XXL Nutrition

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi

Gelukkig je bent er nog ;) Mooie benen training.
En zo te zien vol passie aan de voeding. :D

W8 ff, ik hoor massa :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Naomi waar zit je? Alleen maar aan het eten om aan die 60kg te komen? LOL

Even een "hallo"

Hoi,

ik wilde alleen even zeggen dat ik je er fantastisch uit vind zien! Ik ben net 3 maanden geleden begonnen en probeer mijn draai nog te vinden qua training en voeding.
Ik doe mijn uiterste best om te bereiken waar jij bent! Petje af!

Groetjes San

Dat lijkt me wel een beetje teveel van het goede
Naomi waar zit je? Alleen maar aan het eten om aan die 60kg te komen? LOL
Nee nee, ik ben keihard op vakantie geweest, ik was al 4 jaar niet op vakantie geweest. En ben nu in 5 weken tijd 3 keer op vakantie geweest, 1 week italie met een vriendin, 2 weken egypte met mn zusje en nog een keer 1 week egypte met een andere vriendin.

Nu ik thuis ben heb ik het weer op een vreten gezet! Met bijna 2800kcal per dag heb ik in ieder geval geen honger haha!!
Hoi,

ik wilde alleen even zeggen dat ik je er fantastisch uit vind zien! Ik ben net 3 maanden geleden begonnen en probeer mijn draai nog te vinden qua training en voeding.
Ik doe mijn uiterste best om te bereiken waar jij bent! Petje af!

Groetjes San
Dankje, altijd leuk om zulke complimenten te krijgen. Ik snel even foto's posten van hoe ik er nu bij sta.

Aangezien ik vanaf nu weer keihard ga trainen en me strikt aan mn voedingsschema ga houden is dit weer een soort startpunt voor mij.
Ik wil in de komende maanden zoveel mogelijk massa opbouwen, want ik ben nog lang niet tevreden.

Ik wil in de komende maanden zoveel mogelijk massa opbouwen...:D

Kan je wel weer vaak trainen i.v.m. je werk?

De gym is tot 21.30 open en ik ga sowieso al op zaterdag en zondag trainen....daarnaast ben ik vrijgezel inmiddels dus ik kan all mn vrije tijd in 't sporten steken als ik wil! Ik ga gewoon kijken hoe t loopt, maar ik ga iig hard mn best doen, ik moet en zal t lichaaam krijgen waar ik van drroom!

that's the spirit!

Fijn dat je terug bent. En jaloers op je vakanties.

Welcome back!

Gisteren trouwens even bij de chiropractor geweest, had de afgelopen maanden steeds meer last van mn rug. Soms schoot het er een paar keer per dag in. Heb ik iedere jaar ongeveer wel een keer, aangezien ik hypermobiel ben wil de boel nog wel eens verschuiven.

Dus bekken is weer rechtgezet en rug gekraakt. Volgende week nog 2 afspraken en dan zou t grotendeels weer OK moeten zijn. Ik ga deze week dus nog wel ff oppassen met oefeningen waarbij ik ook mn rug echt moet belasten.

Vanavond borst en triceps trainen!

Vrijdag zaterdag en zondag krachttraining gedaan.

Vrijdag: borst + triceps
Zaterdag: Benen (eigenlijk moesten de schouders ook nog hierbij maar alleen benen was genoeg)
Zondag: rug + biceps

Heb nu nog steeds spierpijn all over the place. Heb sommige oefeningen overgeslagen zoals goodmornings, deadlift etc, omdat ik nog last heb van mijn rug.

Gisteren nog bij de chiro geweest, bekken stond weer scheef, wervel in de nek zat versprongen en mn rug weer gekraakt. Woensdag weer, en dan staat het hopelijk weer een tijdje goed.

Zondag lekker een junkdag gehad, in een domme bui dacht ik dat ik heel erg veel zin had in stroopwafels, maar na 3 stroopwafels + doctor pepper was ik missleijk haha....

Door de week volg ik gewoon strikt mijn schema

Laatst bewerkt:
Dit gaat wel richting de 3000 of niet?
Goed dat je niet bang bent om te eten;)

bijna 2800 kcal!
Ik hoef iig geen honger te lijden! Dat mijn vetpercentage iets gaat stijgen moet ik gewoon voor lief nemen. Het belangrijkste vind ik dat er spiermassa bijkomt!

Ik kan niet wachten tot de tijd daar is dat ik er ook gespierd uitzie als ik gewoon ontspannen sta! Just like DLB :P

Ik ook niet :cool:

Wel vet doel hoor.

Trainen en eten gaat super! Afgelopen week op donderdag: schouders getraind, vrijdag: borst triceps, zaterdag: rug+biceps en zondag: de BEENTJES (inclusief kuiten).

Helaas moet ik nog wel rustig aandoen want mn rug is niet OK, ga al een paar weken naar de chiropractor.

Alleen door het andere eten zie ik er al veel voller uit, en smorgens op nuchtere maag zit ik al net boven de 58kg.

Nu ik aan mn schema gewend ben heb ik wel bijna constant honger. Die 2800kcal gaan me dus gelukkig erg gemakkelijk af!

Terug
Naar boven