MuscleMeat

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi

Bezoekers in dit topic

Omdat het aantal herhalingen geen einddoel is;)
In ieder geval niet bij BB;)
 
oke... neem aan dat je er zelf ook over nadenkt?
;)

Ik zal hem deze week eens vragen. NL kampioen bodybuilding geweest dus ik doe wat hij zegt:p
 
Afgelopen week 4x KT gedaan, dinsdag rug+biceps, vrijdag borst triceps, zaterdag schouders, zondag benen.


Deze week weer vetpercentage laten meten en op de weegschaal. Ik blijf nu zo rond de 60kg hangen en wordt niet meer zwaarder, dus ik denk dat mijn dieet aangepast moet worden; meer kcal! JEEEJJ!!

Binnenkort zal ik ook even een foto van mijn beentjes maken. Ze zijn al wel iets verbeterd maar passen nog helemaal niet bij mijn bovenlichaam.
 
Laatst bewerkt:
Nice. Vp is echt niet veel;)
Wedstrijden niks voor jou?
Nog wat meer massa met dit vp..... :D
 
mooie lijnen zeg! Doe je goed !
 
Wat zie je er nog steeds goed uit zeg. Vind dit eigenlijk mooier, rondere schouders enzo.

Max 15% ?
 
Nice. Vp is echt niet veel;)
Wedstrijden niks voor jou?
Nog wat meer massa met dit vp..... :D

Bedoeling is volgend jaar t podium een keer op te gaan. Nu nog lekker doorgaan met massa pakken. Vetpercentage is steeds gedaald dus ik hoop dat ik dit percentage een beetje vast kan houden

---------- Post toegevoegd Tue 16 Oct 2012 om 21:53 ----------

Wat zie je er nog steeds goed uit zeg. Vind dit eigenlijk mooier, rondere schouders enzo.

Max 15% ?

Thanks! Vorige meting was het 15,6%
Ben ook erg blij met de veranderingen alles wordt veel voller, maar er mag nog veel meer massa bij, tis iig nog niet genoeg
 
:D meer massa ?
Dit is wel 14% denk ik
 
Ziet er mooi uit.
Succes met massa kweken! Ben heel benieuwd hoe je er dan uit zal zien.
 
Wow Naomi. Wat een mooi plaatje. :knipoog: Schiet de volgende keer ook eens een zijaanzicht.
Mooie tekening van je borstspieren. Mooie ronde schouderkop ook. En je buik, jelly.

De volgende keer recht gaan staan ;) volgens mij sta je op de foto leunend op een been.
 
Jij, vet op je benen? :D
 
Moet duidelijk nog oefenen met poseren haha, maja poseren en fotos maken tegelijk is ni zo makkelijk.

Ik heb alleen een heeeeeeeeeeele onduidelijke benen foto van afgelopen zaterdag
Waarbij ook maar een been fatsoenlijk erop staat, die ander lijkt veel kleiner.

IMG-20121014-01442.jpg
 
zit niet veel vet op hoor, maar mag ook wel meer massa op;)

Heeft je mobiel geen zelf ontspanner?
 
zit niet veel vet op hoor, maar mag ook wel meer massa op;)

Heeft je mobiel geen zelf ontspanner?
Nope, heeft blackberry niet :(
Laat wel een foto maken misschien deze week!
 
Nice Naomi. Gaat goed met jou.
 
Back
Naar boven