten. Alleen wil je als forum er niet bekend om staan dat jonge sporters geholpen worden of aangemoedigd om te gaan kuren.Ja dat is mijn punt niet, ik ben ook sinds een half jaar geen tiener meer btw. Die praatjes over wie wel of niet mogen kuren met zo een fysiek staat mij niet aan.
10 maart was je nochtans al 21.Ja boeie ben sinds dit jaar ook pas 20 . Niet slecht bedoeld maar jij begint hier denigrerend te praten, en wie ben jij om dingen in te vullen wat mensen wel of niet mogen doen? En je fysiek die komt niet overeen met de uitspraak die je doet.
Ja dat is mijn punt niet, ik ben ook sinds een half jaar geen tiener meer btw. Die praatjes over wie wel of niet mogen kuren met zo een fysiek staat mij niet aan.
Uiteindelijk moet iedereen dat zelf weten. Alleen wil je als forum er niet bekend om staan dat jonge sporters geholpen worden of aangemoedigd om te gaan kuren.
Ik begin verstandig te praten tijd om op bed te gaan.
Ja boeie ben sinds dit jaar ook pas 20 . Niet slecht bedoeld maar jij begint hier denigrerend te praten, en wie ben jij om dingen in te vullen wat mensen wel of niet mogen doen? En je fysiek die komt niet overeen met de uitspraak die je doet.

Ja ik ben toch echt 20 . Ga me verder niet mengen in de fittys tussen sommige leden hier . Hij is volgens mij ook oud genoeg om die keuze zelf te maken .10 maart was je nochtans al 21.
Ja ik weet het, maar het is ook gewoon een feit. En ik weet niet of je het weet maar met powerlift gericht trainen doel ik meer op squat/bench/deadlift, niet echt massamakers.
En ook boeit het me geen ene fl**ker of hij een spuit in z'n kont steekt, ben ik niet. Ik zeg gewoon dat ik zijn stats zielig vind voor iemand die dat doet.
Gelukkig niet nee 😉
Ja daarin heb je ook gelijk alleen de manier waarop het gebeurd zo met zijn allen vindt ik niet nodig .Wel of niet kuren is altijd een eigen keus.
Ik vind dat de leden zich gerust mogen uitspreken wanneer ze het zelf gekkenwerk vinden wanneer leden gaan kuren. Overal maar ja en amen op zeggen en we hebben geen forum meer. TS is imo ook niet klaar om te kuren, het is geen snoepgoed. TS heeft niet eens de discipline om uberhaupt voor een langere periode te trainen en traint pas net weer. Gaan wij elkaar alleen maar toejuichen hier dan denkt elke loser oh ja ik train ook al drie dagen bij de basic laat ik maar meteen goed beginnen.