XXL Nutrition

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi

Bezoekers in dit topic

kan de foto's niet zien op werk :mad:

Ik snap wat je bedoelt met peck deck die machine hebben wij ook;)
 
dikke schouders zeg
 
foto's gezien.

Voor dikte op de rug (onderrug) moet je toch de vertouwde oefeningen hebben: Deadlift, T-bar, barbell rows, dumbbell rows.

Ziet er goed uit
 
Gisteren even snel een rug+bicepstrainig afgewerkt na het werk, om vervolgens weer snel aan t werk te gaan.

Ik kan alleen niet voluit gaan bij alle pulldown oefeningen, krijg ontzettende last van mijn rechterschouder. Daar zit al weken iets niet goed.
Wilde eigenlijk nog een oefening doen, maar het wat al kwart voor negen en moest weer snel aan het werk.
 
Laatst bewerkt:
mooi werk op je good mornings
 
Vandaag weer benendag, eerder deze week heel kort schouders getraind (15 minuten, moest toen stoppen vanwege kramp in mn nek), en rug en biceps heb ik geloof ik donderdag getraind. Gisteren borst en triceps.

Vandaag ook weer gewogen en vet% gemeten, de afgelopen dagen door de stress heel slecht kunnen eten en niet aan mn 3400kcal gekomen, steeds 1 of 2 maaltijden gemist. Dus gewicht is lager dan ik gehoopt had.
Weer 1kilo zwaarder nu 61,2kg en vetpercentage nagenoeg gelijk 15,6%.


En toen kapot, bijna moeten overgeven, maar heb me in kunnen houden haha
 
Laatst bewerkt:
Wauw,nice je vp!
Binnenkort weer update foto's? :D

Eet je die 3400kcals helemaal schoon? Zou ik echt niet redden om aan dat aantal te komen..
 
Ja helemaal schoon,

noten, brinta, whey, rijst, tonijn, rundvlees, bataat, vis, kwark, rijstebloempap en groente. Dat was het wel zo'n beetje.
 
Naomi heeft gewoon mazzel met haar metabolisme;)

Lekkere training weer.
 
Naomi heeft gewoon mazzel met haar metabolisme;)

Lekkere training weer.
Ik denk ook wel dat ik inderdaad mazzal heb. Mij hoor je niet klagen iig.
Het is alleen irritant dat ik wel meteen trillerig, duizelig en er niet meer bij ben met mijn gedachten als ik minder eet.
 
zaterdag was natuurlijk weer benen dag gisteren (en junkdag: chokolademelk met slagrooooommm)
Volgende week naar de flexcup kijken!!!Zin in!!! Wie gaat er nog meer??
 
Laatst bewerkt:
Lekker! Neem je die ook nog speciaal voor of na je training?

Ik ben er ook zondag. Zal s even kijken of ik je zie. Stel me wel voor met mn echte naam hoor, anders schaam ik me dood :D
 
Heet je niet Abfab??? :p
 
Lekker! Neem je die ook nog speciaal voor of na je training?

Ik ben er ook zondag. Zal s even kijken of ik je zie. Stel me wel voor met mn echte naam hoor, anders schaam ik me dood :D
Voor mijn benentraining op zaterdag neem ik alleen Jack3D op nuchtere maag en daarna 60 gram brinta + schep whey en na de benentraining alleen whey. Daarna begint de junkdag pas echt, maar het duurt meestal wel even voordat ik kan eten, omdat ik altijd kotsmisselijk ben na het benen trainen.

Als je een meid ziet met heel kort blond haar dan ben ik het waarschijnlijk!
 
......Als je een meid ziet met heel kort blond haar dan ben ik het waarschijnlijk!

:roflol: Weet je niet hoe je eruit ziet, of is dat waarschijnlijk nog een verrassing. :roflol:
Naomi, antwoorden niet nodig. ;)
Have fun op de FlexCup
 
Doel voor de komende maanden: zoveel mogelijke droge massa aanzetten!! Dieet 3360kcal

Nice! Dat kan dus wel, al zegt bijna iedereen van niet.
Ik zit wel met verbazing naar je dag kcals te kijken. Ik ben onlangs verhoogd naar rond de 3000 en ik vind dat zelf echt ongelooflijk veel, al begint het nu te wennen. Ben er wel al iets op aangekomen.....Maar jij zet daar dus geen vet op aan, begrijp ik? Dan is er nog hoop!
 
Doel voor de komende maanden: zoveel mogelijke droge massa aanzetten!! Dieet 3360kcal

Nice! Dat kan dus wel, al zegt bijna iedereen van niet.
Ik zit wel met verbazing naar je dag kcals te kijken. Ik ben onlangs verhoogd naar rond de 3000 en ik vind dat zelf echt ongelooflijk veel, al begint het nu te wennen. Ben er wel al iets op aangekomen.....Maar jij zet daar dus geen vet op aan, begrijp ik? Dan is er nog hoop!
Ik ben de sinds de zomervakantie zelfs omlaag gegaan in vetpercentage maar wel omhoog in kilo's (begonnen op 56,9 nu 61,2 ofzo). De laatste maand ben ik 1kg aangekomen en mijn vet 0,2% omhoog volgens 4-puntsmeting, dus nagenoeg gelijkt gebleven.

Ben benieuwd of deze progressie nog lang voort duurt, zolang het zo loopt ben ik er maar gewoon heel blij mee. Het kan dus blijkbaar wel :D
 
Ziet er goed uit, mooi vooruitgang.

Vooral leuke benentraining:p
 
Ik ben de sinds de zomervakantie zelfs omlaag gegaan in vetpercentage maar wel omhoog in kilo's (begonnen op 56,9 nu 61,2 ofzo). De laatste maand ben ik 1kg aangekomen en mijn vet 0,2% omhoog volgens 4-puntsmeting, dus nagenoeg gelijkt gebleven.

Ben benieuwd of deze progressie nog lang voort duurt, zolang het zo loopt ben ik er maar gewoon heel blij mee. Het kan dus blijkbaar wel :D

Okee, mooi, ik ga je zeker volgen, vind dit erg interessant.
Ik ben nu in 2 weken een kilo aangekomen maar ik heb duidelijk het idee dat dit alleen op mijn buik zit en dus geen spiermassa is (zou ook wel te snel zijn, denk ik....). Maar mijn stofwisseling moet ook nog erg wennen aan de verhoging dus wie weet stabiliseert het zich nog.
 
je kan nooit droge spiermassa aankomen.waarom geen carbcycle?

---------- Post toegevoegd Wed 28 Nov 2012 om 08:02 ----------

rug foto?
 
Back
Naar boven