AndroidHealthClinic

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi

Bezoekers in dit topic

Zojuist ff laten wegen en meten (4puntsmeting)...weer iets zwaarder en vet weer naar beneden, 60,2kg en 15,4% bodyfat. Omdat ik nu blijf hangen zijn de kcal opgeschroeft, 3363kcal verdeelt over 8keer eten.

Laat die massa maar komen!!!!

Heb ook even snel mn rug een beetje getraind, ma ging niet zoals ik wilde had net voor de training mn vingers verbrand met boontjes afgieten dus kon sommige ddingen niet goed vastpakken en ik moest snel trainen omdat ik nog moest studeren.
 
Top zeg! Dit vetpercentage vasthouden en aankomen is super.

En zoveel eten lijkt me echt heerlijk. :o
 
Top zeg! Dit vetpercentage vasthouden en aankomen is super.

En zoveel eten lijkt me echt heerlijk. :o

Haha ja idd zovveel eten heb ik echt geen problemen mee. Sta er zelf ook van te kijken eigenlijk dat mn gewicht blijft stijgen en mn vet daalt.

Ik hou me wel echt strikt aan mn eetschema, weeg alles af en 1x in de week junkdag waarop alles mag
 
Het nieuwe eetschema bevalt goed, ongeveer 3400kcal per dag is geen probleem. Alleen soms lastig om tijdens het werk tijd te vinden om alles naar binnen te krijgen. Volgens mij gaat mijn gewicht nu wel weer omhoog, alleen wel even hopen dat er nu niet ineens vet bijkomt.


Ik zou graag meer tijd hebben om mijn logje goed bij te houden, maar werk en studie nemen alle tijd in, de rest van de tijd gaat in trainingen zitten.

Afgelopen week alle spiergroepen behalve borst en triceps gehad.

Behoorlijke spierpijn in mijn benen van de benentraining zaterdag. Deels volgens fst7 getraind.

"Wat is FST-7?
FST-7 is een trainingssysteem dat trainer Haney Rambod heeft ontwikkeld. FST staat voor Fascia Stretching Training en is een trainingssysteem met de bedoeling het bindweefsel rond de spieren (de fascie of fascia in het Latijn) op te rekken. De 7 staat voor de zeven sets die je doet van de laatste oefening voor een spiergroep."

Laatste oefening op de legpress 7 setjes van 10 herhalingen, begonnen met 135 kg en geeindigd met 152,5 of 157,5 (een van beide) tussen de setjes 30 seconden rust.
 
zo das niet misselijk, niet zo raar die spierpijn ;)
 
Jammer dat je weinig tijd hebt want je hebt 1 van de beste fysieken hier van de dames;)
 
Lekker bezig zo te lezen. En killing. Goed bezig Naomi.
 
Jammer dat je weinig tijd hebt want je hebt 1 van de beste fysieken hier van de dames;)
Trainen doe ik wel :P dus m'n fysiek gaat gelukkig wel vooruit.
Ik zal wel regelmatig foto updates blijven posten, kost minder tijd. En 1 foto zegt meer dan 1000 woorden, ofzoiets zeggen ze toch>?:p
Lekker bezig zo te lezen. En killing. Goed bezig Naomi.
Thanks!
Na die benentraining dacht ik, nadat de eerste vermoeidheid weg was, ooh dit viel best mee, totdat ik gisteren uit bed moest au auwaaaa, en vanmorgen was nog erger.
 
Doe maar wat training vids :p
 
Doordat ik het deze week heel druk heb gehad met studie en werken kon ik pas gisteren voor het eerst trainen. Gisteren rug en biceps getraind.

Vanmorgen op nuchtere maag pre-workout genomen (jack3d) meteen daarna 60gram brinta + oma's appeltaartsmaak wheyshake en om 8.30 richting de gym voor een zware benen training.
 
Laatst bewerkt:
Heerlijk volume draaien op benen of niet dan?
 
Kweet niet of ik het als heerlijk zou omschrijven.
Heb na de eerste oefening bijna constant een kotsgevoel gehad haha!
Werd ook niet beter tijdens het squatten door mn strakke riem.
 
Kweet niet of ik het als heerlijk zou omschrijven.
Heb na de eerste oefening bijna constant een kotsgevoel gehad haha!
Werd ook niet beter tijdens het squatten door mn strakke riem.

Dat kots gevoel bij benentraining ken ik wel. Waarom een belt bij je squats? Volgens mij moet jou core voldoende tevigheid bieden om het zonder te kunnen. ;)
 
Ik squat met belt omdat ik een klote rug heb. Heb afgelopen maanden vaak bezoekjes gebracht aan de chiropractor en ook op advies van hem moet ik dat ding om.
 
Spierpijn is weer aanwezig in de beentjes. Vooral aan de binnenkant.

Gisteren Borst en triceps getraind



Ik zou ook nog een duidelijkere benenfoto plaatsen
4-11-2012.jpg
En nog een rug foto van gisteren
4-11-20123-1.jpg

Onderrug is nog steeds niks :(
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto's. En voor je onderrug nog harder trainen. Backextension met gewicht en dan voorbij je pomp gevoel gaan. Halve deadlifts.
Benen mogen wel wat meer hebben. ;)
 
ladies peck deck?
 
Mooie foto's. En voor je onderrug nog harder trainen. Backextension met gewicht en dan voorbij je pomp gevoel gaan. Halve deadlifts.
Benen mogen wel wat meer hebben. ;)
Wordt aan gewerkt!! ik zie en voel zelf al wel verschil, maar het is idd nog niet veel soeps. Benen zijn al een stuk vooruit gegaan, nu zie je echt dat de zijkanten beginnen te komen, maar ook die moeten nog veel groter!!
ladies peck deck?
mmmh eerder seated fly misschien haha http://www.exrx.net/WeightExercises/PectoralSternal/LVSeatedFly.html
maar dan zijn die stangen die je beweegt niet statisch maar van die "stokken" die naar beneden hangen en die je nog kunt bewegen. Duidelijk? :o(beetje vage uitleg)
 
Mooie rug heb je Naomi!!
 
Back
Naar boven