MuscleMeat

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi

Bezoekers in dit topic

Jee, nice shape! Mooie armen hoor!!

Ik ga je volgen.
 
Ik ben er ook bij.
 
Gecondoleerd met het sterfgeval.
Flinke training heb je gister neergezet!
 
Update, Naomi...? :D
 
Update, Naomi...? :D
Ik heb een flag nor fail t-shirt (de grijze V-neck "I kill because I want cake") en een Flag nor Fail auto sticker voor op mn nieuwe auto!!
 
Dat was niet de update die we bedoelden he :D

Wel goede tekst voor een shirt! Waar gekocht?
 
Ga je serieus sticker op je auto plakken?
 
Dat was niet de update die we bedoelden he :D

Wel goede tekst voor een shirt! Waar gekocht?
Via internet....is kledingmerk van Dana Linn Bailey en dr man:p

Trainen is er ff bij-in geschoten, mn relatie is na bijna 6 jaar samenwonen voorbij en tentamens komen eraan en ik moet werken....maar nu mijn relatie uit is ga ik nu alle vrije tijd weer in sport steken als alles straks geregeld is (waar ga ik wonen, etc etc)
 
Ziet er goed uit die foto's! Zie ze nu pas... Jep, jaloers ;).
Sterkte met alle gedoe!
 
......Trainen is er ff bij-in geschoten, mn relatie is na bijna 6 jaar samenwonen voorbij en tentamens komen eraan en ik moet werken....maar nu mijn relatie uit is ga ik nu alle vrije tijd weer in sport steken als alles straks geregeld is (waar ga ik wonen, etc etc)

Wat ****ing vervelend voor je. Hoop dat je alles snel op een rijtje krijgt en dat alles snel geregeld is.
Succes.
 
Oei, slecht nieuws. Sterkte meid.. en lekker alles afreageren in de gym!
 
Jeetje heftig zeg na zo'n tijd. Sterkte!
Met die praktische dingen komt t vast wel goed.
 
Grrr, wil deze!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Maar is er alleen nog in L.

Hoe vallen de shirtjes?

Ga de site wel in de gaten houden, dan zie ik het als er wat nieuws is. Posten ze dat ook op Facebook?
 
sterkte, breakups sucks....in je eentje is het ook heel leuk, wen je snel genoeg aan, als het erge missen over is, hoop dat alles snel geregeld is, dat je lekker verder kunt.
En succces met de tentamens!
 
Grrr, wil deze!
http://www.flagnorfail.com/images/store/fem-black-hoodie2.jpg
Maar is er alleen nog in L.

Hoe vallen de shirtjes?

Ga de site wel in de gaten houden, dan zie ik het als er wat nieuws is. Posten ze dat ook op Facebook?
Ja je moet echt hun fb in de gaten houden, zijn vandaag ook weer sleeveless hoodys gepost als t goed is!! Ik wilde ook die van de foto, maar die was idd al op!! En een S-je zit mij als gegoten, precies goed niet te klein en niet te groot!

@iedereen,....thanks voor de support!!:)

IMG-20120529-00681.jpg
 
Laatst bewerkt:
Zometeen lekker beentjes trainen!
Ik zit nu nog aan de brinta (met chocoladevlokken mmmmmhh)
Gewicht is rond de 56,5kg, 2 weken geleden hing ik door alle ellende en slechte eten nog ergens in de 54kg!
 
Ja break-ups zijn nooit echt lekker voor je gewicht hé.. gelukkig heb je er weer 2,5kg bij:)
Succes met benen trainen en you go girl;)
 
Na 2 weken weer benen trainen:

Meteen daarna mn shake genomen en thuis drie gebakken eieren op brood gegeten.
Ik hoop volgende week een betere training neer te zetten, ik ga vanaf nu iig weer echt netjes eten. Binnenkort afspraak met de eigenaar vd gym om een eet/train schema op te stellen --> MASSAAAAAAA
 
Laatst bewerkt:
Nice squats, en die shirtjes zijn echt geil van Flag nor Fail :cool:
 
Gisteren triceps en borst getraind...spierpijn in mn triceps begint nu te komen, krijg mn armen bijna niet boven mn hoofd!

Vandaag benen getraind

Tevens vandaag mn voedingsschema gekregen 7 maaltijden met ongeveer 2800kg....vanaf nu weer serieus massa erop plakken!!! ZIN IN!!!!!!!!!!!!!!!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven