Fitness Seller

Big Rob’s comeback trainingslog

Bezoekers in dit topic

Ochtend dienst gehad van 6-14, vannacht 4/5 uurtjes slaap gehad, net even een knippertje gedaan van 1,5 uur en zo weer legs aanpakken.

5E176D88-F32F-4803-AFDB-C0EE883E5AE8.jpeg
 
Squat
Wu
90x8x3

leg extension
52x12
59x12x3

leg curls
Wu
59x12x3

walking lunges
16x12x3

calf raises
40x15x3
 
Even je log volgen trouwens,weer wat leesvoer. :)
 
Op mn rust dagen ben ik gaan snijden in mn carbs, dus sinds vandaag low days drie keer in de week. Op trainingsdagen blijf ik mn huidige schema hanteren van 2200/2400 kcals.

Morgen cardio iets opvoeren naar 500kcal per sessie. Een manier om voormij cardio makkelijker te maken is na 200kcal verbranden op de fiets. Een paar setjes van 5 min op de roeimachine te doen. Binnen die 5 min verbrand ik ong 50kcal. Dan even rust en dan weer 5 min, dit 4 a 6x

buik is redelijk flat, bovenste blokken zichtbaar en op schouders steeds meer aders zichtbaar.

dinsdag avond ga ik een cheatmeal doen na een legday, twijfel tussen mac en kfc 😂
 
Vanochtend cardio sessie van 450kcal daarna abs...
Sinds gistermiddag ook ingeschreven bij basic fit vanwege een 24/7 gym. Zorgt voor wat meer mogelijkheden.

ik ga vanmiddag even in een basic kijken hier in de buurt
 
Vanochtend cardio sessie van 450kcal daarna abs...
Sinds gistermiddag ook ingeschreven bij basic fit vanwege een 24/7 gym. Zorgt voor wat meer mogelijkheden.

ik ga vanmiddag even in een basic kijken hier in de buurt
Inb4 dinsdag gyms dicht. Ik wacht nog even af voordat ik een extra abo bij de basic neem. Die 24/7 is wel een goed lokkertje:p
 
Inb4 dinsdag gyms dicht. Ik wacht nog even af voordat ik een extra abo bij de basic neem. Die 24/7 is wel een goed lokkertje:p
Denk dat de sportscholen wel open blijven, hoop ik tenminste
 
4FAA1BD3-F203-4E8B-B962-89400984C5C6.jpeg

eerste aderen komen tevoorschijn, leuk om te zien, benieuwd hoe het eruit ziet als ik op 10% zit

F878AB9A-9860-4A11-9150-F02BF8BC24FD.jpeg

nog veel werk aan de winkel... maar wel blij dat ik steeds wat droger wordt
 
Net ub getraind, voelde me wat slapjes, zal vast van die low carb dagen komen van afgelopen weekend.

Benchpress
WU
80x8x3

chin ups
bwx8x3

Incline dumbell pres
28x10
30x8x2
30x4 was leeg op de 5e rep, daarna 22kg gepakt en er nog 5 uitgedrukt.

Barbell rows
wu
50x10x3

Lateral raise in cable station
9x12x3 goed verzuurd

dip
bwx10x3

hammer curls
16x10x3

wrist curls
9x15x3
 
Voelde me de hele middag wat min, lichtelijk hoofdpijn en slap. Denk dat ik wat te diep ga op dit moment. Zonet een soort refeed maaltijd gehad. Spaghetti, voel me nu wat beter.

Waarschijnlijk door de zware cardio sessie en ub training.

Ga morgen cardio verlagen naar 10 min roeien en daarna wel zwaar benen trainen. Geen zin om in een soort crash dieet te belanden, of een extreme deficit.

Iemand nog tips?
 
Vanochtend 75,2kg voor het eerst in 4 weken dat ik wat afgevallen ben, lijk wat droger te worden onderste abs, waar atm nog het meeste vet zit. Besloten om mijn cheat van vanavond te verplaatsen naar komende zaterdag en nog even door te zetten met dieet. Gooi er vandaag wel wat extra cashewnoten in om de slapte en hoofdpijn door te diepe deficit tegen te gaan
 
Back
Naar boven