XXL Nutrition

Bigger, Faster, Stonger......Log Naomi

Bezoekers in dit topic

Elkaar beetje helpen en ondersteunen. Top:p
Succes morgen!
 
Gisteren weer gemeten en gewogen. Weer iets zwaarder en mn vetpercentage ligt gedaald...jieehaa!!!
Ik weeg nu 62,7kg en met vierpuntsmeting kwam ik uit op 24mm (16,4%).

We blijven dus qua voeding lekker zo door gaan. Ik speel de afgelopen weken een beetje met de koolhydraten. Heeft dus goed uitgepakt om af en toe iets minder kh te pakken.
 
Je gaat echt super! zwaarder worden en vet% omlaag! Mooi hoor!
 
Goed bezig Naomi, wat is het doel qua vet%?
 
Goed bezig meis. !
 
Thanks dames.
Doel qua vet is toch wel onder de 9% op de wedstrijd schat ik.
 
Mijlpaal...vandaar eerste aders op mn bovenbeen!
Gisteren lekker benen getraind, bij de laatste herhaling op de leg press (7 x 10 fst) zag ik even sterretjes en zwart maar daarna kon ik gelukkig wel lekker doortrainen .

Vandaag junkdag..zometeen maar eens een ijsje scoren
 
feli met je eerste ader!
je gaat lekker zo te zien.

Junk ze ;)
 
Nice die ader op je bovenbeen! Mijn eerste ader boven op mn onderarm en bicrp komt EINDELIJK een beetje tevoorschijn. Op mn benen zie ik zelfs aan t einde van mn cut nog niet gebeuren:p
 
Ik had ook nog nooit een ader op mn bovenbeen gezien! Was al wel de hele week vasculair terwijl ik niets anders met mijn voeding heb gedaan. Dus snap er niks van haha..toevallig dat ik gisteren nog tegen iemand zei...het lijkt me zo cool om een keer aders op mn benen te zien haha!

En een fotootje omdat het kan :)
DE DLB pose...wish i had the body too haha (mijn droom is om ooit in de buurt te komen van de massa van dana..maja dat is nog even dromen)

IMG_20140521_103552.jpg
 
Laatst bewerkt:
Haha tof naomi!
 
Nice die oldskool bb pose:)
 
Super die ader en nice pic!
Ader op beide bovenarmen zie ik wel al. Onderarmen altijd...
Maar ik denk dat ik ze eerst maar even weg moet eten voordat ik ze ooit op mijn benen zie! :D
 
Super die ader en nice pic!
Ader op beide bovenarmen zie ik wel al. Onderarmen altijd...
Maar ik denk dat ik ze eerst maar even weg moet eten voordat ik ze ooit op mijn benen zie! :D

Aders zijn ook niet heel belangrijk eigenlijk haha, maar toch leuk om te hebben soms (als je ervan houdt). Jij gewoon lekker eten ja en massa bouwen!! Much more important

Nice die oldskool bb pose:)

Haha tof naomi!
Thanks!


Gisteren lekker rug en biceps getraind. Deadlift (tot 20cm onder de knieëen en weer omhoog) gedaan met dumbells van 40kg per hand. Wat een onhandelbare dingen zijn dat zeg. Wilde eigenlijk met de stang deadliften en meer dan 100kg proberen (PR), maar er waren al mensen druk aan het squatten.
Hopelijk volgende week!
 
Gisteren mezelf misselijk gejunkt. Om 1 minuut voor 12 ging de laatste Belgische chocolade truffel naar binnen haha!
Ben blij weer aan de Brinta en de rijst te kunnen vandaag. Foto is van vanmorgen. .the morning after eating allllllll the things!

IMG_20140601_105828.jpg
 
Nou ik denk dat er velen net als ik jaloers op zijn om er zo uit te zien na een complete junkdag! :D

Nice hoor! :)
 
Nou ik denk dat er velen net als ik jaloers op zijn om er zo uit te zien na een complete junkdag! :D

Nice hoor! :)

Thanks...

Afgelopen weekend verrast door mijn vriendin en heerlijk een mini-vakantie in luxemburg gehad! Wat is het mooi om daarheen te rijden zeg! En ik had eigenlij geen idee dat het zo dichtbij was. Al met al ook vier rustdagen gehad, dus deze week weer lekker kunnen knallen.

Ondanks het hete weer deze week toch heerlijk getraind. Deze week rug en biceps, borst triceps en benen getraind. Met DB bankdrukken (schuin/plat) bijna per hand 2 tot 4kg erbij t.o.v. 2 weken geleden!! Erg blij mee.
De schouders moeten nog en de kuiten (ben meestal zo misselijk na benen dat ik kuiten liever apart doe).

Nu een aantal atleten bij ons in de gym alweer richting de voorbereiding op de Enercup gaat begin ik ook steeds vaker aan de Iron man/Maiden te denken. Moet alleen nog niet denken aan al die vis haha, deze week 1x koolvis gehad, maar daar maak je me nu niet echt blij mee. Ik ben helemaal fan van de Jalapeno burgers van de AH, die zijn zooooooo lekker, iedere dag weer.

Morgen ipv zelf trainen en voetbal kijken personal training geven samen met mijn vriendin. Superleuk om andere mensen te kunnen inspireren en motiveren. Heel trots op wat mijn meisje zelf bereikt heeft tot nu toe. Let niet op het spelfoutje #dyslectisch haha

Be the change-transformatie daisy.jpg
 
Lekker hoor een paar daagjes weg en genieten. Zo zie je maar dat je het niet eens ver hoeft te zoeken he!

Super dat je merkt dat je ook vooruit gaat met DB BP. Kan me goed voorstellen dat je daar blij mee bent!
Benen vind ik juist heerlijk. Misselijk heb ik nog niet gehad. wel dizzy en shaken enzo. :p

Ja spannend hoor. Iron maiden! het komt toch steeds wat dichterbij nu he! Ik ben zelf een enorme visklant. Kan zo elke dag vis eten en dat is geen probleem. Maar zo nu en dan een goed stuk vlees is ook zalig! hahaahah. Maar nu nog niet aan denken. Nu nog even genieten van je Jalapeno burgers! :)

Leuk dat jullie ook mensen begeleiden. Dat meisje is echt een heel eind gekomen zeg! Knap hoor! Ze heeft ook goede begeleiding he! ;) en het is gewoon erg leuk als je mensen zo kan helpen en inspireren.
Veel plezier vandaag!
 
De begeleiding van mensen is iets wat zij voor het grootste deel op zich zal nemen omdat ze ook de studie in die richting gedaan heeft/mee bezig is. Zij kan trainingen etc onderbouwen met opgedane kennis is ben meer ervaringsdeskundige en weet dingen doordat ik ze zelf heb opgezocht etc
 
Back
Naar boven