XXL Nutrition

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi

Hey Naomi,

Still looking good girl! Succes met de tijd en het ritme weer goed op te pakken(vinden)

• Topic Starter Topic Starter
Naoom! Je bent er nog.

Stug doorzetten hoor. Succes.

Ziet er zekers goed uit! Waarom krijgen wij niet zulke accountants op kantoor?

alsof jij kans maakt :D

Ziet er nog goed uit hoor! Mooie shredded arm. :D

Kijken mag toch! En misschien valt ze wel op echte mannen :D
:p
Ziet er nog goed uit hoor! Mooie shredded arm. :D
Thanks!
Ze valt echt NIET op mannen hahahaha

Gisteren weer benen getraind. Ik voelde nog steeds mn hamstrings van de benentraining van vorige week zaterdag, maja wij mooi wil zijn moet pijn lijden.:D

Inmiddels liep ik al alsof ik in mn broek had gedaan hahaha:p
afgesloten met een oefening voor de kuiten, ik heb geen idee meer van het gewicht of herhalingen, beetje te kapot.

Vandaag weer behoorlijk spierpijn, maar ben super blij weer lekker getraind te hebben.

Laatst bewerkt:
She's back! :D Hail to the queen!

lekkere training naomi, haha dat gevoel van lopen ken ik :p..

Ik was trouwens nog deadlifts vergeten te vermelden bij bovenstaande training...deadlifts zonder helemaal door te strekken maar zover omhoog dat t gewicht net boven je knieën is.

deadlifts zijn lekker!!!:) Fijn hé benen trainen:p

Nette training hoor! Het is zo lekker dat trainen... Gewoon blijven doen he ;).

Ik was trouwens nog deadlifts vergeten te vermelden bij bovenstaande training...deadlifts zonder helemaal door te strekken maar zover omhoog dat t gewicht net boven je knieën is.
Waarom doe je ze op die manier als ik vragen mag?

Wel fijn om te horen en te zien! Dat hoewel je veel minder tijd hebt om te trainen, geen achteruit gang hebt. Dat moet toch wel een geruststellend gevoel zijn! Doe je nog aan thaiboxen?

Wel fijn om te horen en te zien! Dat hoewel je veel minder tijd hebt om te trainen, geen achteruit gang hebt. Dat moet toch wel een geruststellend gevoel zijn! Doe je nog aan thaiboxen?

Ja zonder thaiboksen word ik gillend gek, dat heb ik echt nodig om alle stress kwijt te raken en daar ligt ook echt mijn grootste passie.

Hey, how u doin'? :D

Ziet er een lekkere benentraining uit!
Fine thanks:D

Vandaag weer benen getraind samen met een vriendin die met de Flexcup mee gaat doen. Vandaag vooral veel herhalingen op sommige oefeningen. Ben diep gegaan, en heb niks opgeschreven dus weet niet alles meer:p

Daarbij komt dat ik door stress de hele week bijna niks heb gegeten (sterfgeval in de familie en nog meer shitzooi), dus een pretje was het niet!!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven