Fitness Seller

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi

Bezoekers in dit topic

Jaaaaa....toevallig net terug van Janny!

Kben ziek geweest, eerste training nadag ik ziek ben geweest vandaag.
Borst en triceps, echt lekker om weer even iets gedaan te hebben!

Ahzo, vandaar! :D
Mooi dat je weer beter bent, ik ga zo ook die kant op;)
Beentjes doen:eek:
 
Afgelopen zondag voor het eerst sinds weken weer benen kunnen trainen (erg druk gehad, ziek geweest etc.) Spierpijn is nu dus ook ergggggg aanwezig, ik loop als een manke gans.

Ik moest eigenlijk nog een setje, maar had van vrijdag rug-training erge spierpijn in mn hamstrings van de deadlift. En ook last van mn rug zelf (3januari weer afspraak bij de chiro).
 
Laatst bewerkt:
annoyed-im-watching-u.png
 
Vanaf gisteren begonnen met 5x6 ipv 4x12 om eindelijk eens sterker te worden.
Zometeen borst en biceps trainen, ben benieuwd hoeveel verschil er bijvoorbeeld bij het bankdrukken zit tussen 12 of 6 herhalingen in 't aantal kg's.

Netjes eten bevalt erg goed, word er blij van alleen zijn mn darmen helemaal van slag, geen idee of het daardoor komt! :S
 
Wel erg veel reps om massa te bouwen inderdaad. Goede keuze!
Ben benieuwd hoe dit je bevalt.

Ben je opeens weer die 3400 kcal clean gaan eten? Dat is ws wel ff schrikken voor je spijsvertering ;)
 
Wel erg veel reps om massa te bouwen inderdaad. Goede keuze!
Ben benieuwd hoe dit je bevalt.

Ben je opeens weer die 3400 kcal clean gaan eten? Dat is ws wel ff schrikken voor je spijsvertering ;)

Nog niet helemaal, 3000kcal ongeveer wel helemaal clean..ff beetje opbouwen. Moet weer even aan de hoeveelheid wennen. Vanmorgen wel weer misselijk van de honger wakkker geworden.
 
Spierpijn in borst en triceps is goed aanwezig van gisteren.


Ik kwam net nog een foto tegen van een paar jaar geleden, toen wilde ik al wel graag spiermassa hebben (zie pose) maar het was toen nog 3x niks. Verschil tussen toen en nu is meer dan 12kg schat ik (recente foto is van midden september '12)

Verlijking Nikki.jpg
 
Laatst bewerkt:
mooi he... hoe dat op een paar jaar kan veranderen ;)
 
Nice Naomi.
Mooi droog ook voor vrouw.
Lekker bezig.
 
Leuk om die verschillen te zien! Goed te zien!
 
Mooie vooruitgang. Sterk trainen en juiste voeding zorgen voor massa. Nice
 
Leuk hoor die vergelijking foto! Het verschil ziet er goed uit. Mijn eigen geven mij altijd extra motivatie om door te blijven gaan :).
 
^thanks allemaal. Foto's vergelijken blijft inderdaad goede motivatie!

Vrijdag voor het eerst sinds tijden weer eens gethaibokst, maar rustig aan gedaan aangezien mijn conditie enorm gekelderd. Aangezien ik astma heb is het dan niet heel verstandig om meteen voluit te knallen.

Zaterdag benen getraind

Vanmorgen opgestaan met enorme spierpijn in mn benen!! Om 8.30 alweer in de gym om mn vriendin te spotten bij dr borsttraining, daarna met mijn trainingsmaatje waarmee ik ook benen getraind heb gisteren, kuiten en schouders getraind.

Vandaag lekker junkdag!!! Vanmorgen vroeg opgestaan om voor de training nog eigen gemaakte croissantjes (ofja uit zo'n blik die je nog moet rollen) te eten, en brood met ei gemaakt voor mn meisje. Vanavond lekker de de chinees eten, buffet, wok en bakplaat mmmmmmhhhhh.

Oja nog vergeten, zaterdag gemeten en gewogen. Iets zwaarder geworden ik dacht 61,7kg maar helaas ook m'n vetpercentage 2% omhoog naar 17,4%. Maar dat was te verwachten, ik heb de laatste weken van het jaar iedere dag junkdag gehad :P en weinig getraind. Slagroombus aan de mond zetten was geen uitzondering :p:p. Vanaf 1 januari weer helemaal netjes aan het eten, dus dat gaat wel weer goedkomen!
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto's! Behoorlijk verschil zeg!

Dat eten van de feestdagen is er zo weer af en je % ook. Weer flink aan de slag!
Geniet van je junk dag vandaag;)
 
Lekker bezig!

En je meisje? Een nieuwe of dezelfde?
Die croissantjes uit blik horen inderdaad wel bij een zondags ontbijtje.

Gaat dat zo hard,dan, 2% vet aankomen in een week. Misschien wel hoor, als je al lang clean eet en zo laag vetpercentage hebt. Is het er ook vast zo weer af!
 
Lekker bezig!

En je meisje? Een nieuwe of dezelfde?
Die croissantjes uit blik horen inderdaad wel bij een zondags ontbijtje.

Gaat dat zo hard,dan, 2% vet aankomen in een week. Misschien wel hoor, als je al lang clean eet en zo laag vetpercentage hebt. Is het er ook vast zo weer af!
Niet in 1 week he, de laatste WEKEN van december!

En inderdaad een nieuw meisje (haha klinkt heel fout). In mei is het uigegaan na 6 jaar met mijn ex (heeeeeeel veel gedoe mee gehad, nu is eindelijk bijna alles afgehandelt). Maar ben nu gelukkig weer mega gelukkig! En mijn huidige vriendin eet ook volgens schema en doet ook aan thaiboksen en krachttraining. Dus geen gezeur meer van "alweer rijst". Is echt een verademing en we kunnen elkaar ook goed motiveren en scherp houden. Heeeeeerlijk!!
 
Wat leuk dat je weer iemand hebt ontmoet. En helemaal super natuurlijk dat ze wat met je mee doet;) Lekker samen hetzelfde eten. haha.
 
Oh, haha, ja ik heb er ook de hele maand de tijd voor genomen. :o
Je blijft wel doorbulken, of wil je eerst je vetpercentage weer verlagen?

Leuk, zeker ook omdat jullie een beetje,dezelfde levensstijl hebben.
 
Foto's zijn er goed uit! :)
Ondanks de laatste junkweken in december blijf je flink doorknallen dus zeker respect daarvoor!
Komt helemaal goed zo!:D
 
Back
Naar boven